Millainen operaatio on edessä jos haluaa nuorentaa kaulan ihon eli rypyt pois. Oon 65-vuotias.
Kommentit (23)
Eikö se nyt ole tuossa iässä jo yks hailee jollekkin kaularypyille. Kuka niitä katsoo?
Olen ymmärtänyt, ettei sellaista operaatiota ole. Kaulaa ja esim kämmenselkiä ei saa leikattua nuoremmaksi.
Käytä huivia kuten muutkin pinnalliset vanhukset.
Kyllä on neck lift eli kaulankohotusleikkaus olemassa.
Miten ne Hollywoodissa sen sit tekee? Madonnan käsiäkin kuulema operoitu. t.ap
Kämmenselätkin voi käsitellä varmaan fillereillä.
Vierailija kirjoitti:
Madonnahan alkoi käyttää käsineitä, kun sen kammottavat vanhus kädet tuli julkisuuteen.
Eiköhän testamentin teko olisi tärkein. Sen jälkeen voit istua kaupan kääkkäkerhossa pohtimassa kuinka olet maailman onnellisin ja haaveilla vappusatasesta.
Olen menossa kaulankohotusleikkaukseen kesäkuussa
Kysy sit uudestaan.
ihanaa!! kalkkunan heltta lähtee!!!
Tosin olen 55 vee
Oot jo mummo..miks vasta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Ootko kattonut kuvia? Juurikin kaulan iho paljastaa totuuden monella.
Osahan heistä on elänyt säntillistä elämää, ettei se ole päässyt lörpsähtämään ja rypistymään kuten taviksilla.
Goldie Hawn, Meryl Streep.. ikäisiään kauloja.
Vierailija kirjoitti:
Kysy sit uudestaan.
Tosin olen 55 vee
Niin tämähän on eri leikkaus kuin tuo rypyttömäksi saanti. Tässä on jossain vaiheessa ihmisellä ollut rasvaa ja nyt se ylimääräinen iho leikataan pois. Kun heltasta puhut. Se on enemmänkin leuan ihon leikkaus kuin kaulan.
On niitä, etsi netistä. Hyaloronihappo pistoksia, leikkauksia ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy sit uudestaan.
Tosin olen 55 vee
Niin tämähän on eri leikkaus kuin tuo rypyttömäksi saanti. Tässä on jossain vaiheessa ihmisellä ollut rasvaa ja nyt se ylimääräinen iho leikataan pois. Kun heltasta puhut. Se on enemmänkin leuan ihon leikkaus kuin kaulan.
Samalla siinä rypytkin oikenee.
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, ettei sellaista operaatiota ole. Kaulaa ja esim kämmenselkiä ei saa leikattua nuoremmaksi.
Leikkaa pään pois kaulasta ja lyhentää käsiä ranteista? Ainakin rypyt häviää.
Kaulan kohotus leikkaus hinta noin 5000
Onx ap pätäkkää
Mulla nostetaan myös keskikasvot hinta 8000
Ei haittaa..nuorenen 10 vuotta
Aaaah
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän testamentin teko olisi tärkein. Sen jälkeen voit istua kaupan kääkkäkerhossa pohtimassa kuinka olet maailman onnellisin ja haaveilla vappusatasesta.
Tässä ei mitään vappusatasia odotella!
Odottele itse vain niitä asumistukesi korotuksia ja jatka marinaasi.
65 vuotiaana työelämän jälkeen on vihdoin aikaa itselle ja uudelle elämälle. 30 vuotta aikaa elää rikasta elämää :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei mitään vappusatasia odotella!
Odottele itse vain niitä asumistukesi korotuksia ja jatka marinaasi.
65 vuotiaana työelämän jälkeen on vihdoin aikaa itselle ja uudelle elämälle. 30 vuotta aikaa elää rikasta elämää :D.
Juuri näin! Go girl go! Tsemppiä tulevaan!👍🌸
Kyllä siihen on monia keinoja, googlaa esim. Cityklinikka ja Siluetti. Toki hoidot maksaa, mutta jos niihin on mahdollisuus, niin mikä estää? Itse kävin alkavan helttani kanssa kylmähoidossa ihan fysioterapeutilla, ja näyttäisi kyllä tehoavan. Hassua, että naiset ovat valmiita käyttämään esim. kampaamopalveluihin paljonkin rahaa, mutta veitsettömäänkin kauneuskirurgiaan satsaamista pidetään usein turhamaisena. En värjää hiuksiani, ne ovat juuri niin harmaat kuin ikäiselläni naisella on, mutta käyn silloin tällöin ottamassa pikku botox-piikin otsaani kirkastaakseni kasvojen ilmettä. Tästä en kehtaa kuitenkaan puhua, koska uskon olevani ainoa, joka tuttavapiirissäni tätä harrastaa, enkä tiedä, miten siihen suhtauduttaisiin. Ainoastaan tytär ja sisko tietävät, ja ovat kanssani samaa mieltä siitä, että ilmeeni on todellakin kirkastunut, ikään kuin koko kasvot olisi kohotettu.
Ei sellaista operaatiota ole olemassakaan.