Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DNA, ala-arvoinen touhuilu kun liittymä onkin yhtäkkiä määräaikainen toistaiseksi voimassaolevan sijaan

Vierailija
22.04.2021 |

Jouduin asioimaan fyysisesti DNA.n liikkeessä jossa arabipoika ylimielisesti koetti väittää että en voisi purkaa sopimusta heidän kanssaan vaikka puhelut katkeavat, liittymä ei toimi tietyissä paikoissa jossa muiden operaattoreiden liittymät toimivat ja lapsen puhelimeen tulee asiattomia puheluita ja viestejä luultavasti/toivottavasti edelliselle numeron haltijalle vaikka numeron piti olla ihan puhdas. Kuitenkin samalle liittymälle tuli myös englanninkielinen karhulasku. Kaikista näistä ongelmista soitettu useampaan otteeseen ja selitykset ovat olleet aika köykäisiä. Kaiken huipuksi tuolla DNA.lla ei ole netissä edes mitään sähköpostia johon laittaa palautetta. Tsätti olisi. Vaihdoin liittymät kaikki pois nopeasti tällä viikolla ja laitoin DNA.n toimitusjohtajalle palautetta tästä ala-arvoisesta puuhastelusta. Lisäksi nämä liittymäkauppiaat eivät käytä mitään nimikylttejä eikä sopimuksissa ole nimiä, että kuka myynyt liittymän. Ovatko nämä liittymäkauppiaat edes DNA.n palkkalistoilla vai onko DNA ketjuttanut nämä liittymämyynnit. Laitan kyselyä tästä myös Etelä-Suomen AVI.n työsuojelupuolelle. Jumbon ylimielisen myyjän nimi oli joku Sehveri, piti ihan kysyä koska oli niin ylimielinen tapaus.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hankin puhelinliittymän, luin sitä sopimusta yli puolen tunnin ajan. Myyjä tuskastui ja sanoi, että ei se lukemalla muutu ja minä vastasin, että ei muutu, mutta on ainakin kolmessa kohdassa erilainen kuin mitä kerroit sen olevan.

Vierailija
2/2 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA se mainostaa noita asiakasetujaan... No olin ostamassa uutta puhelinta ja menin katsomaan mitä tarjouksia olisi. Minulla on dataliittymä ollut yli 10 vuotta, etuasiakkuus ei koskenut kuulemma minua.

No ostin puhelimen muualta tietysti, ja lakkautin sen hitaan liittymän, jonka hintakin oli noussut melkoisesti parissa vuodessa.

Sama vikahan se kyllä tuntuu kaikilla operaattoreilla olevan, paskat siitä vakiasiakkaasta, kunhan saadaan huijattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän