Insinöörimies joka liikkuu eri paikkakunnilla viikottain, miten todennäköisesti käy vieraissa naisissa?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ei tykkää insinööreistä. Eli saattaa yrittää, mutta tuskinpa käy flaksi.
Viennin inssit eivät halua ”suhdetta”, vaan hyväksikäyttää maksullisia. Kotona sitten lapasvaimo jonka pettäminen tyydyttää sadistisen tunne-elämän tarpeen alistaa henkisellä puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ei tykkää insinööreistä. Eli saattaa yrittää, mutta tuskinpa käy flaksi.
Viennin inssit eivät halua ”suhdetta”, vaan hyväksikäyttää maksullisia. Kotona sitten lapasvaimo jonka pettäminen tyydyttää sadistisen tunne-elämän tarpeen alistaa henkisellä puolella.
Jollain täällä taitaa olla lapsivaimokokemuksia.
Se on jännä kun palstalla naiset kilpaa vakuuttelevat, että hehän eivät mitään miehiä kaipaa, eikä varsinkaan mitään häntäheikkejä. Silti samaan hengenvetoon ollaan varmoja, että ihan jokaisella perusinsinöörilläkin riittää naisia joka kylällä.. :D
Kertokaapa nyt minulle, että jos kerran jokainen mies pettää heti tilaisuuden tullen, niin miksi ihmeessä te edes menette parisuhteeseen sellaisen kanssa, saati odotatte uskollisuutta, jos se kerran on sula mahdottomuus?
Jos minulle selviäisi, että mieheni käy vieraissa, se tarkoittaisi vain sitä, että sen jälkeen minullakin olisi täydet oikeudet tehdä samaa. Eli suhteemme olisi siitä eteenpäin avoin suhde.
Ei se ammatti siihen vaikuta. Jotkut on uskollisia ja jotkut ei.
Melko mitätön työpaikka ja mies, jos inssin koulutuksella pitää maakunnissa pyöriä. Todennäköisyys naisen saantiin on 0 %.
Ihme höpsötystä vieraissa käymisestä.
Kaikki ne on tuttuja olleet.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle selviäisi, että mieheni käy vieraissa, se tarkoittaisi vain sitä, että sen jälkeen minullakin olisi täydet oikeudet tehdä samaa. Eli suhteemme olisi siitä eteenpäin avoin suhde.
No minulle ei, olen yksiavioinen. En halua elää jakajan kanssa, saatika itse jaella.
Vierailija kirjoitti:
Ihme höpsötystä vieraissa käymisestä.
Kaikki ne on tuttuja olleet.
Oletko parittaja/sutenööri sivutoimisesti? (En ihmettelisi!)
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että siitä avoimesta suhteesta voi ihan sopia niin kuin aikuiset, jos sellaisen haluaa?
Ihme urpoja taas palsta täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsivaimo tuohon liittyy? Hän kirjoittaa lapasvaimosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen insinöörinainen ja pyörin noiden miesten kanssa työmailla. Jos on kotimaan matkoja niin harva ehtii vieraissa pyöriä. Päivät on pitkiä työmailla ja sen jälkeen syömään, kaljalle ja nukkumaan. Luulenpa, että oma rauha ja oluen juonti on tyypillisempiä heikkouksia kuin muut naiset. Toki tuskin ne mun eteeni naisia tuovat tai pettämisistään keskustelevat.
Ulkomaan pidemmät komennukset ja tietyt myyntimiehet saattavatkin olla eri juttu. Tai sitten sielläkin enemmänkin suuta soitetaan (siitä puhe mistä puute).
Joskus vielä -90 luvulla reissumiehillä oli aikaa mennä tanssiravintolaan ja ryyppäämään. Nykyisin on työtahti niin kova ja päivät pitkiä, että ei siinä paljon viihteelle ehdi. Se on juuri kuten kerroit. Alkuillasta tullaan hotelliin suihkuun, sitten syömään ja nukkumaan. Sama toistuu ja sitten onkin jo perjantai ja lähdetään ajelemaan kotiin päin. Olen tehnyt reissuhommaa -91 lähtien, Suomessa ja ulkomailla. Usein on niin, että ne jotka rellestää, putoaa kelkasta pois ensimmäisenä.
t. insinöörimies, 56 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama asia.
Oi ei toki! Suomessa pidettävä lapasvaimo on ihan suomalainen ja omaa ikäluokkaa, eli näillä setämiehillä sitä 50+ - sarjaa. Kolemnkymmenvuotisen alistamisavuoliiton jäljiltä nainen on niin murrettu, että huoripukkimiehellä on oikeus sikailla täysihoidolla. Samalla kotimaassa julkisivu näyttää korrektilta, lapset hoituu ja oma henkinen häiriintyneisyys ja seksuaaliset pervesiot pysyvät omissa lokeroissaan.
Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen insinöörinainen ja pyörin noiden miesten kanssa työmailla. Jos on kotimaan matkoja niin harva ehtii vieraissa pyöriä. Päivät on pitkiä työmailla ja sen jälkeen syömään, kaljalle ja nukkumaan. Luulenpa, että oma rauha ja oluen juonti on tyypillisempiä heikkouksia kuin muut naiset. Toki tuskin ne mun eteeni naisia tuovat tai pettämisistään keskustelevat.
Ulkomaan pidemmät komennukset ja tietyt myyntimiehet saattavatkin olla eri juttu. Tai sitten sielläkin enemmänkin suuta soitetaan (siitä puhe mistä puute).
Joskus vielä -90 luvulla reissumiehillä oli aikaa mennä tanssiravintolaan ja ryyppäämään. Nykyisin on työtahti niin kova ja päivät pitkiä, että ei siinä paljon viihteelle ehdi. Se on juuri kuten kerroit. Alkuillasta tullaan hotelliin suihkuun, sitten syömään ja nukkumaan. Sama toistuu ja sitten onkin jo perjantai ja lähdetään ajelemaan kotiin päin. Olen tehnyt reissuhommaa -91 lähtien, Suomessa ja ulkomailla. Usein on niin, että ne jotka rellestää, putoaa kelkasta pois ensimmäisenä.
t. insinöörimies, 56 v
Aasiassa on helppo tilata reikä hotellihuoneen ovelle. Ellei paikallinen sutenööriyhteistyökumppani tee sitä, koska ”maan kauppatapa”. Ihan Normaalia! Voit selittää noita juttujasi kiireestä maailman tappiin saakka, mutta minä tiedän tämän asian - sori siitä!
Jos sinä noin toimitkin, se ei tarkoita että kaikki niin tekisivät. Suurimman osan ihmisistä moraali on korkeammalla tasolla.
Kyllä.
Käyvät maksullisissa.
Tai sitten on salarakas joka kaupungissa.
Ovat hakeutuneet reissutyöhön juuri siksi, että on helpompi pettää.
Eiköhän se todennäköisyys aika lähellä 100% ole.