Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko päättää, tapaako anoppini lapsia

Iina
22.04.2021 |

Mulla on aivan kamala anoppi, joka ei kunnioita mun ja mun miehen rajoja. Mieheni on epäillyt myös narsistiksi äitiään,mutta heillä on siitä huolimatta keskenään hyvät välit. Ollaan suunniteltu lasta, mutta ahdistaa pelkkä ajatuskin, että lapseni joutuisi hänen manipulaationsa kohteeksi. Voinko päättää, että lapseni ei tapaa isoäitiään, koska tämä on myrkyllinen ihminen? Onko isoäidillä jotain oikeuksia nähdä lastenlastaan? Mieheni ei varmaan hevin suostu, mutta koen, että jos hän vain pökkää simenet sisään niin minulla olisi isompi sananvalta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuo tarinahullu linjoilla, tämä ap!

Keksii sairaasta päästään noita provoja päivät päästään.

Eikö tuota vois pistää vähäksi aikaa tauolle tältä areenalta.

Anteeksi, mutta en ole kirjoittanut palstalle mitään kuukausiin. Kirjoitan muutaman kerran vuodessa.

AP

Vierailija
22/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina kirjoitti:

Ilmaisu oli hieman kärjistävä (pökkää siemenet sisään), mutta syvempi viestini oli, että jos minä haluan lapsen, kannan sen, synnytän sen ja haluan tehdä kaikkeni, että lapsesta kasvaa kunnollinen niin onko minun annettava lapsen tavata tätä isoäitiä, joka päästään sekaisin (ja ikävä kyllä lapsirakas)... vaikka mieheni kiltteyttään/säälistä/äitinsä uhrina olisikin sitä mieltä, että anoppi ja lapsi voivat tavata.

AP

Nimimerkki Iinalla, taitaa pää käydä viinalla.

Olet pösilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Jos sulla on jo nyt sen äidistä iso ongelma.

Tai vielä parempi, älä ryhdy parisuhteeseen ollenkaan.

Vierailija
24/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on kautta aikojen käytetty kiristys välineinä myös erotilanteissa 🪓

Vierailija
25/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tuo tarinahullu linjoilla, tämä ap!

Keksii sairaasta päästään noita provoja päivät päästään.

Eikö tuota vois pistää vähäksi aikaa tauolle tältä areenalta.

Anteeksi, mutta en ole kirjoittanut palstalle mitään kuukausiin. Kirjoitan muutaman kerran vuodessa.

AP

Ai, että oikein kerran vuodessa!  Heh heh.  Kirjoitat palsatalle useita kertoja vuorokaudessa, ja kaikki samaa umpihullua legendaa.  Suuri osa palstalaisista jo tunnistaa sun kertomuksesi:

Kirjoita mun puolesta vaikka tuhat kertaa päivässä, ei kuulu mulle.

Mutta trolli olet ja päälle päätteeksi kaikkien aikojen tyhmin trolli, sillä aloituksesi ovat lapsellisia ja yksinkertaisia.

Vierailija
26/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä anoppi sanoi, kun miehesi kävi hänen kanssaan tämän keskustelun näistä rajoista?

Taas tää mamma.

Vierailija
27/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä anoppi sanoi, kun miehesi kävi hänen kanssaan tämän keskustelun näistä rajoista?

Taas tää mamma.

Muakin kyllä kiinnostais vastaus tähän. M50

Vierailija
28/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen narsisti lienee ihan joku muu kuin anoppi. Tuo "jos hän vain pökkää siemenet sisään niin minulla olisi isompi sananvalta." on aika valaiseva lause ja kertoo aika paljon.

Näytäpä tämä aloitus miehellesi niin hänkin tietää mihin on ryhtymässä kun lasta sinun kanssasi on tekemässä. Mies on vaan siemenlinko jolla ei muita oikeuksia ole.

Vierailija
29/29 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina kirjoitti:

Ilmaisu oli hieman kärjistävä (pökkää siemenet sisään), mutta syvempi viestini oli, että jos minä haluan lapsen, kannan sen, synnytän sen ja haluan tehdä kaikkeni, että lapsesta kasvaa kunnollinen niin onko minun annettava lapsen tavata tätä isoäitiä, joka päästään sekaisin (ja ikävä kyllä lapsirakas)... vaikka mieheni kiltteyttään/säälistä/äitinsä uhrina olisikin sitä mieltä, että anoppi ja lapsi voivat tavata.

AP

Et voi yksin päättää ketä lapsi saa tavata, synnyttäminen ei anna mitään erityisoikeuksia. Sinulla ja miehelläsi on lapsiin tasan samat oikeudet ja velvollisuudet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä