Onko siivoava ja ruokaa laittava mies muka jotenkin harvinainen aarre?
Mielestäni lähinnä ihan perusjuttuja, varsinkin perheellisellä miehellä.
Miksi miesten tekemiä kotitöitä nykyäänkin ihmetellään ja kehutaan?
Kommentit (27)
Jotku miehet ei osaa laittaa ruokaa. Ne on passattu pilalle. Suurin osa osaa kyllä siivota.
Vierailija kirjoitti:
Jotku miehet ei osaa laittaa ruokaa. Ne on passattu pilalle. Suurin osa osaa kyllä siivota.
Ikäänkuin kaikki naiset osaisivat laittaa ruokaa, etenkään nuoremmat.
Eineksen lämmittäminen mikrossa ei ole ruoanlaittoa.
Häh.. Kyllä meidän suvussa miehet osaa siivota ja laittaa ruokaa.
On. Miehet yleensä siivoavat vain jos heillä on pakko-oireita.
Sanoisin, että yleensä ottaen miehet ovat parempia ruoan laittajia kuin naiset.
99% osaa vain urheilla, pyöräillä ja pelata, verkkareissa 365/24/7.
Missä on miehet jotka kuuntelevat musiikkia, ovat ruuanlaittosta ja kulttuurista kiinnostuneita?
Vierailija kirjoitti:
Jos kulinaristinen makusi on nistipata niin varmaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
99% osaa vain urheilla, pyöräillä ja pelata, verkkareissa 365/24/7.
Missä on miehet jotka kuuntelevat musiikkia, ovat ruuanlaittosta ja kulttuurista kiinnostuneita?
Ne asuu siellä samalla kaukaisella saarella mihin on asutettu kaikki naiset jotka eivät yleistä miehiä homogeeniseksi massaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuorein palstatrolli. Alatko tänääkin vängätä siitä, kuinka paljon naispuolisia huippukokkeja on maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Esim. täällä.
Olen tosin myös pakko-oireinen siivoaja.
Katoitko salkkareita kenties tänään? :D
Kunhan tekisi myös oikeita miesten töitä.
Miehet kyllä tekee ruokaa ja hyvääkin ruokaa sekä osaa pestä ikkunoita ja asentaa kodinkoneita tampata mattoja . Hyviä miehiä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdeksän naisen kanssa olen eläissäni seurustellut ja minä olen ollut se aktiivisempi ruoan laittaja ja naisilla helpommin luiskahtanut einesruokiin. Voisin väittää toisinpäin tällä kokemuksella. Jälkiruoat tosin jää tekemättä
Siivoaa, laittaa ruokaa ja ei lyö eikä ryyppää perheen kotia. Siinäpä ne hienon miehen merkit.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan tekisi myös oikeita miesten töitä.
Onks pakko jos ei taho. Mie en taho. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdeksän naisen kanssa olen eläissäni seurustellut ja minä olen ollut se aktiivisempi ruoan laittaja ja naisilla helpommin luiskahtanut einesruokiin. Voisin väittää toisinpäin tällä kokemuksella. Jälkiruoat tosin jää tekemättä
Yhdeksän? Mikä sinussa on vikana? :D
Vierailija kirjoitti:
Yhdeksän? Mikä sinussa on vikana? :D
Mitäs ihmeellistä tuossa on?
Vielä normimpaa sinkkumiehellä