Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä eroon 24/7 oman ulkonäön mollaamisesta

Vierailija
21.04.2021 |

Olen 42-vuotias. Hyvässä työssä, hyvä avioliitto ja kaikki perusasiat kunnossa. En vain pääse ulkonäkökomplekseistani näköjään ikinä eroon. Oon käynyt terapiassa ja kun ikää on tullut, ei ulkonäkö onneksi enää ykkösasia ole. Ahdistaa vaan, kun asia tulee usein uniinkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia keinoja siellä terapiassa kokeiltiin?

Jos käytät instagramia tai facebookia niin ota niistä taukoa. Siellä näkee epärealistisia kauneusihanteita.

Vierailija
2/5 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaikka romaniaan vuodeksi auttamaan katulapsia, niin saat muutakin funtsittavaa kun oman napasi ja naamasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia keinoja siellä terapiassa kokeiltiin?

Jos käytät instagramia tai facebookia niin ota niistä taukoa. Siellä näkee epärealistisia kauneusihanteita.

En oo missään somessa. Terapiassa puhuttiin ja puhuttiin. Se tais sillon jotenkin auttaa. Nyt on tullut muutama kilo lisää ja tuntuu, että olen ihan hirveä. Mulla on aina ollut läski olo, vaikka olen ollut normipainoinen. Ehkä täytyy vielä viritellä joku terapiakontakti. Rasittaa ja hävettää, koska kaikki on kuitenkin elämässä enemmän kuin hyvin. Lisäksi olen (päihde)sosiaalityöntekijä, joten olen hyvinkin tietoinen ongelmani mittasuhteista.

Vierailija
4/5 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita laskuvarjohyppy harrastus. Hyppää eka kerta ilman varjoa niin huolet hälvenee.

Vierailija
5/5 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita laskuvarjohyppy harrastus. Hyppää eka kerta ilman varjoa niin huolet hälvenee.

Kiitos tästä.