Mitkä oli bruttotulosi viime vuonna? Mitä teet työksesi?
Kyse siis tuloista ennen veroja yms. Moni sekoittaa netto- ja bruttotulot.
Itse tienasin viime vuonna n.39 400€ lähihoitajana. Tuollaiset tulot tarkoittaa paljon ylitöitä kolmivuorotyössä vanhuspuolella. Jos olisin tehnyt normaalit tuntimäärät, niin tulot olisi ollut n.30 000€. Aika loppu opin jossakin vaiheessa ja nyt on ollut pakko vähän hidastaa. Toki tällekin vuodelle on kertynyt ylitöitä, mutta ei niin paljoa.
Kommentit (188)
Johtaja IT-alalla 85000. Töitä 8-12 tuntia päivässä, mutta ylitöistä ei makseta. Vaikea siis verrata, kun tunteja niin paljon enemmän, 50-60 tuntia viikossa.
IT ylijohtaja 110.000e. töitä 4h päivässä.
Ja ilman km-korvauksia, päivärahoja yms.
33000e. Varhaiskasvatuksen opettaja,täydet kokemuslisät.
Talouspäällikkö, peruspalkka 72000 euroa, tulospalkkiot 11000 euroa.
Brutto viime vuodelta oli 38.600 e, olen rahoitusneuvoja.
Tulot noin 50000, insinöörin töitä teen. Ylitöitä toki on, mutta ne saa pitää vapaana. Muutenkin liukuva työaika. Pidän näitä plussatunteja yleensä niin, että saan pitkän viikonlopun. Esimerkiksi kun toukokuussa on helatorstai, on minulla aina se perjantai vapaa. Näin normaalina aikana siinä 4 päivässä ehtii vaikka tehdä miniloman. Ikinä ei tarvitse tehdä töitä myöhään illalla, yöllä tai viikonloppuisin. Eikä muina pyhäpäivinä. Joten vaikka vastuuta on, en nyt voi valittaakaan.
128000 rakennusinsinööri, projektipäällikkö.
Vierailija kirjoitti:
Tulot noin 50000, insinöörin töitä teen. Ylitöitä toki on, mutta ne saa pitää vapaana. Muutenkin liukuva työaika. Pidän näitä plussatunteja yleensä niin, että saan pitkän viikonlopun. Esimerkiksi kun toukokuussa on helatorstai, on minulla aina se perjantai vapaa. Näin normaalina aikana siinä 4 päivässä ehtii vaikka tehdä miniloman. Ikinä ei tarvitse tehdä töitä myöhään illalla, yöllä tai viikonloppuisin. Eikä muina pyhäpäivinä. Joten vaikka vastuuta on, en nyt voi valittaakaan.
Samoin ja vapaana ne kannattaa pitääkin koska jos ottaa rahana niin verottaja vie ne tässä maassa.
Lakimies, ensimmäisen työvuoden bruttotulot vähän yli 72 000 e, en ollut ihan koko vuotta töissä.
66 tuhatta ja joitakin satasia päälle. Lukion opettaja. Täydet ikälisät, paljon ylitöitä eli kursseja opetusvelvollisuuden yli, yo-arviointia ja muita palkattuja tehtäviä kuten ryhmänohjausta.
Huumediileri, tulot noin 2 miljoonaa, ennen veroja.
Sairaanhoitaja n. 46000€