Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tekee hulluksi - nyt neuvoja kehiin

Vierailija
22.04.2021 |

Anoppi tekee hulluksi, eikä sille voi sanoa suoraankaan, tai ilman että tulee välirikko. Ei vaan usko. Käyskentelee tontilla ja terrorisoi muka hyvää hyvyyttään. MItä tolle vois tehdä... hyvä juttu alla ja melkein kuin omasta elämästä

https://terveydenmedia.fi/anoppi-tuhoaa-mielenterveyteni-ja-parisuhteem…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoo että tarina (jutussa) on kuin hänen elämästään. Liekö tuo niin vaikea ymmärtää. Mutta olette niin nuljuja täällä kaikki. 

Oma ehdotukseni on että sano painavasti suoraan, ja jos menee välit niin menee. Elämä on liian lyhyt p.reikien kanssa elettäväksi. Et saa häneltä mitään. Jos olisi edes jotain kivaa niin voisit katsoa vähän sormien läpi. EIkö niin?

Minä en periaattesta avaa linkkejä, jotka johtavat tuolle sivustolle. Tällainen mainostamistyyli on minusta niin vastenmielinen, etten halua palkita sitä klikkauksilla. Ap voi omasta tilanteestaan kertoa omin sanoin, jos oikeasti on apua vailla, tuon artikkelin tapaushan ei liity aloittajaan.

Vierailija
22/24 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, mä en mainosta mitään. Kerroin omasta asiastani toteamalla että samanlainen tapaus. En sitten tiedä oisko pitänyt kertoa vielä tarkemmin. Kannattaa vetää happea välillä ja hankkia oikeita ongelmia, kuten vaikkapa minulla on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme kauaksi, enkä pidä mitään yhteyttä. Mieheni saa tietenkin käydä anoppilassa lasten kanssa, mutta itse en mene.

Vierailija
24/24 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen homma tohon vaadittiin että päätitte muuttaa? Miten mies suostui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi