Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei muistanut mun syntymäpäivää

Vierailija
19.04.2021 |

Ihanaa täyttää 30v. Koronan takia en voinut järjestää juhlia. Eikä niitä näköjään kukaan muutenkaan muistanut. Mies ei muistanut, ihmetteli vain että tänäänkö ne synttärit oli. Eikä ostanut mitään, edes kukkia vaikka tykkään niistä.

Okei, saattaa olla lapsellista mutta mulla on tosi paha mieli. Tuntuu tosi pahalta ettei kukaan muistanut. Pari facebook onnittelua ja yksi whatsapp viesti.

No, mies lähti pyöräilemään ja minä selvitän koululaisten riitoja. Joskus sitä miettii että mitä pahaa mä oon tehnyt kun vietän tällä tavalla synttäreitä.

Kohtalotovereita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vihjaillut etukäteen syntymäpäivästäsi.  Niin minä teen.

Sain ruusuja ja kaulakorun 30-vuotispäivälahjaksi.  En mitään kallista, hopeariipuksen mutta se ilahdutti.

Ja tottahan hommasin itse täytekakun, leipomosta valmiin kakun.

Eivät ne miehet huomaa aina tuollaisia juttuja, pitää jutella etukäteen ja vähän vinkata.

Olen sanonut viine viikolla miehelle että harmittaa kun ei ole juhlia ja haluaisin kukkia ja aamukahvit syntymäpäivänä. Mies on ennen kyllä muistanut, jostakin syystä unohti koko asian. Vaikka olisihan tässä ollut koko ilta aikaa korjata tilanne. Mutta hän varmaan pitää minua niin aikuismaisena ja rationaalisena ettei osannut kuvitella miten paha mieli minulle tuli.

-Ap

Vierailija
22/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, ettei kukaan muistanut. Ite oon iloinen niistä parista what’s app -viestistäkin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saithan muutaman viestin.🙂 No sellaista se on.

Itse en ole juhlistanut, ja 40v tuli kanssa vietettyä ihan normi päivänä. +muutama onnitteluviesti.

Onnea kuitenkin!

.. Varmaan olisi sille miehelle pitänyt etukäteen sanoa, että parempi muistaa tms.

Vierailija
24/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan muista kenenkään syntymäpäiviä ellen facebookissa näe just sinä päivänä. En siis käy facebookissa kuin tyyliin kerran viikossa. 

Vierailija
25/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Aikakausi on mitä on joten joudut kontaktien vähyyden hyväksymään. Jengi keskittyy STM määräyksiin, eli synttärit unohtuu. Ja se heille suotakoon kai? Jos oot hyvä tyyppi ja sun kanssa on haluttu hengata, asia on varmasti samoin muutaman kuukauden päästäkin.

Kivaa synttäriä ja niiden juhlimiseen tulee olemaan vielä monia upeita vuosia!

Vierailija
26/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse olekaan siitä että mulla ois asiat maailman huonoiten jne. Harmittaa vain. Enkä halua valittaa tästä ystäville koska lapsellistahan tämä on.

Kiitos kaikista kauniista sanoista. Ihmiset osaa olla ihania.

Vierailija
27/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle syntymäpäivänäsi! 🎂🥂

Itselläkin on nyt ollut jotenkin huonoa muistamisen kanssa nyt koronavuonna, en meinaa muistaa mitään merkkipäiviä, miehenikään. Onnittelukortit läheisille ovat aina hieman myöhässä. Täytyy yrittää lähettää edes äitienpäivän kortti ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi