Tytölle 2,5v mukaan lentokoneeseen pehmolelu ja nuken rintarepussa oleva nukke. On pitkä lento edessä.
Ensin lennetään Helsingistä Hollantiin ja sieltä Jenkkeihin. Ollaan yksi yö Jenkeissä ja sieltä Kanadaan. Muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (21)
Ihan aamusta on lento Hollantiin. t.ap
Voihan se lento loppua lyhyeenkin.
Ei riitä pelkkä pehmolelu ja nukke viihdyttämään tuon ikäistä.
Jäättehän sinne Kanadaan niin pitkäksi aikaa, että koronapandemia on ohi ettekä tuo mitään virusmuunnosta Suomeen, jonka vuoksi kaikki taas suljettaisiin kesällä ?
Toivittavasti hyvä syy matkustella tällaisena aikana...
Samoja kokemuksia? Siis mistä? Pitkistä lennoista taaperon kanssa? Takaisin tullessa lapsellakin on ainakin ihan jäätävä jet lag viikon pari, sen voin kertoa. Itse käytin tuon ikäisen kanssa pitkillä matkoilla tablettia jolta sai välillä katsoa ohjelmia tai pelata helppoja pelejä. Nukella on vähän vaikea leikkiä penkissä sen kummemmin. Pitkä lentopätkä varmasti varattu yöhön? Se on ainoa järkevä tapa.
Ollaan Kandassa vähintään puoli vuotta. t.ap
En kommentoi tuota reissua nyt ollenkaan, mutta mietin, että riittävätkö nuo viihdykkeeksi lennon ajaksi? Olen kuullut monien vanhempien sanovan, että lapsen kanssa lentämisestä selviää, kun mukana on paljon leluja ja piirustustusvälineitä, sekä värityskirja. Tavanomaiset ruutuaikasäännöt lentävät myös romukoppaan, ja lapselle on esim. tabletti tarjolla.
Koneessa on leluja lapsille ja pieniä askarteluvehkeitä. Voitte pyytää, vaikka uskon että antavat pyytämättä.
Onneksi viihdyke on nykyään digitaalista.
Oma tabletti lapselle mukaan. Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan Kandassa vähintään puoli vuotta. t.ap
Sano terveisiä minun suvulle. Perästä tullaan. Mietin ,mitä etuvalmistuksia teitte ennen matkalle lähtöä ajatellen koronaa.
Joo ei kyllä ihan nukke ja nalle riitä.
Tablettille ryhmähauta muistikortti täyteen ja kuulokkeet mukaan, värikyniä ja paperia, joku tarrakirja ja kuvakirja, rusinoita tai jotain muuta nykertelysyötävää. Mitä tahansa, mikä pitää lapsen rauhallisena ja paikoillaan, ettette joudu matkustajien vihan kohteeksi.
Toivottavasti on pelkkä menolippu!
Painukaa koronapoliisit takaisin kellariin.
Siis nukke, jolla on rintareppu jossa on toinen nukke?
Ei vaan erikseen rintareppu ja nukke. t.ap
Päivällä vai yöllä?