Millainen operaatio on edessä jos haluaa nuorentaa kaulan ihon eli rypyt pois. Oon 65-vuotias.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen on monia keinoja, googlaa esim. Cityklinikka ja Siluetti. Toki hoidot maksaa, mutta jos niihin on mahdollisuus, niin mikä estää? Itse kävin alkavan helttani kanssa kylmähoidossa ihan fysioterapeutilla, ja näyttäisi kyllä tehoavan. Hassua, että naiset ovat valmiita käyttämään esim. kampaamopalveluihin paljonkin rahaa, mutta veitsettömäänkin kauneuskirurgiaan satsaamista pidetään usein turhamaisena. En värjää hiuksiani, ne ovat juuri niin harmaat kuin ikäiselläni naisella on, mutta käyn silloin tällöin ottamassa pikku botox-piikin otsaani kirkastaakseni kasvojen ilmettä. Tästä en kehtaa kuitenkaan puhua, koska uskon olevani ainoa, joka tuttavapiirissäni tätä harrastaa, enkä tiedä, miten siihen suhtauduttaisiin. Ainoastaan tytär ja sisko tietävät, ja ovat kanssani samaa mieltä siitä, että ilmeeni on todellakin kirkastunut, ikään kuin koko kasvot olisi kohotettu.
Tämä on totta. Kai se johtuu siitä, että kun ne menetelmät eivät ole kovin tuttuja, eikä tiedä kuinka hyvin ne toimii, niin epäilyttää maksaa kovin suuria summia niistä.
Hienoa ap! Oikea asenne! Itse olen nyt about 50v, ja todellakin aijon elää täysillä niin kauan kuin vaan mahdollista! En ymmärrä miksi jossain tietyssä iässä pitäisi joidenkin mielestä vaan istua alas odottelemaan että kuolema korjaa.