Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei muistanut mun syntymäpäivää

Vierailija
19.04.2021 |

Ihanaa täyttää 30v. Koronan takia en voinut järjestää juhlia. Eikä niitä näköjään kukaan muutenkaan muistanut. Mies ei muistanut, ihmetteli vain että tänäänkö ne synttärit oli. Eikä ostanut mitään, edes kukkia vaikka tykkään niistä.

Okei, saattaa olla lapsellista mutta mulla on tosi paha mieli. Tuntuu tosi pahalta ettei kukaan muistanut. Pari facebook onnittelua ja yksi whatsapp viesti.

No, mies lähti pyöräilemään ja minä selvitän koululaisten riitoja. Joskus sitä miettii että mitä pahaa mä oon tehnyt kun vietän tällä tavalla synttäreitä.

Kohtalotovereita?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko palstan puolesta hyvää syntymäpäivää.

Vierailija
2/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!🌼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää ❤️ Minulla oli ikimuistoinen nelikymppispäivä: tärkein ihminen ei muistanut lainkaan, vaan fanitteli aasialaisia tyrkkyjä facessa. Hän tosin teki sen ihan tarkoituksella satuttaakseen. Ihmisissä on paljon varjoa.

Vierailija
4/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tuntuu pahalta. Jokainen haluaa tuntea olevansa erityinen omana syntymäpäivänä ja etenkin että oma mies huomioisi päivän. Paljon onnea🌹

Vierailija
5/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksiolkoon!

Törppöjä riittää vaikka missä.

Et ole ainoa.

Vierailija
6/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään saa ikinä kuin ne muutamat viestit ja kaiken kukkuraksi näkötän kaiket päivät yksin, joten ehkä en sinuna olisi niin järkyttynyt.

Vierailija
7/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman ihmisen synttärionnittelut ei tietenkää oo sama asia kui kumppanin tai ystävien, mut hyvää syntymäpäivää silti. :)

Vierailija
8/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani :-( kuulostaa ikävälle. Kyllä tuota muillekin tapahtuu, mutta jos se on aina tuota niin ota puheeksi miehesi kanssa. Kyllä toisen syntymäpäivä pitäisi edes jollain pienellä eleellä huomioida jos ei mihinkään sen suurempaan ole juuri siinä tilanteessa mahdollisuutta. Se muistaminen ja sen osoittaminen olisi tärkeää.

Vierailija
9/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää ❤

Vierailija
10/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää sinulle!

Mitäs jos juhlisit ihan itse itseäsi? Käy hakemassa itsellesi kukkia ja osta vaikka leivoksia tai kakku, laittaudu nätiksi, sytytä kynttilät ja avaa pieni skumppa! Jotain pientä kivaa itseäsi hemmotellaksesi. Olet sen arvoinen!

Vierailija
11/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi oman syntymäpäiväni unohtua! Mahdotonta muiden olettaa muistavan syntymäpäiviä, tässä on mainostuksen ydin. Vaikkapa maitoa mainostetaan siksi että nämä yhdistäisivät mielessään kaupan ja maidon. Ollessaan kaupassa muistaisivat maidon. Mainosta on toistettava ja toistettava. 

Elämässä on liian vähän jokatapauksessa juhlia niin ei kannata antaa omien syntymäpäivien haihtua ihmisten muistista.

Ap, ensi keväänä lähetä syntymäpäiväkortit ajoissa, siis kortit tuttavillesi tai perheenjäsenillesi jotkat KUTSUT syntymäpäivääsi viettämään!

Vierailija
12/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää :)

Näinhän tässä vanhetessa käy, onnittelut ja muistamiset vähenevät vuosi vuodelta. Tavallaan siinä sivussa on onneksi itsellenikin oman syntymäpäivän merkitys on vähentynyt koko ajan, niin ei haittaa muidenkaan unohtelut.

Vierailija
13/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei nyt olisi korona, niin sovittaisi että mennään porukalla viettämään synttäreitäsi kotikaupunkiisi! Olisi hauska samalla tavata ihan random-väkeä, joita yhdistää palsta ja se, että haluaa ilahduttaa lähimmäistään. Tällaisen hyvän tarkoituksen puolesta olisin valmis lähtemään liikenteeseen, ehkäpä moni muukin?

Vierailija
14/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä pandemiatilanteessa voi ystäviä kutsua juhlimaan :( Vaikka toisaalta se tuntui helpotukselta, pelottavaa olisi kutsua ystäviä ja kavereita ja kuulla kuinka moni ei pääse.

Varmaan nämä tunteet on yhdistelmä harmistusta koronasta, lapsuuden traumoista ja siitä että kukaan ei halunnut muistaa minua, edes oma mies saatana.

Kiitos onnitteluista, tuntuu vähän paremmalta.

-Ap

Vierailija
15/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vihjaillut etukäteen syntymäpäivästäsi.  Niin minä teen.

Sain ruusuja ja kaulakorun 30-vuotispäivälahjaksi.  En mitään kallista, hopeariipuksen mutta se ilahdutti.

Ja tottahan hommasin itse täytekakun, leipomosta valmiin kakun.

Eivät ne miehet huomaa aina tuollaisia juttuja, pitää jutella etukäteen ja vähän vinkata.

Vierailija
16/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikuistua.

Se tarkoittaa sitä, että järkkäät itse ne juhlasi. Sinulla on lapsiakin!

Ei ole häpeä ilmoittaa viikko tai vaikka päivä etukäteen, että lauantaina juhlitaan mun synttäreitä!

Kivoimmat juhlat on olleet, kun olen kutsunut aikuisia sukulaisia synttäreilleni.

Tulevat mielellään :)

Laitan pöydän koreaksi, leivon kakun ja ainakin lapset osallistuu mielellään. Ihan jo omaa perhettä varten laitat ne juhlat. Kyllä se mieskin siitä, ja jos ei niin hän ei vain osaa. Mutta syö herkut mielellään.

Kyllä on ilo ja oikeus järjestää juhlat omaksi kunniakseen!

Onneksi olkoon siis juuri Sinulle!

Kutsu koronan ehdoilla kavereita ensi viikolla takapihalle tai lähipuistoon kohottamaan malja ja pala kakkua juhlan kunniaksi. Synttäreitä voi juhlia niin usein kuin on tarpeen tai vaikka pitkin vuotta.

Vierailija
17/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa itsellesi netin kautta iso kimmpu ruusuja, liitteenä kortti jossa teksti "Maailman ihanimmalle naiselle! Katso miehen naamaa kun näkee lähetyksen...

Vierailija
18/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää!! :)

Vierailija
19/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käynyt samoin monta kertaa.

Onnee kuitenkin🙂

Vierailija
20/27 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut 🌹🌹🌹 Mä ymmärrän, että tuntuu kurjalta. Ei meilläkään mun perhe mua muista mitenkään. Mun vanhemmat ja sisko kyllä, ja tädit. Tuntuu kurjalta, kun mies ei muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän