Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen on vaikeaa. Pitäisi pysyä motivoituneena ja reippaana joka minuutti.

Vierailija
20.04.2021 |

Vaikka olisi motivoitunut ja reipas 99% ajastaan, jos sen 1% ajasta väsähtää, se tarkoittaa vuorokaudessa peräti 14 minuuttia, jonka aikana ehtiikin hyvin syödä jo jotain väärää. Juuri sen verran, että menee päivän energiantarve yli.

Ei mulla ole nälkä aterioiden välillä, eikä mitään hulluja mielitekojakaan, eikä mitään taistelua ja kärvistelyä, että pysyisi terveellisellä ruokavaliolla. Juuri sitä se 99 % onkin. Mutta jos on vähänkin aikaa, että väsyttää eikä jaksa kiinnostaa, on vain niin helppo sortua syömään jotain ylimääräistä.

Kuinkas te muut jaksatte olla 100 % teräksisen sitoutuneita?😉

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ap? Sehän vasta vaatiikiin paneutumista ja motivointia, että pystyy ja ehtii koko ajan lappamaan syötävää suuhun. Laihana pysyy ihan itsestään ja pienemmällä vaivalla - sen kuin ei kauho sipsiä ja limuja jatkuvalla syötöllä naamariin! :)

Hm. En kauho sipsejä ja limuja jatkuvalla syötöllä. Itse asiassa en juo limuja ikinä, ja muutaman sipsin maistoin viimeksi n. 3 vk sitten. Niin ja en syö myöskään karkkia, pikaruokaa, eineksiä enkä juo alkoholia. Herkkuni on jäätelö ja tumma suklaa. Syön muutaman kerran viikossa (ei päivittäin) jompaakumpaa, joko rivin suklaata tai yhden jäätelöpuikon. En enempää. Muuten syön perusaineksista itse tehtyä ruokaa, paljon kasviksia, 2 lämmintä ateriaa päivässä, 1 välipala, 1 pieni iltapala (esim. dippikasviksia). Olen lievästi ylipainoinen. Joo tiedän, että pitäisi ensimmäisenä vähentää nuo vähätkin herkut - mutta pointti on siis, ettei ylipainoon todellakaan tarvitse mitään tauotonta mättämistä.

Vierailija
22/22 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää, ei se haittaa, jos joskus repsahtaa. Sun pitäisi ap syödä 500 kcal yli tarpeen JOKA päivä viikon ajan, että lihoaisit puoli kiloa. Eli ole itsellesi armollinen.

Kannattaa myös hidastaa tahtia. Ihan vastaavasti riittää, jos syöt 500 kcal alle tarpeen per päivä, niin laihdut puoli kiloa viikossa, mitä nopeammin ei juuri kannata yrittääkään laihtua, koska tosi kova tahti tarkoittaisi liian kovaa kituuttelua, mikä lisää retkahduksen riskiä.

Saahan tuossa 14 minuutissa helposti syötyä 500 kcal :D No, tosissaan: on tuo aika pysäyttävä ajatus tuo 1% lässähdys, mutta käytännön elämässä ei kai hoikkana pysyminen kuitenkaan vaadi mitään supervoimia, kun niin monelta se sentään onnistuu. Toisaalta ei se myöskään täysin yksinkertaista ole, kun niin monelta se taas ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä