Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värinen takakappale kännykässäsi on?

Vierailija
22.04.2021 |

Sain lahjaksi valkoisen ja se on jotenkin tunkkainen mutta olen sitä nyt pitänyt lahjanantajan mieliksi. Entinen oli kultainen ja siitä tykkäsin mutta ei sitä vanhaa kyllä voi enää ottaa käyttöön kun tila ei riitä juuri mihinkään. Mutta kun tälle tulee aika vastaan, hankin taas jonkun metallinhohtoisen tms.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi. Päällä kuin rakas silikonisuoja.

Vierailija
22/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta.

Vaihdan kun kyllästyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puhelimessani on maastokuvioinen takakansi. Olen silmäillyt siihen "varalle" voimakkaan tummanpunaista kantta, mutta vaikkei se olekaan kallis, en ole ihan varma siitä, kuinka usein asukokonaisuuteni vaatisi puhelimen takakannen vaihtamista väreihin sopivammaksi. :)

Toinen puhelimeni on ruusukultainen, mutta sitä en valinnut itse. Nätti sekin kyllä on.

Tämä on satiiria, onhan??!

Ei ole satiiria. Satiiriksi olisin vienyt vähän pitemmälle.

Ostin äskettäin kaksi uutta akkua tähän maastokuvioiseen ja siinä samalla näin samaan malliin tarkoitetun tummanpunaisen takakannen, lempiväriäni. Järkeni kuitenkin sanoi, että kymmenen euroa värin vaihtamiseen on hölmöä. Maastokuvioilla mennään.

Vierailija
24/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen. Suojakoteloita on tummankeltainen, mustavalkoinen ja sateenkaarenvärinen ja niitä vaihtelen sen mukaan miltä tuntuu.

Vierailija
25/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häh? Mikä takakappale?

Ja miten ei jossakin takakappaleessa riitä muisti? Ei niissä mitään muisteja ole. Puhelimessa kyllä mutta  mikälie takakappaleissa kyllä ei varmasti ole.

Ootko sää nyt ihan hölmö?

Ap tarkoitti minkä värinen on sinun puhelimen takaosa tai suojakuori.

Hänellä on vanha puhelin kullan värinen muttei voi ottaa sitä käyttöön koska se on niin vanha ettei siinä ole tarpeeksi muistia tms.

Mutta tykkäsi siitä enemmän.

Nyt on valkoinen mikä ei ole ap:n mielestä kiva.

Minulla on laventelin värinen puhelin eli se takaosa. Tykkään!

Vierailija
26/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkoosi

Vierailija
27/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puhelimessani on maastokuvioinen takakansi. Olen silmäillyt siihen "varalle" voimakkaan tummanpunaista kantta, mutta vaikkei se olekaan kallis, en ole ihan varma siitä, kuinka usein asukokonaisuuteni vaatisi puhelimen takakannen vaihtamista väreihin sopivammaksi. :)

Toinen puhelimeni on ruusukultainen, mutta sitä en valinnut itse. Nätti sekin kyllä on.

Ostin äskettäin kaksi uutta akkua tähän maastokuvioiseen ja siinä samalla näin samaan malliin tarkoitetun tummanpunaisen takakannen, lempiväriäni. Järkeni kuitenkin sanoi, että kymmenen euroa värin vaihtamiseen on hölmöä. Maastokuvioilla mennään.

Vai sarkasmia? Ei satiiria.

Vierailija
28/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai sarkasmia? Ei satiiria.

Hyvin lähellähän nuo ovat toisiaan, mutta kumpikaan ei nyt ollut kyseessä.

Vierailija
29/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen on molemmissa. Ei ole lempivärini mutta näillä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan