Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaularypyt

Vierailija
21.04.2021 |

Olen vasta 35 ja nuo ovat ihan kauheat. Olen aina käyttänyt aurinkosuojavoidetta koko keholle kesäisin ja muuten sekä kasvoille että kaulalle ja dekolteelle. Nyt tuolla alueella on kuitenkin vaakaryppyjä välillä kaula-dekoltee.

Mies vain naurahti noille kun mainitsin. Sanoi, että kaikilla on noita nuoresta asti. Näemmä saan tästä lähin ostaa vain paitoja korkealla kauluksella:( sitten veitsen alle, ei kai siinä muuta...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli kolmevitosen naisen pelit on pelattu jo eikä kukaan kohta katsele muutenkaan perään joten kaularypyistä viis.

Kyssaappa ittes, ei edes äiteelles tulis ikävä. 😏

Vierailija
22/35 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan on nuorekkaat kasvot joiden puolesta olen parhaana päivänä kuin 20v. Kaula ja rintakehä on sitten vähintään ikäiseni ja huonoimmillaan kuin 50v ikäisellä. Oon aina ollut urheilullinen ja lenkille mennessä kesälläkin käyttänyt aurinkovoiteita. En oo juuri koskaan ottanut aurinkoa kesäisin ellei lasketa jotain yksittäisiä kesäreissuja. Muuten oon aina käynyt noilla lenkeillä ja tosiaan huolehtinut aurinkosuojavoiteiden käytöstä.

Kuitenkin viime kesänä rintakehän alue ahavoitui. Sen jälkeen tänä keväänä tulivat nuo "renkaat". Yhtäkkiä on kuin pää olisi rintakehän ja kaulan kanssa eri paria.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten luin, että kaulaa ja dekolteeta pitää pestä kuin kasvoja. Oon siis pitkään jo levittänyt samat kasvovoiteet myös kaulalle sekä alkanut seerumiakin levittämään tuolle alueelle, mutta en tiennyt, että sen alueen pesumetodikin on sama. Miten älyttömän monimutkaista on naisen elämä. Ihan totta ettei yli 35 v akalla tee mitään vaan hautaan joutaisi. Ap

Vierailija
24/35 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele Krause, nyk. Schlisewski, teki nuorena rasvaimun kaulaansa, jotta rasvasolut poistuvat eivätkä siten voi kasvaa vanhempana. En tiedä, miten on toiminut. Ei varmaan pahoja helttoja ole.

Vierailija
25/35 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannele Krause, nyk. Schlisewski, teki nuorena rasvaimun kaulaansa, jotta rasvasolut poistuvat eivätkä siten voi kasvaa vanhempana. En tiedä, miten on toiminut. Ei varmaan pahoja helttoja ole.

Vähän kyllä ihmettelen miten kaulaa voisi olla täysin rypistämättä. Ihmettelen myös miten kasvojen iho on niin paljon parempi, vaikka se koko ajan on säiden yms. armoilla. Ap

Vierailija
26/35 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on helttageenit. Ne riippuvat kaulan rakenteesta. Joillain 90v ei olle lainkaan helttaa.

Vierailija
27/35 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä viivat on huonoja. Kato vaikka instagramista kuinka monella näitä on. Sitten tulee parempi mieli. 

Vierailija
28/35 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut lapsesta saakka kaularypyt eli vaakaviivat, myös hoikkana. En siis tiedä mitä olisi olla täysin sileäkaulainen, enkä tavoittele sitä erityisesti. 

Vierailija
29/35 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tätäkään kaiken päälle. Silmälasit pitää olla, koska hajataitto ja huono kaukonäkö sekä sairastan silmänpohjan rappeumaa. Suussa hampaat kellertää ja väärä bakteerikanta haurastuttaa. Akne on vaivannut aina. Päänahka hilseilee. Polvessa on joku vika. Akillesjänteet kipeytyy enkä voi enää juosta. Kilpirauhasessa on mahdollisesti vajaatoiminta. Unettomuus, ahdistus ja stressi vaivaavat...tämä vielä päälle! Lapsiakaan en ole voinut saada, vissiin minä en mitään saa! Ap

Vierailija
30/35 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne paha niin kysy fraktionaalisesta laserkuorinnasta joka kiinteyttää ja toipumisaika on tietääkseni vain muutaman päivän kun se kuoriutuu ja siloutuu. Tuo on aika kallis.

