Onkohan Paavo Lipponen ihan kunnossa?
Näytti kyllä todella heiveröiseltä jotenkin telkkarissa...
Tai onko ihan normaalia vanhenemista sitten.
Kommentit (17)
Ei ole ollut ikinä, vei Suomen euroon niinistön kanssa.
Voi olla ihan ikääntymistäkin.
Tulee jotenkin haikea mieli niistä Itse valtiaat -uusinnoista, joita Ylellä nykyään pyörii. Ei sillä, että kaipaisin erityisesti ketään poliitikkoa, mutta hahmojen vertaaminen nykypäivän versioihin on taas yksi muistutus siitä, miten nopeasti aika kuluu.
Vanha ukko jo. Ei ole kunnossa eikä tuon ikäinen yleensäkään ole.
Tosiaan vanha Haahka joka teki Suomelle tosiaan kovasti Hallaa toisen haakan Kanssa (Pr...an)joka hakee nykyään konstilla millä hyvänsä itseleen Sympatiaa...
Mä näin hänet kaupungilla pari vuotta sitten eikä hän silloinkaan ollut kunnossa. Hänen 2 aikuista tytärtä joutuivat pitämään kiinni hänestä kun hän käveli.
Kunnossa on. Nähty eilen kolmiloikkaamassa eltsun kentällä. Hypyt näytti ilmavilta n. 12 metrisiltä.
Rapistunut hoitoa ja huolenpitoa vaativa vanhus. Ikä lähellä 80v. Kyllä se useimmalla näkyy.
Ja vaimo Päivi nostaa omaishoidon tukea miehestään.
Minäkin katsoin, että on jo seniili vanhus. Amerikan presidentti on samoja ikiä ja on edelleen skarpin näköinen.
Paavo Lipponen täyttää tänään 80 vuotta !
Miksi hänet oli kaivettu esiin näihin ajankohtaisiin budjettipäätöksiin liittyen? Onko vielä "kaasuputkikonsulttina". Aika hauraanoloinen oli.
Lipposen mielestä Suomen EU: hun liittyminen oli "maan demokratiakehityksen päätepiste". Tästä olen jokseenkin samaa mieltä, sillä ei Eu ole sen 27 vuoden aikana ainakaan demokratiaa lisännyt, vaikka osasivathan ne sijoittaja- ja investointivenkulat vetää rahat kotiin jo ennen sitäkin ...
Paska jätkä. Nauttikoon nyt viime metreillään kaasuputkirahoista. Niljake.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin katsoin, että on jo seniili vanhus. Amerikan presidentti on samoja ikiä ja on edelleen skarpin näköinen.
Lipposen pierukaan ei ole yhtä terävä kuin Bidenin.
1940 luvulla syntyneen miehen elinajanodote on 55 vuotta, joten hyvinhän Paavo on porskuttanut.
Aikansa kutakin ja kaikki vuorollamme lakkaamme olemasta.
Ei oo!!