Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä itselleni synttärilahjaksi?

Vierailija
19.04.2021 |

33v-päivä lähestyy ja pitäisi keksiä jotain lahjaa itselleni jotta syntymäpäivänä olisi edes jotain iloa. Kavereita ja perhettä ei ole. Moottoripyöräilyyn voisin käyttää loputtomasti rahaa mutta en haluaisi enää siihen ylimääräistä laittaa. Elektronikkaa päätin myös etten enää osta paitsi pakosta. Kuntoilu ja hyvinvointi olisi ehkä kiinnostavia aiheita. Hyvä polkupyörä ja älykello löytyy jo tähän liittyen (edellisvuosien lahjoja itselleni).

Ideoita?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sinusta, mutta minä päätin ostaa itselleni sähköpotkulaudan kesäksi. Maksaa itsensä osin takaisinkin, kun käytän vähemmän julkisia.

Vierailija
2/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Potkukelkka kirjoitti:

En tiedä sinusta, mutta minä päätin ostaa itselleni sähköpotkulaudan kesäksi. Maksaa itsensä osin takaisinkin, kun käytän vähemmän julkisia.

Ok idea mutta löytyy jo polkupyörä ja liikun muutenkin aika vähän lyhyitä matkoja. Nyt kun sain kirjoitettua ajatukset aloitukseen niin tosiaan kuntoilu/hyvinvointi kiinnostaisi eniten. Otetaan vastan ideoita, eikä tarvi suoraan kuntoiluun liittyä, hyvinvointi on laajempikin asia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mies?

Vierailija
4/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantteja tietenkin. Sormus?

Vierailija
5/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies?

Yritän olla tekemättä tästä sukupuoli-kysymystä, voi olla jotain molemmille sukupuolille sopivaa.

ap

Vierailija
6/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika surullista ja säälittävää ostaa itselleen synttärilahja 😥

Vierailija
7/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pt esim 10 kertaa. Tai joku hierontalaite.

Vierailija
8/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo.

Vierailija
9/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilu ja hyvinvointi on laajoja aiheita. Kuntoiluun voisi miettiä, haluaisitko kokeilla jotain uutta lajia, tarvitsisitko uudet kävely-/juoksu-/pyöräilykengät...

Hyvinvointi voi tarkoittaa vaikka saunomista, hierontaa, kevätsiivouksen ostamista kotiin, ihanaa illallista, käyntiä jossain uudessa paikassa päiväretkellä...

Vierailija
10/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight 🔦

Vierailija
11/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Harmi, jos et itse pidä itseäsi sen arvoisena. 

Vierailija
12/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sup lauta?

13/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

James Potkukelkka kirjoitti:

Ok idea mutta löytyy jo polkupyörä ja liikun muutenkin aika vähän lyhyitä matkoja. Nyt kun sain kirjoitettua ajatukset aloitukseen niin tosiaan kuntoilu/hyvinvointi kiinnostaisi eniten. Otetaan vastan ideoita, eikä tarvi suoraan kuntoiluun liittyä, hyvinvointi on laajempikin asia.

ap

Spa paketti hieronnan kanssa ja jalkahoito. Sekä kasvohoito. 

Vierailija
14/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelua. Kasvohoito, jalkahoito, hieronta...

15/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselle 3 vuotta sitten auton. Tänä vuonna menen matkoille johonkin kauemmas jos Luoja sallii eli jos korona n takia voi. Hawaii, Karibian tai silleen. Mitä sitä vääntelemään pennejä kun ei koskaan tiedä mitä sattuu. 

Vierailija
16/21 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin itselleni 5x käynnin hierontaan, koska hartiat on olleet jumissa ja haluan käydä säännöllisesti.

Vierailija
17/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin sitten ostaa retkeilyvarusteita tuleville synttäreilleni, pysytään liikunta/hyvinvointi-linjalla. Synttärit hyvä aika ajatella hyvinvointiaan ja voi ostaa sellaista mitä ei ehkä muuten ostaisi itsellensä.

ap

Vierailija
18/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lego-juna rakentelusarja

🙃

Vierailija
19/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen vaikea meidän on sanoa mitä sä haluat. Ymmärrän nää lahjavinkkikyselyt toisille, kun on pakko ostaa jotain, mutta itselle ei ole. Osta jotain mitä mielesi tekee mutta mitä et ole saanut hommatuksi aiemmin. Tai älä osta mitään jos se on ongelma.

Vierailija
20/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveen vaikea meidän on sanoa mitä sä haluat. Ymmärrän nää lahjavinkkikyselyt toisille, kun on pakko ostaa jotain, mutta itselle ei ole. Osta jotain mitä mielesi tekee mutta mitä et ole saanut hommatuksi aiemmin. Tai älä osta mitään jos se on ongelma.

Kyllä minä ainakin mielelläni kuulen ideoita muilta jos suunnittelen ostavani itselleni jotain esim nyt vaikka synttärien kunniaksi. Sitähän voi saada jonkun loistoidean jota ei itse tullut ajatelleeksi. Yksinäisenä olen myös ostanut itselleni jotain aina jouluksi tai synttäreille eikä sitä aina keksi mitä ostaisi.

ei-ap