Olen laihduttamassa, mitä ostan kaupasta syötävää täksi päiväksi?
Oon tosi surkea ruuan kanssa. Pitäisi lapsetkin ruokkia vielä.
Kommentit (47)
Tortillat! Tee paputomaattikastike tai käytä vähärasvaista jauhelihaa tai kanaa. Paljon salaattia ja kasviksia lisäksi ja vähärasvaista kermaviiliä. Sama ruoka uppoaa lapsillekin.
Vierailija kirjoitti:
Tortillat! Tee paputomaattikastike tai käytä vähärasvaista jauhelihaa tai kanaa. Paljon salaattia ja kasviksia lisäksi ja vähärasvaista kermaviiliä. Sama ruoka uppoaa lapsillekin.
Vähärasvainen keinoruoka ei ole lapsillekaan hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paistat teflonpannulla kalaa ja lisänä kasviksia ja perunoita.
Kala voi olla vaita seitiä niin on kevyempää ja halvempaa.
Voit tehdä jonkun kastikkeen vaikka jugurttiin. Kevytjugurttiin, ei rasvaisimpaan.
Varmasti tulee joku nyt sanomaan että ei mitään kevyttuotteita vaan rasvaa, kermaa ja voita laihduttajalle mutta itse en voi hyvin jos vedän rasvaista ruokaa. Eikä se painokaan siitä laske.Minä laihdutan ja syön kaikkea kohtuudella.
Ruuat teen kevyempinä ja vähäsuolaisempia.
Otan itselleni perunoita lautaselle ennen kuin teen niistä muusin.
Makaronilaatikkoon en lorauta kermaa vaan teen lihaliemeen.
Kastiketta otan itselleni ennen kerman lorauttamista.
Jauhelihakastikkeen teen kevytjauhelihaan.
Sitten annoskoko! Paitsi kasvisten suhteen.
Jos syön ison annoksen kuten esim eilen ison lautasellisen pastaa ja jauhelihakastiketta (otin kastiketta vain vähän ja ennen kerman lisäämistä) niin sitten syön muuta vähemmän.
Eilen en syönyt hirveästi muuta ja tuon satsin kuudelta illalla. Sen jälkeen en syönyt mitään.
Taas 200g lähtenyt eilisestä.
Reilu 20 kiloa jo pois.Tuossa nyt oli vaihtoehtoja jo ruokiinkin kun niitähän tässä kysyttiin.
Tuollainen kevytsyöminen on hanurista eikä auta painonhallinnassa, nälkä on jatkuva ja pitää olla alvariinsa syömässä.
Kun tietää mitä tekee niin auttaa.
Itse olen nyt kolme vuotta laihduttanut noin. Välissä painonhallintaa ja sitten taas uusi tsemppi pudotukseen.
Osapaastoan myös ja hyvin onnistuu vaikken läträä kermalla ja voilla.
Onhan maailma pullollaan syötävää! Kun syö kaikkea kohtuudella niin pääsee aika pitkälle. Varsinkin jos kaikki ruuat sopii. Ei tarvitse kituuttaa millään ruokavaliolla.
Voin ihan kokemuksesta sanoa että sen voin ja kerman lisääminen ruokaan pysäyttää painonlaskun ja paino alkaa nousta kun kalorimäärät lisääntyy aika lailla.
Siksi ainakin minä valitsen mieluummin kevytjugurtin kun täysrasvaisen herkuttelujugurtin.
Sen kanssa itsetehty sämpylä (voi säädellä itse suolan ja öljyn määrää). Sämpylään vähän levitettä, kasviksia paljon ja kinkkua. Minulle riittää tuo välipalaksi. Joskus jopa lounaaksi.
Ja kuten kirjoitin, maailma on pullollaan ruokaa eli tuo ei ole ainut välipalani.
Levitettä, kevytjugurttia, välipaloja. Kinkkukin taitaa olla ihan muuta kuin kinkkua. Öljykin tietty rypsiöljyä. Pelkkää keinoruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paistat teflonpannulla kalaa ja lisänä kasviksia ja perunoita.
Kala voi olla vaita seitiä niin on kevyempää ja halvempaa.
Voit tehdä jonkun kastikkeen vaikka jugurttiin. Kevytjugurttiin, ei rasvaisimpaan.
Varmasti tulee joku nyt sanomaan että ei mitään kevyttuotteita vaan rasvaa, kermaa ja voita laihduttajalle mutta itse en voi hyvin jos vedän rasvaista ruokaa. Eikä se painokaan siitä laske.Minä laihdutan ja syön kaikkea kohtuudella.
Ruuat teen kevyempinä ja vähäsuolaisempia.
Otan itselleni perunoita lautaselle ennen kuin teen niistä muusin.
Makaronilaatikkoon en lorauta kermaa vaan teen lihaliemeen.
Kastiketta otan itselleni ennen kerman lorauttamista.
Jauhelihakastikkeen teen kevytjauhelihaan.
Sitten annoskoko! Paitsi kasvisten suhteen.
Jos syön ison annoksen kuten esim eilen ison lautasellisen pastaa ja jauhelihakastiketta (otin kastiketta vain vähän ja ennen kerman lisäämistä) niin sitten syön muuta vähemmän.
Eilen en syönyt hirveästi muuta ja tuon satsin kuudelta illalla. Sen jälkeen en syönyt mitään.
Taas 200g lähtenyt eilisestä.
Reilu 20 kiloa jo pois.Tuossa nyt oli vaihtoehtoja jo ruokiinkin kun niitähän tässä kysyttiin.
Tuollainen kevytsyöminen on hanurista eikä auta painonhallinnassa, nälkä on jatkuva ja pitää olla alvariinsa syömässä.
Kun tietää mitä tekee niin auttaa.
Itse olen nyt kolme vuotta laihduttanut noin. Välissä painonhallintaa ja sitten taas uusi tsemppi pudotukseen.
Osapaastoan myös ja hyvin onnistuu vaikken läträä kermalla ja voilla.
Onhan maailma pullollaan syötävää! Kun syö kaikkea kohtuudella niin pääsee aika pitkälle. Varsinkin jos kaikki ruuat sopii. Ei tarvitse kituuttaa millään ruokavaliolla.
Voin ihan kokemuksesta sanoa että sen voin ja kerman lisääminen ruokaan pysäyttää painonlaskun ja paino alkaa nousta kun kalorimäärät lisääntyy aika lailla.
Siksi ainakin minä valitsen mieluummin kevytjugurtin kun täysrasvaisen herkuttelujugurtin.
Sen kanssa itsetehty sämpylä (voi säädellä itse suolan ja öljyn määrää). Sämpylään vähän levitettä, kasviksia paljon ja kinkkua. Minulle riittää tuo välipalaksi. Joskus jopa lounaaksi.
Ja kuten kirjoitin, maailma on pullollaan ruokaa eli tuo ei ole ainut välipalani.Levitettä, kevytjugurttia, välipaloja. Kinkkukin taitaa olla ihan muuta kuin kinkkua. Öljykin tietty rypsiöljyä. Pelkkää keinoruokaa.
Lisäaineilla höystettyjä ruuankaltaisia aineita :)
Vierailija kirjoitti:
Normaalia arkiruokaa. Jätät karkit ja herkut pois.
Ihmisillä on valitettavasti hyvin erilaisia käsityksiä siitä, mitä on normaali arkiruoka...
En itse laihduta, mutta tekisin niin, että ostaisin ja söisin mitä vain, kunhan syön kaloreita vähemmän kuin kulutan. Makea herkkukin on ok, kunhan ei mene yli kulutuksen.
Jos haluat jotain makeaa, mutta kalorien määrä on jo täynnä, juo sokeritonta limua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joku vahtaa ketjua ja alapeukuttaa about kaikki neuvot :D