Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avunpyyntö-ketju

Vierailija
20.04.2021 |

Mihin asiaan haluaisit saada apua, mutta olet liian väsynyt etsimään sitä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin löytää elokuvan Päivien kimallus katseltavakseni.

Vierailija
2/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkää minulle tehdyille suomalaiselle rahoitus. Voisin jättäytyä oravanpyörästä. Ei ole minun vikani, etten ole ulkomaalainen joka on saanut rahoitusta niin kelalta, eu:lta, valtiolta kuin yksityisiltä tahoilta elämänsä pyörittämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada muistisairaan äitini hoitokotiin, koska en jaksa enää hänen kanssaan.

Vierailija
4/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestäkää minulle tehdyille suomalaiselle rahoitus. Voisin jättäytyä oravanpyörästä. Ei ole minun vikani, etten ole ulkomaalainen joka on saanut rahoitusta niin kelalta, eu:lta, valtiolta kuin yksityisiltä tahoilta elämänsä pyörittämiseen.

*Rehdille. Ei tehdylle..

Vierailija
5/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin.

Mutta mistään ei löydy.  Ei yhdestäkään Suomen kirjastosta.

Eikä myöskään ole ollut myytävänä dvd:nä missään antikvariaateissa. Ei ainakaan ole silmiini osunut.

Vierailija
6/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William Holden 1955.

Vierailija
7/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisn tietää sen, miksi puhelimeni akku kuluu niin nopeasti, vaikka käytän sitä erittäin vähän.

Puhelin on vasta vajaan vuoden vanha.

Vierailija
8/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaaliyksinhuoltajuuteen. Ei tukiverkkoja.

Vierailija
9/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyteen.

Vierailija
10/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi korjata tämän työelämän.

Vierailija
11/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin yhtä levyä, jota olen etsinyt... Öö, ainakin 15 vuotta?

Saa auttaa. Jos tulee mieleen. Konemusiikkia, ja ainakin noin vanha eli 15 vuotta.

Biisit menee silleen, että levy on jatkumo eli kuin yksi yksittäinen biisi, siinä ei ole biisien välillä hiljaisuutta, vaan ne sulautuvat toisiinsa.

Enimmäkseen ei ole laulua, muistaakseni. Jossakin vaiheessa jotakin biisiä lausutaan, tai siis mies lausuu, puhuu: "We can make him better than he was. Stronger. Faster. Faster. Faster."

Vierailija
12/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavan ystävän joka kestää kärsimystä (minun).

Vierailija
13/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin saada muistisairaan äitini hoitokotiin, koska en jaksa enää hänen kanssaan.

Yhteys ikäihmisten sosiaalityöhön? Vai joko olet ollut?

Vierailija
14/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, rahaa, rahaa. Se ratkaisisi suurimman osan itseni ja läheisteni ongelmista juuri nyt.

Vierailija
15/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedon siitä mitä koronarokotetta annetaan 70- vuotiaalle syöpäsairaalle ja mistä sen saa.

Vierailija
16/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Palvelutarpeen arviointi on tehty ja kotihoidon käyntejä lisätty. Minua kehotettiin valittamaan palveluohjaajan päätöksestä, mutta en ole saanut minkäänlaista päätöstä josta valittaa, joten olen ikään kuin umpikujassa. Ehkä voisin pyytää uutta palvelutarpeen arviointia, kun edellisestä on jo puoli vuotta, mutta palveluohjaaja oli sen verran ikävä ihminen, etten jaksaisi kohdata häntä toistamiseen.

Vierailija
17/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin yhtä levyä, jota olen etsinyt... Öö, ainakin 15 vuotta?

Saa auttaa. Jos tulee mieleen. Konemusiikkia, ja ainakin noin vanha eli 15 vuotta.

Biisit menee silleen, että levy on jatkumo eli kuin yksi yksittäinen biisi, siinä ei ole biisien välillä hiljaisuutta, vaan ne sulautuvat toisiinsa.

Enimmäkseen ei ole laulua, muistaakseni. Jossakin vaiheessa jotakin biisiä lausutaan, tai siis mies lausuu, puhuu: "We can make him better than he was. Stronger. Faster. Faster. Faster."

Tuo sitaatti on sarjasta The Six Million Dollar Man, tai ehkä tiesitkin sen jo, auttaisiko se etsinnässä?

Vierailija
18/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daft punk - Harder, better, faster, stronger

Vierailija
19/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin ihmisen joka ymmärtää tuskaani.

Vierailija
20/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Palvelutarpeen arviointi on tehty ja kotihoidon käyntejä lisätty. Minua kehotettiin valittamaan palveluohjaajan päätöksestä, mutta en ole saanut minkäänlaista päätöstä josta valittaa, joten olen ikään kuin umpikujassa. Ehkä voisin pyytää uutta palvelutarpeen arviointia, kun edellisestä on jo puoli vuotta, mutta palveluohjaaja oli sen verran ikävä ihminen, etten jaksaisi kohdata häntä toistamiseen.

Olen ollut äitini vuoksi palvelutarpeen arvioinnissa, joten hieman tiedän asiasta. Päätös sinun kuuluu saada ja voit pyytää sen. Yksi mahdollisuus on yrittää saada joku toinen palveluohjaaja tai sitten suoraan yhteys sosiaalityöntekijään. Tiedän, että paikkoja vanhuksille on vähän ja kaikkensa tekevät, että vanhus olisi mahdollisimman pitkään kotona, tosin näin toivoo moni vanhus itsekin. Sano, että et yksinkertaisesti enää jaksa ja vanhempasi jää heitteille, jos eivät tee mitään. Joskus valitettavasti pitää olla se inhottava ja vaativa asiakas/omainen.