Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajaksi opiskelemaan kun ei kerta kaikkiaan vaan keksi mitä haluaisi tehdä?

Vierailija
20.04.2021 |

On neuvottu oikealta ja vasemmalta mikä minulle sopisi mutten vaan keksi mitään, ei ole mitään tiettyä kutsumusta mihinkään. Jotain kriteereitä on eli haluaisin käytännönläheisen työn missä kuitenkin joutuu käyttämään päätä eli ei mikään amis. Haluan myös että työ on tärkeää eikä vain jotain mikä kasvattaa ison pomon lompakkoa. Ja haluan että töitä on aina tarjolla. Kannattaisiko siis hakea opiskelemaan sairaanhoitajaksi? En ole erityisen ihmisrakas mutten ihmisvihaajakaan. En myöskään kovin sosiaalinen enkä erityisen vetäytyväkään. Terveysasiat ja ihmiskehon toiminta kiinnostaa, on kiinnostanut aina.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelin myös sairaanhoitajaksi kun itsetunto ei riittänyt mielikuvituksen käyttöön omalla kohdalla. Ala ei siis oikein sopinut minulle kuitenkaan tai minä alalle siis. Muistan kuinka ainoa koulunkäyntiini liittyvä kommenttini tuli kirjoitusten koittaessa, etten ole kovin älykäs (no kuka teini on?!). Hain sitten sairaanhoitajaksi opiskelemaan, ihan ok. Omat vanhempani eivät muuten edes ole perusduunareita kun täällä on käyty noita akateemisuus periytyy -keskusteluja. Ihan vaan mulkkuja muuten vaan.

Vierailija
22/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ap mut onko insinööriksi miten vaativaa opiskella? Oon tarponu läpi lukion laajat ma fys, minimillä . en jaksanu sillon lukee...tuskin nytkään. Kemiakaan ei napannu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ap mut onko insinööriksi miten vaativaa opiskella? Oon tarponu läpi lukion laajat ma fys, minimillä . en jaksanu sillon lukee...tuskin nytkään. Kemiakaan ei napannu

Amk insinööri helppoa kuin heinän teko. Diplomi-inssi yliopistossa onkin jo vaativaa.

Vierailija
24/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun mene dimblomi insinööriksi niin sinusta voi tulla joku päivä varakas johtaja ja äitisi voi vihdoinkin olla ylpeä.

Vierailija
25/25 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duuniahan sairaanhoitajilla ainakin riittää, mutta sitä koiran virkaa en suosittele kelleen. Kaikki kunnioitus heille kyllä, mutta jouduin vierestä katselemaan sitä duunia, kun olin osastolla.. Jesta sitä juoksemisen ja pompottamisen määrää, mitä osa asiakkaista vaativat! Mä yritin olla se vaivattomin potilas, josta kyllä vähän sain sanomistakin.. liiallisesti itsenäisyydestä. Aina vaan hyvällä mielellä hoitivat. :)

Kyllä jokaista mua hoitanutta hoitajaa muistin jälkeenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi