Lapsi tuli liikkeeseeni kerjäämään
sisään tuli pikkupoika ja tyttö
Poika sanoi
Anteeksi kauheasti kun tulen häiritsemään kesken työpäivän
Olisiko teillä tyhjiä tölkkejä,
Autamme kierrätyksessä ja tienaamme samalla rahaa..
Vastasin
ei ole valitettavasti
ajatuksissani mietin : kerjääminen ja kaupustelu kielletty
Onko ok käytöstä lapsilta?
Kommentit (65)
Aika kohteliaasti lapsi puhui
Oliko siistit puhtaat vaatteet?
Fiksu kersa..keksinyt tavan kerätä jätskirahaa!
Entäs jos narkkari tai spurgu tekisi saman?
Mitäs sitten? ap
Penska levittää näppärästi koronan koko kortteliin..jee
Kummallekin 5e ja pieni yllätys +iloinen kortti. Lapsia voi joskus ilahduttaa. Mutta sano että tämän kerran, yleensä ei ole mitään annettavaa täällä, niin ei juokse koko ajan siellä – jos et halua ylimääräistä väkeä.
Mä olisin varmaan kertonut, että huolehdin omassa liikkeessäni kierrätyksestä, mutta jos he haluavat, voin antaa heille pussin ja muovihanskat, jos haluavat kerätä ulkona roskia puistosta.
Lapset on söpöjä ja saa kerjätä
Romanikerj.äläis lapset on rumia ja levittää tauteja..niinkö? ap
Ei hyvä. Kaikki lapset kun tekisivät noin, et ehtisi palvella asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin varmaan kertonut, että huolehdin omassa liikkeessäni kierrätyksestä, mutta jos he haluavat, voin antaa heille pussin ja muovihanskat, jos haluavat kerätä ulkona roskia puistosta.
Et varmaan olisi..8 vuotiaalle
Ei taida sullakaan olla asiakkaita.ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalasia?
Pojan ihonväri oli valkoinen ja tytön musta.
Tyttö ei puhunut..mutta pojan puhetapa oli ylempää keskiluokkaa.
Multa tuli kerran pari lasta kyselemään tyhjiä pulloja kotiovelta. Onneksi oli edes muutama.
Ei ole ok liikkeissä kiertää kerjäämässä, eikä kyllä muutenkaan oli minkä ikäinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole asiakkaita.
Myynti on täysin romahtanut
Ovesta tulee lainaanpyytäjiä, varkaita , kerjäläisiä ja lapsia.
Pikkulapselle olen kohtelias.
En ole kyseisen lapsen äiti.ap
Kyllä on taas trollaukset, voi hyvää päivää. Mitä siellä trollitehtaassa seuraavaksi keksitään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös niitä nyt ollut vain kaksi ja kerta käynti. Jos lappaisi paljon, niin sitten eri asia.
Siinä yrittäjämyönteinen liikkeenharjoittaja vastustaa lasten yritteliäaisyyttä.
Suomalainen yrittäjä vastustaa muiden yritteliäisyyttä ja verotusta, maksaa itse vähän veroja ja edellyttää yhteiskunnalta isoja yritys- ja koronatukiaisia koska yrittäminen on niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Multa tuli kerran pari lasta kyselemään tyhjiä pulloja kotiovelta. Onneksi oli edes muutama.
Jos olisi aikuinen nälkäinen kadunmies soittanut ovikelloa..olisitko avannut/antanut?
Täytyykö olla söpö?
Häätäisin liikkeestäni henkilöt, jotka eivät selvästikään aio tehdä ostoksia vaan ovat pelkästään kerjuulla.
Hieno idea reippaalta lapselta.
Onko liike tyhjä asiakkaista?
Taitaa olla hermo pinnassa?