Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka unohtaa mahdoton ihastus?

Vierailija
22.04.2021 |

Nyt kaikki vinkit kehiin.

Tämä on tosi uuvuttavaa, enkä pysty keskittymään mihinkään. Aina, kun orastava romanssi päättyy, vaivun tällaiseen idioottimaiseen masennukseen, enkä pääse siitä ulos ennen kuin unohdan ihastuksen. Olen 32 ja edelleen tätä tapahtuu.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamppailen saman asian kanssa. Miespuolinen tuttavani on ollut jatkuvasti ajatuksissani läsnä kuukausia, ikään kuin asunut mielessäni. Yritän tehdä asioita ja ajatella muita juttuja, mutta vaikea siitä on päästä eroon. Hän kuitenkin palailee mieleeni jatkuvasti.

Sama juttu. Palaa mieleen, mutta en minä suhteesta haaveile hänen kanssaan. Säätöjä en harrasta. Kuhan muistelen lämmöllä 🙂

Vierailija
22/30 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomalla siihen, että kaikella on aikansa, paikkansa ja tarkoituksensa. Kohtaamme elämässämme jatkuvasti oppiläksyjä eli muut ihmiset käyvät elämässämme opettamassa meille jotain itsestämme. Jotkut ihmiset vain käväisevät ja toiset jäävät pidemmäksi aikaa.

Olen miettinyt, mikä se minun tarkoitukseni siinä toisen elämässä käväisemisessä mahtoi olla. Kaipa ansiostani ovat minulle kertomistaan estoistaan päässeet eroon, kun nopeasti päätyivät jonkun toisen kanssa minun jälkeen yhteen. Olen ikäänkuin toiminut jonkinlaisena ponnahduslautana.

Mulle on käynyt monta kertaa sama juttu. Ihastun johonkin mieheen, kuvittelen siinä olevan jotain molemminpuolista ja pian he ovatkin vakiintuneet/löytäneet tulevan vaimonsa.

Tätä on sattunut sen verran monta kertaa, että on tullut mietittyä juttu puhki. Ilmeisesti ihminen ihastuessaan on niin täynnä erilaisia hyvän olon hormoneita, että helposti siirtää nämä tunteet toiseen kun se oman ihastuksen kohde ei ole lähettyvillä. Olen itse ilmeisesti aina joutunut tällaisen transferenssin kohteeksi eli mies on pitänyt minusta tämän toisen naisen korvikkeena ja olen sitten itse uskotellut itselleni, että siinä oli jotain enemmänkin. Joskus toivoisin jonkun ihastuvan ihan minuun itseenikin.

Olet siis sinäkin päässyt ihan tapailuasteelle ja toinen on avautunut miten ei ole ketään löytynyt tindereistä tai mistään ja miten on muutenkin kauhean hankalaa päästää toista lähelle, sitten kun se juttu on lopahtanut niin pian onkin uusi mussu kainalossa ja nuo puheet vaikuttaneet vähintäänkin omituisilta?

Tuollainen p*skanjauhanta tuntuu olevan senverran yleistä, että alkanut tuntumaan parhaalta konstilta sellainen että jokainen deittikaveri pitäisi jättää heti alkuun ja katsoa että pitääkö ne jutut paikkaansa. Jos ei uutta kaveria näy muutamaan viikkoon niin kaiketi puhui totta ja voidaankin palata taas yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä!!!

Vierailija
24/30 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppendaal

Vierailija
25/30 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on siitä harmillista, että sille ei voi mitään, vaikka tilanne olisi täysin mahdoton. Sitten täytyy vain melkeinpä töykeydellä aiheuttaa ihastumisen kuihtuminen. Joskus se onnistuu, joskus ei. Helpompi olisi ilman ihastumista.

Vierailija
26/30 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton tehtävä, kestänyt itsellä jo 4 vuotta.

Pakkomielle.

Vierailija
27/30 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla muka noin vaikeaa?

Vierailija
28/30 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittää normojen vihamielisyyden jos on noin vaikeaa ellei pääse toteuttamaan halujaan.

Vierailija
29/30 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomalla siihen, että kaikella on aikansa, paikkansa ja tarkoituksensa. Kohtaamme elämässämme jatkuvasti oppiläksyjä eli muut ihmiset käyvät elämässämme opettamassa meille jotain itsestämme. Jotkut ihmiset vain käväisevät ja toiset jäävät pidemmäksi aikaa.

Ja toiset ihmiset jättävät sellaisen haavan, että sitä etsii uudelleen ja uudelleen kaikista tapaamistaan ihmisistä.

Tai se haavan tehnyt olikin niin merkityksellinen, ettei halua enää mitään uutta kenenkään kanssa.

Vierailija
30/30 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, en olisi koskaan uskonut että ko. ihminen aiheuttaa mussa näin voimakkaan tunnereaktion. Hän onnistui todellakin pääsemään ihoni alle. Kummankin on vain unohdettava, olemme varattuja, liian kovat panokset.

Tää ei ole todellakaan nautinnollinen olotila. Olen jo melkein maanisesti etsinyt muuta ajateltavaa, tehnyt töitä, harrastanut, jotta saan päiväni täytettyä muulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi