Ok-talojen kodinhoitohuoneet. Mitä virkaa niillä enää nykyisin on, kun kukaan ei mankeloi eikä silitä jne?
Kommentit (146)
Meillä mullat vaihdetaan keittiössä..ja aatelkaa astioita mitkä on kaapeissa jos multapöly pääsee😅😅Ja kyllä meillä on samassa tilassa puhdas ja likainen pyykki..en mä ihmettele jos ihmiset sairastaa kun tuo pöpökammo on ihan järjetöntä..
Itsellä on pesukone keittiössä, pyykit kuivuvat lähinnä olohuoneessa. Haaveilen kodinhoitohuoneesta, jota ei nykyiseen asuntoon saa. Sinne saisi kuivausrummun pyykkikoneen lisäksi. Tilaa kuivattaa pyykkiä, jota ei rummussa kuivaa. Kierrätysastiat saisi paremmin järjestykseen. Lakanat ja pyyhkeet saisi pois vaatekaapista. Lasten urheilukamat saisi myös sinne pois eteisestä pyörimästä. Itse laittaisin kuraeteisen ja kunnon kuivatustilat märille ulkovaatteille.
Kuivausrumpu muuten vähentää pölyn määrää asunnossa radikaalisti. Lisäksi sillä saa pyyhkeistä ja lakanoista ihanan kuohkeita ja pehmeitä. Kuivausrummulle, kuten pesukoneellekin, paras paikka on kodinhoitohuone, sillä eiväthän nämä vehkeet kovin hiljaisia ole. Harmi vain, että Suomessa erityisesti kerrostaloasunnoissa tähdätään nykyään surutta minimineliömäärään asuttavuuden kustannuksella ja jätetään kodinhoito- ja säilytystilat olemattomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä siellä ns.kuraeteinen ja rekki mihin saa heti märät vaatteet kuivamaan. Vauvan hoitopiste on myös kodinhoitohuoneen pöydällä. Pesukone/kuivuri ja pyykkiteline, silityslauta/rauta. Kaapeissa pyyhkeet, koko sakin uimakamat,lääkekaappi on myös siellä eli meillä tehokäytössä tuo huone.
Olen miettinyt lääkekaapin sijoittamista kodinhoitohuoneeseen, mutta mietityttää kuivausrummun tuoma lämpö ja lääkkeiden, mm. särkylääkkeiden, säilyvyys.
Vierailija kirjoitti:
Missä viikkaat pyykit? Olohuoneessa?
Mä nimenomaan viikkaan olkkarissa mieluummin kuin yksin jossain kopissa.
Meillä siellä ns.kuraeteinen ja rekki mihin saa heti märät vaatteet kuivamaan. Vauvan hoitopiste on myös kodinhoitohuoneen pöydällä. Pesukone/kuivuri ja pyykkiteline, silityslauta/rauta. Kaapeissa pyyhkeet, koko sakin uimakamat,lääkekaappi on myös siellä eli meillä tehokäytössä tuo huone.