Kuinka monella on nilkkaketju ?
Kiihottavaa, kun varatulla naisella on oikeus ottaa rakastajia ja voi pienellä ulkoiselle merkillä näyttää sen avoimesti.
Kommentit (84)
Löytyyoikean jalan nilkasta. Sormus on myös vasemmassa jalassa yhdessä varpaassa
N50Plussa
Minulla on, ei ole aina päälläni. Ulkomaille kun mennään rantalomailemaan niin ketju ilmestyy nilkaan....siellä tämä ymmärretään melko usein juuri oikealla tavalla. Mieheni sen aina kotosalla ennen lähtöä asettelee paikalleen ja ymmärrän vihjeen mitä hän toivoo.
Minulla on. Kultajousesta ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta!?! Nilkkakoru on varmasti 99% ihmisille tuttu merkki että nainen on varattu, mutta"käytettävissä". Kuinka metsässä te oikein asutte??
Nyt on pakko nauraa. Suurin osa ihmisistä ei ole tuollaisesta ikinä kuullutkaan.
Ehkä se on tunnettu symboli jossain Vesilahdella, mutta täällä Helsingissä ihan vaan pukeutumismuoti, jos nyt sattuu 80-luvun junttityylistä pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta!?! Nilkkakoru on varmasti 99% ihmisille tuttu merkki että nainen on varattu, mutta"käytettävissä". Kuinka metsässä te oikein asutte??
Nyt on pakko nauraa. Suurin osa ihmisistä ei ole tuollaisesta ikinä kuullutkaan.
Ehkä se on tunnettu symboli jossain Vesilahdella, mutta täällä Helsingissä ihan vaan pukeutumismuoti, jos nyt sattuu 80-luvun junttityylistä pitämään.
Nyt oli tsadistakin alkanut villapipot vähenemään. En nähnyt Narinkassa ainoatakaan
Tuo pata ässä kyllä on tuttu.
Kun kerran vaimon kans tuli puheeksi, hamkimme siirto kuvia kyseisestä pata ässästä kun vaimoa kiinnosti.
Ulkomaan matkalla tärisevin käsin siirsin vaimon oikean lantion laitaan että pystyi bikinit siirtämään että näkyi.
Kuin magneetti toimi, vaimo valitsi kaksi nuorta miestä jotka tulivat tuttavallisesti juttelemaan ja minä olin ilmaa, hieman hymyilivät pilkallisesti.
Illalla vaimo voihkii.
Mielen kiintoisia tuollaiset merkit. Ainakin minua alkoi kiinnostaa. Illalla pakko kookkeloida että sivistyy.
Vaan eihän noi ketjut vaimon nilkassa merkitse mitään jos kukaan ei osaa lukea miksi vaimolla on ketju nilkassa.
No ehkä on pakko hymyillä nätisti naiselle jolla on koru nilkassa. Kenties..
Varmaan moni ja varsinkin nuoriso käyttää nilkkakorua ihan vaan koruna, mutta tuntuu, että vanhemmilla rouvilla saattaa olla sille jotain muutakin merkitystä :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo pata ässä kyllä on tuttu.
Kun kerran vaimon kans tuli puheeksi, hamkimme siirto kuvia kyseisestä pata ässästä kun vaimoa kiinnosti.
Ulkomaan matkalla tärisevin käsin siirsin vaimon oikean lantion laitaan että pystyi bikinit siirtämään että näkyi.
Kuin magneetti toimi, vaimo valitsi kaksi nuorta miestä jotka tulivat tuttavallisesti juttelemaan ja minä olin ilmaa, hieman hymyilivät pilkallisesti.
Illalla vaimo voihkii.
Tässähän oli hyvä idea. Laittaa haluttu signaali siirtokuvana, kun lähdetään vähän pitämään aikuisten kivaa reissuun rouvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koru löytyy oikeasta jalasta ja sillä on merkitys ;)
Mikä merkitys?
Naimisissa, mutta lupa leikkiä muidenkin kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa, mutta lupa leikkiä muidenkin kanssa :)
Höpö höpö. Mikä ihmeen lupa siihen tarvitaan ja keneltä ja miksi.
Älä usko kaikkea mitä netistä luet
Onko se normaali kultainen ketju, vaan pitääkö siihen lisätä jokin merkki.
Onko miehillä kokemusta naisten nilkka koruista? Onko sattunut hohdalle hottia? Näin kesäisin näkyy kivasti.
Olisihan se mahtavaa kyseisille naisille, kohtaa helpommin.
Vaimolla on nilkkaketju oikean jalan nilkassa. Taitaa siinä olla sydän aiheena. Nyt ymmärrän, miksi vaimo välillä tulee kaupungilta kotiin iso hymy kasvoilla...
Aika sama täällä. Rouvalla hopeinen nilkkakoru sydämellä ja nyt kesäisin aina pitää virittää oikeaan jalkaan. Varsinkin viihteelle lähtiessä.
HW = Hot Wife merkinnällä varustettuna, niin ei kukaan ymmärrä väärin.
Eräällä palstalla on käynyt ilmi, että moni mies asiasta fantasioi, vaimo on yleensä se joka ei asialle lämpene.
Ehkä yksi kahdestakymmenestä rouvasta näyttää vihreää valoa miehensä toiveelle tässä asiassa. Useinmiten miehet pitävät asian omana tietonaan tietäen, että vaimosta ei siihen ole...
Keneltä lupa tulee kysyä ja ennenkaikkea miksi??
En tuollaista merkitystä ole tiennytkään. En itse pidä nilkkakoruja kovinkaan seksikkäinä, en inhoakaan. Mutta jos vaimoni haluaa mennä, mikä olen kieltämään. Rakkaus säilyy ja se on suhteen tärkein asia. Elämme vain kerran ja suon kaiken ilon minkä kykenen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.elitereaders.com/shocking-symbolism-anklets-secret-meaning-…
Ei helevetti... Aina oppii uutta.
Ei vitsit, tuohan on aivan ihanaa! Minulla ei ollut hajuakaan, vaikka kyllä nilkkaketjut on minusta aina ollut helkkarin seksikkäitä. Ostin sellaisen vaimolleni vuosia sitten kun mentiin kihloihin. Minun mielessäni sillä oli semmoinen merkitys, kun sen hänen nilkkaansa pujotin, että se on ehkä hienovarainen vihjaus siihen suuntaan, että hän suostuu seksiin minun kanssani. Silloin kun oltiin nuoria ja nättejä niin oli aina aivan erityinen hetki kun sängyllä otin hänen nilkastaan ketjun kohdalta kiinni ja aloin siirtää sitä hellästi sängynsyrjää kohti. Siinä ei kauaa menty kun oltiin yhdessä rakkaita :)
Luulen että nämä piilomerkityksetkin ovat tärkeimpiä heille itselleen, jotka niitä käyttävät. Pisteet siitä, jos on löytänyt oman seksuaalisuutensa.
Koru löytyy oikeasta jalasta ja sillä on merkitys ;)