Joko voi ruveta pitämään mekkoja ilman sukkahousuja ja takkia?
Mulla on pari pitkää mekkoa, joiden kanssa sukkahousut näyttää tyhmiltä. Voiko jo ruveta pitämään niitä ilman. Myöskään kevättakki ei oikein sovi niiden kanssa. En omista farkkutakkia.
Kommentit (11)
Mitä palstalupaa sinä siihen tarvit?
Kokeile ja kerro sitten tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, vähän kylmä on vielä. Onko sulla jotain villatakkia jonka voisit pukea mekon kanssa.
Ostin juuri kevääksi ja kesäksi ihanan pitkän mekon ja tekisi mieli ruveta käyttämään. Mekossa on pitkät hihat. En ole kokeillut neuletakin kanssa. Hyvä idea. Mekko ylettyy nilkkoihin ja on sellaista ei ihan ohutta kangasta.
Ap
Sään, oman tarkenemisen ja tilanteen mukaan kannattaa pukeutua, ei sen mukaan mitä jossain nettipalstalla sanotaan tai mitä kalenterissa lukee.
Jos on hyvin istuva nahkamekko niin voit. Jos joku lötterö kauhtana niin et voi.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, vähän kylmä on vielä. Onko sulla jotain villatakkia jonka voisit pukea mekon kanssa.
Ostin juuri kevääksi ja kesäksi ihanan pitkän mekon ja tekisi mieli ruveta käyttämään. Mekossa on pitkät hihat. En ole kokeillut neuletakin kanssa. Hyvä idea. Mekko ylettyy nilkkoihin ja on sellaista ei ihan ohutta kangasta.
Ap
Miten tuollaisen mekon kanssa sukkahousut voi näyttää tyhmältä, eihän niitä edes näy sieltä jos helma on nilkkoihin saakka?
Voithan sä noita pitää vaikka tammikuussa jos haluat? Espoossa on nyt 6 astetta ja parhaimmillaan tänään 10 astetta. Ei ole kyllä mulle kesämekkokelit vielä.
Briteissä nuoret naiset kävelevät baariin pikkumekossa ja korkokengissä läpi vuoden, joten eiköhän maksimekossa selviä Suomen huhtikuusta ellei ole 40 cm hangessa tarkoitus tarpoa.
Mä paleltuisin kyllä näillä keleillä ilman sukkahousuja ja takkia
Jo huomisesta alkaen kylmenee ja viikonlopusta tulossa kylmä ja sateinen.