Miten parvekkeen lasikaide pestään ulkopuolelta?
Kommentit (16)
Meillä ei ainakaan toistaiseksi taloyhtiö pesetä niitä, vaikka on 16 kerrosta, minä en ainakaan siihen kykene korkeanpaikankammoisena.
Just eilen mietin samaa, että mitenhän helkkarissa nuo pestään... Koko parveke lasia, ylin kerros, en kyllä itse mitenkään uskalla/pääse pesemään niitä ulkopuolelta. Suht uusi kämppä ja itse olen tässä ekaa kevättä, auringon myötä näkyy nyt kaikki sadevesi- ym. kuraläikät laseissa.
Valjaat päälle ja ulkopuolelle roikkumaan
Eikö kellään kokemuksia, miten hoituu?
Vierailija kirjoitti:
Valjaat päälle ja ulkopuolelle roikkumaan
Niin mihinkä roikkumaan? Katolle? Se se olisi näky. Idea taloyhtiön talkoisiin. :D
Kaksi kertaa vuodessa käy pesijä pesemässä ikkunat ja parvekkeen kaiteet.
Annat radioaktiivisen hämähäkin purra itseäsi.
Helpostihan ne pesee ja kuivaa varrellisen lastan kanssa sieltä parvekkeen puolelta.
Meillä taloyhtiö hoitaa kerran vuodessa. Kyseessä on viisikerroksinen talo, ja sillä pesijällä on henkilönostin, jonka korissa hän ajelee sopivalle korkeudelle.
Vierailija kirjoitti:
Just eilen mietin samaa, että mitenhän helkkarissa nuo pestään... Koko parveke lasia, ylin kerros, en kyllä itse mitenkään uskalla/pääse pesemään niitä ulkopuolelta. Suht uusi kämppä ja itse olen tässä ekaa kevättä, auringon myötä näkyy nyt kaikki sadevesi- ym. kuraläikät laseissa.
Unohda koko juttu, eihän kesällä olla kotona ja sitten syksyn harmaus peittää pölyn.
Roikut kaiteen ulkopuolella pitäen toisella kädellä kiinni kaiteesta samalla kun peset.
Vierailija kirjoitti:
Roikut kaiteen ulkopuolella pitäen toisella kädellä kiinni kaiteesta samalla kun peset.
Samalla voi pestä naapureidenkin kaiteet. Yhteisöllisyyttä😂
Dunga kirjoitti:
Meillä ei ainakaan toistaiseksi taloyhtiö pesetä niitä, vaikka on 16 kerrosta, minä en ainakaan siihen kykene korkeanpaikankammoisena.
Kannattaisi ottaa yhteys isännöitsijään tai taloyhtiön hallitukseen. Eiköhän sama ongelma ole muillakin asukkailla.
Luulisi olevan kurjaa, jos parvekkeena on lasiakvaario.
Eik ne pestä aina joskus taloyhtiön toimesta. Pesijä lasketaan korissa talon seinustaa pisin alas.