Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupungilla töissä, miten menet hoitoihin?

15.08.2006 |

Hei

Pääsetkö sujuvasti lähtemään klinikalle kesken työpäivän?

Vaivaan asialla ja mietin ajoituksia..:(

Kiitos mietteistäsi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä työpaikassa kyllä, bussi menee ovelta ovelle, tosin pikasesti pitää aina käydä ja kertoa esimiehelle hyvissä ajoin. Jatkosta en tiiä ku on muuttohommat eessä. Jos ei nyt onnistu, niin pitäs jatkossa kulkea hoidoissa Vantaalta Helsinkiin. Voipi mennä vähän turhan vaikeeksi.

Vierailija
2/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa menee Helsingin sisällä ainakin 1,5 h. Jos pyytää todistusta, ei voi oikein valehdella, et menen hammaslääkäriin:=) No, kyllä kai mä jotenkin saa asian hoitumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaksi tekee asian, kun meillä nuo tulevat sitten niin lyhyellä varoitusajalla ja meillä työt suunnitellaan viikoiksi etukäteen. Inssiin ollaan menossa ja eka käynti on muutama pv menkkojen alusta ja mun kierrot on epäsäännölliset, joten vaikea ennakoida.

Riippuu varmaan paljon esimiehestä, miten tuo onnistuu. Aiemmin itselläni on ollut jotain muita lääkärillä käyntejä, jolloin olen vaan sanonut, että lääkäriin on päästävä silloin ja silloin, eikä parempaa aikaa löytynyt (jos on ollut aika keskellä päiväää).

Mun esimies on utelias ja aina koittanut kysellä syytä, mutta periaatteesta en ole kertonut, vaikka mikä tavallinen vaiva olisi ollut. Ymmärtääkseni sitä ei ole mikään velvollisuus kertoa ja voisin kuvitella että kyllä lääkäriin on päästettävä, vaikka syytä ei haluaisi kertoa. Jos itselle tulisi ongelmia, ottaisin varmaan yhteyttä liittoon. Mitään todistuksia tuo ei kuitenkaan koskaan ole vaatinut.

Työajalla meillä ei kyllä lääkärissä saa käydä, joten joka minuutin joutuu sitten tekemään takaisin, mikä reissuun kului.

Olen kyllä myös varautunut ottamaan päivän lomapäiväksi tai palkattomaksi, jos aikojen sovittelu tuntuu vaikealta.

Toivotaan, että sulla asiat järjestyvät kivuttomasti!

Killa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi