Ensimmäisenä työpäivänä esimies näytti minulle Powerpoint esityksen jossa hierarkia....
....ja osoitettiin kuinka minun paikkani on hierarkian pohjimmaisena.
Kommentit (17)
No hyvä, vastuuta ei juurikaan ole kuin omista tekemisistä.
Ja mikä oli ongelma? Tehtävänkuvasi oli varmaan sinulle jotakuinkin selkeänä, kun työsopimusta allekirjoitit.
Millaisesta hierarkiasta on kyse? Menit väärälle paikalle.
ja varmaan kertoi senkin kuinka paska valuu aina alaspäin...
Tuollaisten esittely on ihan tarpeetonta. Monesti perehdytys on juuri tuollaista, että esitellään organisaatiokaavioita ja firman arvolauseita yms. mutta ei kerrota työstä, jota pitäisi tehdä ja vielä jollain tietyllä tavalla, mitään.
Olet väärällä paikalla. Sotkit asiat.
Ne paikat. Niitä ei saanut sotkea. Paikkojen vaihtuminen tuntui välittömästi epämukavalta.
Organisaatiokaaviot on kyllä aika tärkeitä minun mielestäni. Tietää keneen ola yhteyksissä missäkin asiassa.
Olisin ihmetellyt suureen ääneen, että eikö arvoisa esimies huomaa kuvion olevan ylösalaisin.
Työpaikkakiusaamista. Ei olis mikää yllätys, jos esimies olis joku korkeesti koulutettu elitisti, ku alistaa tolla tavalla työkavereita.
Menit väärälle paikalle... et voi olla siinä. Sen vaan tietää miten asiat toimivat.
Kenen siellä pohjalla sitten pitäisi olla? Joku, joka on ollut talossa 30 vuotta?
Loput olivat omilla paikoilla myös.
Tietyt henkilöt olivat seuraavana järjestyksessä. He tietävät sen.
Mitää hittoa täällä selitetään? lääkkeet onko otettu?
Työpaikalla olet vain resurssi, et ihminen.