Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheen Vierestä ja Peukkusort

Vierailija
19.04.2021 |

Ai että olis mukava saada merkitä ja torjua aiheen vierestä menevät kommentit. Usein pari jantteria kaappaavat hyvän keskustelun keskinäiseen nokitteluunsa.

Tai sekstailuun, mikä on pienempi paha, mutta silti Aiheen Vierestä.

Ja vaikka nimettömään, mutta ip-osoitteeseen perustuva viestien piilottaminen. Vaikka on kierrettävissä, niin tuskin "Kaikki Miehet Haluvat van Nusia" osaisi.

Ja yksinkertaisimpana edes vastausten järjestäminen peukutusten lukumäärän mukaan. Ai että tämäkin palsta paranisi.

M42

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että aloittaja on joku niistä 3 kimppailijasta. Tämä on taas yksi tapa valittaa jostain.

Aloittaja on#10, mies joka sabotoi kimppaa ja kahdenkeskistä.

Ei kukaan muu kirjoita tuolla tyylillä.

😂no minä kirjoitan ja olen 38 vuotias nainen. Eipä ole ennen kyllä mieheksi sanottu.

Vierailija
22/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että aloittaja on joku niistä 3 kimppailijasta. Tämä on taas yksi tapa valittaa jostain.

Aloittaja on#10, mies joka sabotoi kimppaa ja kahdenkeskistä.

Ei kukaan muu kirjoita tuolla tyylillä.

😂no minä kirjoitan ja olen 38 vuotias nainen. Eipä ole ennen kyllä mieheksi sanottu.

Olitko sä se, jota luullaan mieheksi? Ei ihme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä sai kyllä ihan eri vastaanoton kuin ajattelin.

En ole "yksi niistä kolmesta", olen vain kyllästynyt heidän terroriinsa ja ihaninen ketjujen degeneroitumiseen, kun kaksi ihmistä alkavat käyttää sitä keskinäiseen kinasteluunsa. Te kaikki tunnistatte tämän pidemmistä ketjuista.

Mietiskelin miten ongelman saisi kontrolliin, tai edes suodatettua pois. Ette tekään olisi siitä pahoillanne. Itse kannattaisin rekisteröitymistä, joka käytännössä ratkaisisi ongelman, koska trollit olisivat ylläpidon saavutettavissa.

Ja laitoin tämän seksipalstalle, koska tämä kärsii erityisen paljon parista trollista ja ketjujen kaappailusta. Anteeksi jos pahastuitte.

M42

Vierailija
24/26 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuit asiaa, mutta epäselvästi.

Vierailija
25/26 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstailu ei ole asian vierestä. Sille voisi olla oma tila, koska aiheelle on tilausta. Se loukkaa lopulta vain harvoja.

Vierailija
26/26 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä sai kyllä ihan eri vastaanoton kuin ajattelin.

En ole "yksi niistä kolmesta", olen vain kyllästynyt heidän terroriinsa ja ihaninen ketjujen degeneroitumiseen, kun kaksi ihmistä alkavat käyttää sitä keskinäiseen kinasteluunsa. Te kaikki tunnistatte tämän pidemmistä ketjuista.

Mietiskelin miten ongelman saisi kontrolliin, tai edes suodatettua pois. Ette tekään olisi siitä pahoillanne. Itse kannattaisin rekisteröitymistä, joka käytännössä ratkaisisi ongelman, koska trollit olisivat ylläpidon saavutettavissa.

Ja laitoin tämän seksipalstalle, koska tämä kärsii erityisen paljon parista trollista ja ketjujen kaappailusta. Anteeksi jos pahastuitte.

M42

Hmmm, ei kyllä aukea ketä tarkoitat.. vinkkaa yksi ketju?