Typerimmät lemmikkien nimet
Olenko ainoa jota häiritsee, kun lemmikille annetaan joku älytön, muka niin vitsikäs nimi? Esim. koiran nimeksi Kissa tai Tarja Halonen, hahhah kun naurattaa. Sen verran voisi sitä parasta ystävää kunnioittaa että antaa hyvän nimen. Millaisia tyhmiä nimiä olette kuulleet ja millä eläimellä?
Kommentit (50)
Kaikki nimet, jotka kirjoitetaan suomenkielen vastaisesti omistajan hienosteluhalun takia. Aina joutuu tankkaamaan eläinlääkärin vastaanotolla, kun nimi sanotaan Tshila, mutta kirjoitetaan Cilla, lausutaan Tsiko mutta kirjoitetaan Chziko jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut saksanpaimenkoiran nimeltä Rommel. Ehkä vähän hyvän maun rajoja koeteltiin, mutta jotenkin se sopi sille koiralle.
Rommel on romu hollanniksi. Mikä tuossa on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut saksanpaimenkoiran nimeltä Rommel. Ehkä vähän hyvän maun rajoja koeteltiin, mutta jotenkin se sopi sille koiralle.
Rommel on romu hollanniksi. Mikä tuossa on vikana?
Onhan tuolla nimellä vähän negatiivinen historia, ja kun se vielä yhdistetään schäferiin niin voi tulla erinäisiä mielleyhtymiä.
Kun hommaan mäyräkoiran, annan sen nimeksi Jussihallaaho, juuri näin kirjoitettuna. Sitten juon sen.
Tyttö-ja poikakissasisaruksilla nimet Dia ja Pami.
Sialle yleensä annetaan naapurin nimi.
Vierailija kirjoitti:
Paras kuulemani lemmikin nimi:
Mannerheim. Komia kissa kantoi tätä nimeä. Ei oo vielä vastaan tullut yhtä hyvää nimeä yhdelläkään elukalla, ei ees omilla.Minusta tylsimpiä on nää Jeppe, Rekku, Max, Rex, Mörkö, Mörri, Musti, Viiru, Killi yms tusinanimet.
Itse annan seuraavalle elukalle nimeksi Kari. Ihan sama mikä eläin tai mitä sukupuolta, mutta siitä tulee Kari.
Minulla on iso kollikissa, jonka nimi on Mannerheim.
Veljmiehellä gerbiilit Zyskowisz ja Kimmo Sasi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena ihmettelin koulukaverin kissan nimeä. Oli Jallu. Tuli vain eräs lehti mieleen.
Ystävän mies on Jallu, väännetty Jarista.
Kerran tuli vastaan kissa nimeltä Marsu
Meidän marsut on nimeltään Taisto ja Voitto. Terkkuja tutuille 👍
Ap ei ehkä arvosta, mutta itse tykkäsin koirasta jonka nimi oli Marja-Liisa Kirvesniemi.
Tykkään jos koiralla ihmisen nimi (esim. Esko). Itse voisin nimetä valkoisen koiran Lakuksi tai mustan Lumiksi.
Vierailija kirjoitti:
Paras kuulemani lemmikin nimi:
Mannerheim. Komia kissa kantoi tätä nimeä. Ei oo vielä vastaan tullut yhtä hyvää nimeä yhdelläkään elukalla, ei ees omilla.Minusta tylsimpiä on nää Jeppe, Rekku, Max, Rex, Mörkö, Mörri, Musti, Viiru, Killi yms tusinanimet.
Itse annan seuraavalle elukalle nimeksi Kari. Ihan sama mikä eläin tai mitä sukupuolta, mutta siitä tulee Kari.
Kari on yhtä tylsä nimi kuin Killi tai Max
Onneks mun koirien nimiä ei oo mainittu. 😄
Kaikenmaailman Nalat, Lumit, Rockyt, Rambot ja Lakut on ihan hirveitä.
Dalmatiankoira, jonka nimi oli Raita. Siis oli hyvä nimi, ei huono.
Coco ja Diiva, huonot nimet. Tutun lemmikeillä on nuo.
Tiedän kissan, jonka nimi on Matti ja Teppo.