Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Mies sanoi että tuntuu hyvältä kun nainen "kakoo" ottaessaan suihin. Miksi tuo tuntuu hyvältä?
20.04.2021 |
Vai olikohan tuo sarkasmia? Miten se tuntuu hyvältä, mitä kiihottavaa siinä on? Selittäkää
Kommentit (22)
Vielä vastaus kysymykseesi:
Miehelläsi saattaa olla kyseessä ihan vaan mieltymys esim. valta-asemasta tai sitten vaan yksinkertaisesti pitää tunteesta kun kulli vähän niinkun puristuu kurkun lihaksia vasten. Mahdollisesti myös kokee kullinsa isoksi kun "saa" sinut yökkimään. <- näin olen siis kuullut miespuolisilta kavereilta. Mikä ei toki kovin paikkaansapitävä ole, pienemmästäkin kakoo, jos ei osaa rentouttaa kurkun lihaksia ollenkaan (herkkä oksennusrefleksi).
N23
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Ite alistuvana osapuolena pidän itsekin siitä kun ns. tukehtuu kulliin, vedet silmissä kakovana on välillä ollut ihan kiva olla. Sopivissa rajoin tietenkin, ei niin kauaa että oikeasti oksennus meinaisi lentää tai oikeasti lentää. Ja liian raju munan sörkkiminen kurkkuun on muutenkin vain ikävää, sattuu. Ja aina jos toinen minua dominoi, niin siitä täytyy olla etukäteen sovittuna pelisäännöt, muuten ei ok.
Sitä paitsi kurkun lihaksia kun opettelee rentouttamaan suuseksissä (tarvitsee aikaa, kärsivällisyyttä ja luotettavan miehen) niin syväkurkkukin onnistuu. Sitten sitä "kakomista" tai nieleskelyä voi itse tehdä liikuttamalla kurkun lihaksia samalla kun kulli suussa.
T. N23