Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vanhempasi säilyttäneet lapsuusaikojesi muistoja?

Vierailija
21.04.2021 |

Ovatko vanhempasi jemmanneet vauva- ja lapsuusaikojesi vanhoja tavaroita, esim. kastemekkoa, piirustuksia, askarteluja, koulukirjoja ja esseevihkoja tmv? Olisi myös mielenkiintoista kuulla keskustelua aiheesta; oletko saanut/ ottanut muistot itsellesi? Tai miltä on tuntunut, mikäli muistoja ei ole lainkaan säästetty?

Ovatko vanhempasi säilyttäneet lapsuusaikojesi muistoja?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti.

Vierailija
2/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti.

Valitettavasti on vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säästänyt paljon, on monta albumia kuvia, kastemekko ja muita vaatteita äitiyspakkauksen verran, n. 50 pehmolelua ja joitain muita leluja, piirustuksia, askarteluja.... ihana on ollut katsoa ja moni heillä myös aktiivikäytössä edelleen, esim mun askartelema kynäpurkki, maljakko (savesta, kuivakukille), muistilapputeline jne.. omat lapset rakastaa leikkiä mun vanhoilla pehmoilla ja juuri 3v oli haljeta onnesta kun sai mun vanhat hienot nukenvaunut.. itsekin säästän tärkeitä juttuja omilleni <3

Vierailija
5/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On säästänyt paljon, on monta albumia kuvia, kastemekko ja muita vaatteita äitiyspakkauksen verran, n. 50 pehmolelua ja joitain muita leluja, piirustuksia, askarteluja.... ihana on ollut katsoa ja moni heillä myös aktiivikäytössä edelleen, esim mun askartelema kynäpurkki, maljakko (savesta, kuivakukille), muistilapputeline jne.. omat lapset rakastaa leikkiä mun vanhoilla pehmoilla ja juuri 3v oli haljeta onnesta kun sai mun vanhat hienot nukenvaunut.. itsekin säästän tärkeitä juttuja omilleni <3

Ihana kuulla!<3 Samalla myös kovin haikeaa, sillä omat vanhempani eivät ole säästäneet mitään, valokuvia lukuun ottamatta. Kaikki lelut, koulujutut, piirustukset, askartelut, äitien-/isänpäiväkortit on heitetty roskiin. Ja kyllä, tuntuuhan se pahalta ja vasta nyt olen havahtunut siihen, ettei tällainen taida olla ihan yleistä. Perheessäni on myös ollut alkoholismia ym, joten tällä ollut mahdollisesti vaikutusta..

Vierailija
6/7 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/7 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla!<3 Samalla myös kovin haikeaa, sillä omat vanhempani eivät ole säästäneet mitään, valokuvia lukuun ottamatta. Kaikki lelut, koulujutut, piirustukset, askartelut, äitien-/isänpäiväkortit on heitetty roskiin. Ja kyllä, tuntuuhan se pahalta ja vasta nyt olen havahtunut siihen, ettei tällainen taida olla ihan yleistä. Perheessäni on myös ollut alkoholismia ym, joten tällä ollut mahdollisesti vaikutusta..

Onpa kurja kuulla :( kun mun isovanhemmat kuoli, myös heiltä löytyi kansio missä oli mun askarteluja jne.. miehen vanhemmat säästäneet taas vaan valokuvia. Kummankaan meidän perhetaustassa ei ole haasteita, kuten juuri alkoholismia tms, mutta erona se että itse olen ainut lapsi, miehellä kaksi sisarusta, eli ehkä yhdelle myös helpompi säästää kuin kolmelle.. mutta myös miten asian näkee, kokeeko esim ensikengät tärkeinä vai osaako edes ajatella että nämähän voisi olla kiva laittaa talteen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi