Mitkä oli bruttotulosi viime vuonna? Mitä teet työksesi?
Kyse siis tuloista ennen veroja yms. Moni sekoittaa netto- ja bruttotulot.
Itse tienasin viime vuonna n.39 400€ lähihoitajana. Tuollaiset tulot tarkoittaa paljon ylitöitä kolmivuorotyössä vanhuspuolella. Jos olisin tehnyt normaalit tuntimäärät, niin tulot olisi ollut n.30 000€. Aika loppu opin jossakin vaiheessa ja nyt on ollut pakko vähän hidastaa. Toki tällekin vuodelle on kertynyt ylitöitä, mutta ei niin paljoa.
Kommentit (188)
65000 e ja töissä teollisuudessa turvallisuuspäällikkönä, olen palkkatasoni huipulla ja tästä lähden eläkkeelle parin vuoden kuluttua.
36 000 €, palkanlaskija. Jos ylitöistä maksettaisiin, niistä olisi tullut muutama tuhat euroa lisää. Ei kuitenkaan makseta, vaan menee työaikapankkiin ja pidetään vapaata sitten joskus hamassa tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Osa-aikatyössä lehtien puhelinmyyjänä 30800
Tuon takia minä en osta mitään lehtiä puhelinmyyjiltä. Teillä on ihan liian isot palkat. Tulette toimeen ilman minun eurojani.
Vierailija kirjoitti:
28200 onkin ihan eriasia kuin 39400.
Opettele lukemaan ennen kuin viisastelet. Aloituksessa lukee selvästi, että tulot nousi tuohon ylitöiden takia. Kirjoitin myös mikä on normaaliansio ilman ylitöitä. Ymmärrätkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 00e ja kirjanpitäjä olen
https://palkkavertailu.com/palkka/kirjanpit%C3%A4j%C3%A4
Tuolta muidenkin alojen palkat, loppuu tämä ihmisten sonnanjauhaminen tienesteistään.
Kirjanpitäjiä on niin eri titteleillä. Yksi hienompi titteli on finanssialan controller, joka yleensä tarkoittaa kirjanpitäjää suuressa yrityksessä. Ja tästä työstä helposti maksetaan 5000 kk-palkkoja.
On kyllä kirjanpito sellaista duunia, että siitä on työntekijä palkkansa ansainnut. Itse yrittäjänä teen oman pienen kirjanpitoni valmisohjelmistolla. Kahvia ja teetä kuluu runsaasti vastaavien ja vastaavattavien parissa, vaikka muuten olenkin näppärä laskemaan ja atk-ohjelmien kanssa.
Onko tämän ketjun peukutukset kannanottoja sen puolesta (tai sitä vastaan), että minkälaista palkkaa mistäkin maksetaan? Etusivulla isopalkkaisista esim. insinöörit, lakimiehet, putkimiehet ja huumediilerit ansaitsevat ison palkkansa, mutta opettajat eivät? Niinkö näitä tulkitaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja minä ollen äidinkilen lethori.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän ketjun peukutukset kannanottoja sen puolesta (tai sitä vastaan), että minkälaista palkkaa mistäkin maksetaan? Etusivulla isopalkkaisista esim. insinöörit, lakimiehet, putkimiehet ja huumediilerit ansaitsevat ison palkkansa, mutta opettajat eivät? Niinkö näitä tulkitaan?
No onhan se huumediilerin homma snadisti vaarallisempaa kuin jonku opettajan. Palkkansa on diileri ansainnut!
Vierailija kirjoitti:
Ap lähihoitaja valehtelee. Palkka on 3-vuorotyössä max 24000 brutto. Silloin tehdään kaikki mahdolliset pyhät ja yöt.
Minä tienasin lähihoitajana 2-vuorotyössä 37500€ viime vuonna. Ylitöitä tuossa taisi olla vajaan tonnin edestä. Viikonloppuja teen paljon, viime vuonna töissä kaikki arkipyhät.
Saan kaikki kokemuslisät ja peruspalkka hiukan yli tesin, noin 2450€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Aika pienet tulot.
66k€ ja yrittäjä. Ilman osinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Talouspäällikkö, peruspalkka 72000 euroa, tulospalkkiot 11000 euroa.
Minkä alan talouspäällikkö?
Pari sataa tuhatta. Krytosijoituksilla. Jos tätä nyt voidaan edes miksikään työksi laskea?
Vierailija kirjoitti:
Pari sataa tuhatta. Krytosijoituksilla. Jos tätä nyt voidaan edes miksikään työksi laskea?
*krypto
Noin 75 000€/v. Vaihtelee hieman tulospalkkion mukaan. Akateeminen asiantuntijatyössä. Itsenäinen työ. Oma vastuualue ilman alaisia. Ajoittain kiire ja pidempiä päiviä ja toisinaan pääsee helpommalla. Keskimäärin teen töitä noin 6-7 tuntia päivässä. Vapaapäivät ja lomat päätän itse. Työnantaja tarvitsee osaamistani ja kokemustani. Tunnen olevani siihen nähden hieman alipalkattu, mutta pärjään näinkin eikä työ rasita liikaa.
Vierailija kirjoitti:
65k€/v. Paperikoneen hoitaja.
Oikein. Rahat pois ruotsinkielisiltä herroilta kansainvälisiltä verovälttelijöiltä. Ilman paperimiehiä Suomeen jäisivät ko. Teollisuusalasta aukeat metsäraiskiot ja tehtaiden saasteet.
65000 raskaankaluston asentaja