Uusi suhde ja seksi
Oon pari kuukautta sitten tavannut uuden ihanan miehen. Seksi on ihanaa, mutta mua on ruvennut rassaamaan se, etten ole vielä kertaakaan saanut orgasmia. Uusi mies taitaa vielä ajatella, että mulle riittää pelkkä akti, josta mä kyllä nautinkin. En ole vaan koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, joten haluaisin muutakin vällyjen väliin kuin pelkkää aktia. Puhua pitäisi, mutta en haluaisi näin varhaisessa vaiheessa tehdä tästä isompaa ongelmaa.
Mut mitä mä oikein voisin tehdä? Onko kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta?
Kommentit (16)
että on olemassa miehiä, jotka vähät välittävät naisen orgasmista, joille nainen on vain itsetyydytyksen väline, kapistus johon purkaa pallinsa.
oikeassa olet. Täytyy kai jotenkin hienovaraisesti tuoda asia esille. Ehkä yritän vihjailla jotenkin..
kai sellaisia miehiäkin on, mutta olisi vaikea uskoa, että kyse olisi nyt siitä.
Mä vaan pelkään, että mä jotenkin annan ymmärtää, että pelkkä akti riittää. Loppupeleissä on vaan tosi turhauttavaa...
Ei se miehenkään tehtävä ole pelkästään.
Vierailija:
että on olemassa miehiä, jotka vähät välittävät naisen orgasmista, joille nainen on vain itsetyydytyksen väline, kapistus johon purkaa pallinsa.
...naisia, joille seksi on vain välttämätön paha jotta mies saa purkaa heihin pallinsa. Tajuavat sentää, että jos senkin " ilon" miehiltä kieltäisivät niin edessä olisi loistava tulevaisuus vanhanapiikana.
itekö sitä pitäisi itsensä hoidella.. Joo, vanhanaikaista, kun haluan, että mieheni tyydyttää mut.
Toisaalta mitenköhän se suhtautuisi, jos tekisikin noin..
Kun mä en halua loukata sitä, enkä halua, että se ajattelee, ettei musta tunnu miltään.
Olen ollut mieheni kanssa yli kuusi vuotta enkä saa vieläkään. Enkä kyllä usko että koskaan saankaan.
Mikä saa sut haluamaan seksiä, kun mua turhauttaa jo nyt, kun en pääse loppuhuipennukseen?
Mäkään en oo koskaa saanut yhdynnässä
Vierailija:
Mikä saa sut haluamaan seksiä, kun mua turhauttaa jo nyt, kun en pääse loppuhuipennukseen?
Jos teen itse, mutta yhtähyvin sitten voi pienemmällä vaivalla touhuta yksinkin. Ja 1-4 kertaa vuodessa suuseksillä aika laimean orgasmin. Ja no... enpä minä juuri seksiä haluakkaan, lähinnä perhesovun nimissä. Varsinkaan en halua sen takia että kiihottumisen jälkeen kun en laukea särkee paikkoja aikalailla.
9
perinteisessä lähetyssaarnaajassakin, kun esivalmistelut ovat riittävät. Minulla on hyvin herkät rinnat, niiden hyväilyn ym lisäksi ei paljon enää tarvita.
mullakin on paikat kipeämmät ilman orgasmia kuin, jos olen saanut.
Jos saa udella nro 9, niin miten miehesi suhtautuu asiaan? Ottaako se sen luonnolle?
Itse saan orkun parhaiten takaapäin siten, että itse hipelöin klitorista. Ihan sikamakeeta. Onnistuu muissakin asennoissa, kuten lähiksessä, mutta vaatii että mies jaksaa punnertaa ja tyyny on persiin alla.
Tai sängynreunalla siten että mies on polvillaan lattialla ...
Näppäriä konsteja tai tekniikoita, toimiiko CAT oikeasti?
Vierailija:
mullakin on paikat kipeämmät ilman orgasmia kuin, jos olen saanut.Jos saa udella nro 9, niin miten miehesi suhtautuu asiaan? Ottaako se sen luonnolle?
Kyllä se ottaa, tuntee itsensä ainakin ajoittain epäonnistuneeksi. Vaikka enhä minä häntä syytä ja hänkin järjellä sen tajuaa ettei vika siinä ole. Mutta tunteisiin ei aina järki auta. Aika turhauttavaa tämä on, varsinkin kun asialle ei voi tehdä mitään.
9
muuten. Jos asian " käsittely" venyy myöhemmäksi, niin aina vaikeampaa sen esille tuominen on.