Olne ollut jo 2,5v. aviossa mutta työpaikalla kukaan ei tiedä että minulla on mies.
Mutta nyt meidän työporukka on lähdössä ulkomaanreissulle, ja seuralaisen saa ottaa mukaan.
Tietysti minä haluaisin ottaa mieheni mukaan myös, mutta työkaverit ei edes tiedä siis että olen aviossa, että minulla on mies.
Alunperin en sitä kertonut siksi koska meillä töissä on tapana että kun joku menee avioon tai saa vaikka lapsen tms. hänen kuuluu tarjota jotain työkavereille, ravintolaillallinen tms. Minä en sellasta halunnut. Meillä on iso firma ja työskentelemme tiimeissä. Minulla on työpaikan ulkopuolella paljon ystäviä, mutta en ole läheinen kenenkään työkaverin kanssa, työt teen asiallisesti mutta me olemme kaikki erilaisia ihmisiä, enkä tunne että haluaisin olla lähempi ystävä kenekään kanssa. En ole muutenkaan kauheesti itsestäni siellä jutellut, eikä kukaan ole edes kysellyt henk. koht asioita.
Mutta nyt pitäs kertoo tämä pikku juttu jotta päästäis matkalle, mites te tekisitte minun sijassani?
Kommentit (6)
Sain mielikuvan että olet vain jättänyt kertomatta eikä kukaan ole kysynyt. Jos näin on niin mikäs ongelma siinä on: ilmoitat miehesi mukaan ja jos joku kysyy niin sanot että olette olleet naimisissa jo pitkään ja menitte kaikessa hiljaisuudessa avioon.
Siksi sen asian kertominen tuntuu nyt tässä vaiheessa vaikeelta. Mutta mieluiten oisin jättänyt kokonaan sen asian kertomisen, mutta nyt on kai sitten pakko.
-AP.
ilmoitat tietenkin muina naisina miehesi mukaan reissuun ja jos/kun joku kysyy asiasta sanot vain, että olettehan te nyt olleet naimisissa jo melkein 3-vuotta. Menitte naimisiin kylläkin kaikessa hiljaisuudessa.
Näin minäkin asian esittäisin.
Mutta en sano että ollaan oltu jo NIIN kauan aviossa, sanon vaan että menimme hiljaisuudessa naimisiin ja sillä selvä. Enkä mutta selittele.
-AP.
Mä en vois ikinä olla tollasessa paikassa töissä!