Ilmiantakaa hyviä biisejä
Haluaisin löytää uutta musiikkia kuunneltavaksi. Eniten tykkään nu-metalista ja alt. rockista. Olen viimeaikoina myös kuunnellut paljon kasarimusaa laidasta laitaan. Mainstream pop menee myös. Räpistä (varsinkaan suomalaisesta sellaisesta) en juuri välitä.
Saa listata biisejä, bändejä, artisteja. Jotain listaamistani genreistä tai vaikka ulkopuoleltakin.
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ollut jossain elokuvassa tai sarjassa? Kuulostaa tosi tutulta.
-ap
Pistin pitkän litanjan bändejä ja poistettiinko se?
En edes nähnyt koko viestiäni koko ketjussa.
Veetuttaa. En jaksa hakea niitä bändejä uudelleen.
Rammstein tyyppistä Die Krupps:lta:
Vierailija kirjoitti:
Pistin pitkän litanjan bändejä ja poistettiinko se?
En edes nähnyt koko viestiäni koko ketjussa.
Veetuttaa. En jaksa hakea niitä bändejä uudelleen.
Varmaan ketuttais muakin.
Soittolistat kannattaa tehä word:llä tai notepadillä talteen ja sitten vasta postailla ympäri foorumeita
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa mistä pitäisit. Minulle yksi uudempi bändi mitä olen kuunnellut on Bad Omens. Löysin sen vasta tänä vuonna. Dead Sara on toinen. Myös monia muita metalcore bändejä. Erilaisia tuntemattomia rock bändejä tulee myös mieleen. Se on vaan sitten eri asia pidätkö niistä. Itse tykkään vähän ns huonommistakin bändistä ja kuuntelen sen takia hyvin kaikenlaista musiikkia. Bloody Heels voisi olla esimerkki keskinkertaisesta bändistä. Muuten vaikeaa laittaa tähän enempää.
Bad omensista tykkään joistan biiseistä. Tykkään kuitenkin ettei laulu olisi pelkkää huutoa kokonaan. Dead sara on tuttu, mutta miesäänet tässä genressä miellyttää enemmän. Bloody heelsistä en ole kuullut. Katoin youtubesta ja "criminal masterminds" nimistä kappaletta kuuntelin. Hyvä ääni, tykkään. Etsin varmasti lisää kappaleita heidän tuotantoaan
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän bändin. Ihan ok, mutta harvemmin tulee kuunneltua
-ap
Vierailija kirjoitti:
Nimi on tuttu, mutta mitään kappaletta en osaisi heiltä nimetä. Vähän unimusaa ainakin tämä kyseinen kappale, mutta iha kaunis silti
-ap
Vierailija kirjoitti:
No nyt on artsya ja sitä erilaista mitä taisin pyytääkin. Ei ehkä ainakaan tämä kappale kolahtanut minulle.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi on tuttu, mutta mitään kappaletta en osaisi heiltä nimetä. Vähän unimusaa ainakin tämä kyseinen kappale, mutta iha kaunis silti
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ekan kappleen olen kuullutkin ja tykkään. Toinen kappale ihan hyvä, mutta ei yhtä hyvä kuin ensimmäinen jota ehdotit tässä.
-ap
Tykkäsin ekasta hitaammasta biisistä enemmän
-ap