Miksi niin moni vihaa Saska Saarikoskea?
Kommentit (32)
En usko, että vihaa. Saattaa olla erimieltä. Lisäksi saattaa omassa Twitter kuplassa tuntua siltä. Twitter on usein vihamielinen paikka.
Aika moni hänestä tykkää. Sivistynyt ja hyvä toimittaja.
Miksi niin moni-hullu kyselee taas hyviä kysymyksiä.
Mitä ihmettä, ainakin itse tykkään tosi paljon, enkä ole kuullut kenenkään moittivan.
Erittäin mielenkiintoinen ihminen. Mielellään hänen kanssaan viettäisi aikaa ja vaihtaisi mielipiteitä. Hyvä toimittaja hän on.
”Vihaa”, en vihaa, pidän turhana mukaälykkönä, joka ratsastaa nimellään.
Miksi kysyt tällaista provomielellä? Oletko hän Itse, ap? En ole ikinä kuullut, että kukaan inhoaisi. Vai meinaatko sellaista (tiedotusvälineiden agenda setting -idean tapaan), että tällainen otsikko saa väkisin miettimään syitä inhota, vaikkei olisi koskaan edes ajatellut sellaista?
En vihaa enkä ole Twitterissä. En lue enää hänen tekstejään. On jo useamman vuoden suoltanut laiskasti mitä sattuu.
Toinen, joka minusta on nyt menettämässä otteensa, on Annamari Sipilä. Tosin se tarkoittaa, että luen tavallistakin kiinnostuneempana, onko kolumni harhaista mutuilua vai oikeaa raportointia.
no, mä en häntä ymmärrä.
Enkä tajua miksi on saanu asemansa.
Kyvytön päättämään asioista, on vietävissä.
Ylipäänsä en pidä nimien vaihtajista.
Saska, mikä paska
Saarikoski on latautunut nimi. Moni varmaan ajattelee, että Saska ratsastaa isäukon nimellä.
Jatkaa elämistä omassa kuplassaan. Oli se sen anteeksipyyntö nolo. Ainoastaan Soininvaaran kiemurtelu menee ylemmäksi.
ps. kyllä Ode tietää
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, ainakin itse tykkään tosi paljon, enkä ole kuullut kenenkään moittivan.
Hah hah, punavihreässä kuplassa ei ole tosiaan ole ketään muita.
Vierailija kirjoitti:
Jatkaa elämistä omassa kuplassaan. Oli se sen anteeksipyyntö nolo. Ainoastaan Soininvaaran kiemurtelu menee ylemmäksi.
ps. kyllä Ode tietää
Ikävä kyllä Saska on pelle ja täysin naisten vietävissä, tässä videolla se käy oikein hyvin ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt tällaista provomielellä? Oletko hän Itse, ap? En ole ikinä kuullut, että kukaan inhoaisi. Vai meinaatko sellaista (tiedotusvälineiden agenda setting -idean tapaan), että tällainen otsikko saa väkisin miettimään syitä inhota, vaikkei olisi koskaan edes ajatellut sellaista?
Nää menee niin, että ap itse inhoaa jotain tyyppiä, tulee sitten kyselemään miksi niin moni....-kysymyksiä ja kirjoittaa itse suurimman osan vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, punavihreässä kuplassa ei ole tosiaan ole ketään muita.
Hehheh. Ei punavihreä kupla fanita Saskaa.
Ei kukaan jaksa vihata jotain saskasaarikoskea, mutta onhan henkilö, jonka sivistys on jåänyt puolitiehen ja tiedot vanhentuneet jo pari kymmentä vuotta sitten, mutta valkoisen keski-ikäisen keskiluokkaisen heteromiehen etuoikeudella se kuvittelee olevansa jotenkin muita fiksumpi. Oppikirjaesimerkki boomerista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ps. kyllä Ode tietää
Ikävä kyllä Saska on pelle ja täysin naisten vietävissä, tässä videolla se käy oikein hyvin ilmi.
😂😂😂😂🤣🤣
Likainen kommari