Kerätäänpä tähän ne oudot kommentit, joita olette kuulleet lapsistanne
Kaikille varmaan on joskus jäänyt mieleen jonkun ihmisen todella erikoinen kommentti lapsestanne. Kertokaa!
Minä voin aloittaa. Kun poikani oli kaksivuotias, olimme mökillä ystävieni kanssa. Eräs ystäväni oli aivan hämmästynyt ja kertoi tätä juttua kaikille, kuinka lapsi heitti lusikan pöydässä istuessaan maahan. Siis kun mökin omistaja tuli parin päivän kuluttua paikalle, ystäväni kertoi sillekin puoliksi kuiskaillen, että "muuten on mennyt tosi hienosti, mutta eilen tuossa istuessa se heitti lusikan lattialle..."
Silloin kyllä mietin, että on todella erikoinen ihminen ja on aivan hyvä, että ei itse ole lapsia hankkinut.
Kommentit (2)
Ei mun lapsesta sanottua, mutta eräs tuttava puhuu aina siskonsa lapsista, kuinka kauniita pojat ovat, mutta tyttö ei ole ollenkaan. Siis ihan suoraan ruotii aina lasten ulkonäköä ja tosiaan puhuu kauniista pojista ja siitä, että tyttö sen sijaan ei ole oikein minkään näköinen. Alakouluikäisiä lapsia. Pidän tosi outona.
Miehen lähisukulainen ihmetteli suureen ääneen sitä, että lapsemme oli koulun vaihdon jälkeen saanut niin nopeasti kavereita. Ei voinut käsittää sitä, koska lapsemme on hönen mielestään niin omituinen.