Seuraava vaihtoehto on IPL-hoito laserilla, se kiinteyttää ja silottaa, kaulan alue maksaa vain 180 eur kerta. Kävin itse tuossa hoidossa vuosi sitten ja minulle tarvittiin vain 2 kerran hoito 1,5 kk välein. Olen 45+ ikäinen ja kaula näyttää ainakin 15 vuotta nuoremmalta, tuolla kävin. Osaavat asiansa kun luotettava klinikka jossa sairaanhoitajat tekee nämä laserhoidot ja jos tulisi allergiakohtaus jostain niin apu on lähellä, siksi uskallan itse käydä tuolla vaikka asun vähän kauempana

https://www.nordicshape.fi/kiinteytyshoito

Kosteutus ja suojaus kannattaa toki aina, ja kosteutusnaamiot kannattaa levittää kaula-aukkoon asti muttei ne ihon pintaan levitettävät voiteet, seerumit ja öljyt elvytä kollageeneja ihokerrosten läpi eivätkä poista ryppyjä.

Veitsellä tehtäviä neck liftejä tuskin suositellaan alle 60-vuotiaille.

Ok, kuulostaa hyvältä, kiitos! Voisin kokeilla jotain kevyempää ensin. Ap

Olen juuri käynyt kaulan ja decolteen toimenpiteessä. Ei mitään apua. Rahat meni kankkulan kaivoon.

"kaulan ja decolteen toimenpiteessä" ? Voisitko kertoa mikä oli hoito johon rahat meni hukkaan ja paljonko meni? 50 EUR vai 1500 EUR? Niitä toimenpiteitä kun on mesoneulauksesta laseriin, kylmäkäsittelystä ultraäänihoitoon ja radiofrekvenssistä tehokosteutuksiin.

Vaikuttaa nimittäin trollikommentilta tuollainen.

Kyseessä laser ja rahaa meni 1300x3

Ipl-laser, fraktionaalinen laser?

Koska ei kaulan laser todellakaan 1300 x 3 maksa! Fraktionaalinen laser kaula JA decoltee alueet maksaa alle tonnin kerta, ja yleensä se kerta riittää eikä vaadi mitään sarjahoitoa.

Vai missä lie puoskarilla kävit? :D

Vierailija
31/35 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varmaan ns. tech neck puhelimen katselun takia. Kasvot on tosi nuoret kyllä vieläkin. Katson tuota kaulan ja dekolteen aluetta ihan kauhulla. Eikö tässä voi enää muuta kuin alkaa ostelemaan miehustan peittäviä toppeja? Ap

Kaularypyt tosiaan johtuvat (auringon lisäksi) ryhdin lysyyn menemisestä, pään ja hartioiden eteenpäin painumisesta.

Treenaa hartiat takaisin taakse ja text neck takaisin suoraksi, niin kaularypyt vähenevät. Toimii, olen tehnyt itse!

Vierailija
32/35 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ainoastaan ymmärrän jos olet malli ammatiltasi.

Vierailija
33/35 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Ainoastaan ymmärrän jos olet malli ammatiltasi.

Ainoastaan silleen on väliä, että ennenaikainen kaulan rypistyminen voi kertoa ryhtiongelmista ja siitä, että uhkana on pahempikin mummokumara turhan aikaisessa vaiheessa elämää.

Ei visuaalisella puolella ole väliä, mutta voi olla merkki tulevasta elämänlaatuun vaikuttavasta ongelmasta.

(Ne ihmiset on sitten erikseen, jotka ovat rypistäneet kaulansa pelkällä auringonotolla.)

Vierailija
34/35 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta: Olen nyt googlannut (samalla löytyi tämä ketju)  ja löytänyt mielestäni sopivan hoidon kaulan rypyille. Restylane skinbooster-hoito.

kertokaa nyt herranjumala miten hinnat eroaa näin paljon. 

Toisessa paikassa hoito maksaa 119€ ja toisessa 275€. Sarjajohdossa ero aika huikea.

Mikä ero, aine sama ja hoitaja pistää?

https://offerilla.com/tuote/biorevitalisaatio-kasvoille-vital-skinboost…

Vierailija
35/35 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset