Mihin väreihin pukeutuisit jos mustaa ei lasketa mukaan?
Itsellä pastellit ja tummansininen, pahus kun ei vaan sovi
Kommentit (28)
Vaaleanharmaa, valkoinen ja tummansininen. Myös jotkut ruskean sävyt.
Ruskea, punainen, beige (beessi?), mahdollisesti vihreä, luonnonvalkoinenkin, ehdottomasti lämpiminä sävyinä.
Pelkkää mustaa? Ei todellakaan!
En pukeudu mustaan muutenkaan. Se ei sovi minulle. Pidän maanläheisistä pehmeistä väreistä, esim. vihreän, ruskean, oranssin ja sinisen eri sävyt. Ne sopivatkin minulle hyvin.
En pukeudu mustaan muutenkaan. Tykkään vaaleanpunaisesta, vaaleansinisestä, beigestä ja valkoisesta.
Rakastan maan värejä. Muuta en voi käyttää. Vaaleansinistä ja roosaa kesällä.
Ostin kellahtavan takin eileen ensimmäistä kertaa. Todella sievä.
en omista muita kuin mustia, valkoisia ja harmaita vaatteita
Pinkki, navyblue, punainen, valkoinen, vaaleanpun., värillinen kuviollinen, raidallinen.
Nytkin pukeudun niin, että aina on jotain väriä mukana, ei siis koskaan pelkkää mustaa/mustavalkoista. Pääasiassa sinistä ja vihreää. Osa violeteista sävyistä sopii myös. Ja tietysti harmaata ja valkoista tasapainottamaan ja tuomaan neutraaliutta. Esim. jos ei saisi mustia sukkahousuja käyttää, niin sitten tummanharmaat. Tulee omaan makuuni/tyylini liian riemunkirjavaa, jos sukkahousutkin olisivat kirkkaanväriset.
Sellaisia vaatteita, joita pidän, löytyy harvoin kivoissa väreissä. Mustaa tulee käytettyä paljon, koska parempi sekin kuin joku inhokkiväri.
Kotivaatteina nyt väriyhdistelmä petrolinsininen, vadelmanpunainen, tummansininen.
Vierailija kirjoitti:
Pinkki, navyblue, punainen, valkoinen, vaaleanpun., värillinen kuviollinen, raidallinen.
Luettelit just mun lempivärit!!! Osaatko sanoa sopiiko nuo sinulle? Itellä kellertävä iho joten lämpimät värit parempia mutta niistä en pidä. Miten voikin olla näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luettelit just mun lempivärit!!! Osaatko sanoa sopiiko nuo sinulle? Itellä kellertävä iho joten lämpimät värit parempia mutta niistä en pidä. Miten voikin olla näin.
Ap
Mun mielestä sopivat. On vaalea ja kai vähän keltaiseen (?) taittava iho, siniset silmät. Keltainen ja vihreä eivät oikein sovi, eivätkä maanläheiset taitetut värit. Eriväristä farkkua käytän myös alaosissa ja mustakin värinä sopii, mutta yritän olla käyttämättä liikaa. Harmaa ja ruskea tylsiä. Ruskea kiva kengissä.
Mun lempiulkoilutakki kesällä aniliini ja pitäisi löytää sille jatkaja tähän kesään.
Valkoiseen. Vai olisiko se rasismia? :D
Mulla ei ole mustaa kuin pari t-paitaa ja jokuset pöksyt ja rintsikat. Väriä pitää elämässä olla.
Pinkki, ruskea, beige, vihreä, vaaleanpunainen ja valkoinen.
Tumman sininen, siniharmaa, vaaleansininen, harmaa, valkoinen.
Tummanharmaa, valkoinen, ruskea