Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kuppia kahvia juot aamulla, onko sulla iso vai pieni kahvikuppi?

Vierailija
21.04.2021 |

Itse juon kaksi kupillista ja isosta kupista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
22/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun juotte kahvia, se estää mm. muistisairauksien kehittymistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mukillista aamulla, illalla yksi.

Vierailija
24/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aamulla yleensä kaksi kupillista à 225 ml, päivän mittaan sitten 1-3 kuppia siihen päälle. Minulla on Juran pavuista jauhava keitin johon saa määritellä kupin tilavuuden, siitä tuo tarkka mitta.

Vierailija
25/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon aamulla yleensä kaksi kupillista à 225 ml, päivän mittaan sitten 1-3 kuppia siihen päälle. Minulla on Juran pavuista jauhava keitin johon saa määritellä kupin tilavuuden, siitä tuo tarkka mitta.

Mielenkiinnosta kysyn, onko Jura hyvä/paras tuollainen keitin? Paljonko maksaa?

Vierailija
26/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on paras, tai miten sen edes määrittelisi mutta kyllä nuo Juran laitteet vähintäänkin "hyviä" ovat. Tämä mikä minulla on maksoi noin 600 euroa kun sen ostin, nykyään vastaava näyttäisi olevan 900 € luokkaa.

Vierailija
27/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on paras, tai miten sen edes määrittelisi mutta kyllä nuo Juran laitteet vähintäänkin "hyviä" ovat. Tämä mikä minulla on maksoi noin 600 euroa kun sen ostin, nykyään vastaava näyttäisi olevan 900 € luokkaa.

Ok, itselläni Mokkamaster. Miten paljon maussa eroa normikeittimen kahviin?

Vierailija
28/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, itselläni Mokkamaster. Miten paljon maussa eroa normikeittimen kahviin?

Suurin ero tulee varmaan siitä, että kahvi on aina tuoretta ja sitä tulee aina juuri sen verran kuin haluaa. Itse en juurikaan juo mitään erikoiskahveja joten iso osa ominaisuuksista menee sinäänsä hukkaan. Eniten arvostan sitä helppoutta ja vaivattomuutta, ja toki makukin on ihan huippua kunhan vaan ostaa laadukasta papua.

Rehellisyyden nimissä en tuota 900 € kyllä maksaisi itse, lähinnä juuri siksi koska keitän sillä ihan vaan "normikahvit". Jos nyt ostaisin, niin varmaan katsoisin jotain noita Siemensin 400-600 € laitteita.

Vierailija
29/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 muumimukillista aamulla maidon kera. Se on yksi pieni pressopannullinen ja myös päivän kahvikiintiö.

Vierailija
30/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tiedoista! Pitää laittaa harkintaan tuollainen papukone.

Vierailija
31/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme muumimukilista juon.

Vierailija
32/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kolpakollista eli 6 kahvinkeittimen asteikon mukaista kuppia.

Vierailija
33/33 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moccamasterin asteikolla 3kpp, siitä tulee iso Taikamukillinen 4dl ja vähän päälle. Kuvittelin juovani paljon, yleensä en juo päivässä enenpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän