Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa homot millaista teidän rakkauselämä oikeasti on!

Vierailija
19.04.2021 |

Olen heteronainen enkä tunne läheisesti ketään homomiestä, joten käännyn puoleenne arvoisa palstan homoedustus! Luin nimittäin just Antti Holman uusimman kirjan ja nyt mietin että onko homojen rakkauselämä oikeasti niin hurjaa kuin Holma kertoo. Vai onko ne hurjastelijat vaan pieni äänekäs vähemmistö? Onko esim. niin että homomiehet lemmiskelee todella usein ja useita eri miehiä, siis vaikka olisivat parisuhteessa? Ja onko ihan perus että miesläheisyyteen kuuluu pepun kielikäsittely? Eikö se ole kenenkään mielestä ällöä?! Eikö homoissa ole ujoja / aseksuaaleja / estyneitä ”lähetyssaarnaajia” kuten meissä heteroissa? Valaiskaa hyvät asianosaiset tietämätöntä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräsuoli falskaa

Mitä säkin luulet homojen seksielämästä tietäväs, auot vaan päätäs.

Vierailija
42/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-mies. Omien kokemusteni mukaan heteroseksiin verrattuna eroja homoseksissä ovat ainakin: on selvää, että seksi on tärkeä asia elämässä ja sen haluamista ei tarvitse salailla tai hävetä, seksistä on helppo puhua (hei, minkälaisista jutuista sä tykkäät?), vähemmän estoja kokeilla eri asioita tai uusia partnereita, ja aktiivinen huolenpito siitä, että kaikilla osallistujilla on kivaa. Yleensä siis enemmän sellainen tasa-arvoinen tuntu, että tässä pidetään yhdessä kivaa, eikä niin että yksi antaa ja toinen saa. Ja varmasti siis on olemassa heteroseksiä, jossa kaikki nämä asiat ovat mahdollisia, mutta ei ole omalle kohdalle vielä osunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paska haisee ja balalaikka soi.

Vierailija
44/48 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi-mies. Omien kokemusteni mukaan heteroseksiin verrattuna eroja homoseksissä ovat ainakin: on selvää, että seksi on tärkeä asia elämässä ja sen haluamista ei tarvitse salailla tai hävetä, seksistä on helppo puhua (hei, minkälaisista jutuista sä tykkäät?), vähemmän estoja kokeilla eri asioita tai uusia partnereita, ja aktiivinen huolenpito siitä, että kaikilla osallistujilla on kivaa. Yleensä siis enemmän sellainen tasa-arvoinen tuntu, että tässä pidetään yhdessä kivaa, eikä niin että yksi antaa ja toinen saa. Ja varmasti siis on olemassa heteroseksiä, jossa kaikki nämä asiat ovat mahdollisia, mutta ei ole omalle kohdalle vielä osunut.

Allekirjoitan tämän, että miesten kesken halujaan ei tarvitse piilotella ja erikoisemmatkin mieliteot voi kertoa. Johtuu varmaan siitä, että toinen mies kyllä ymmärtää, millaisia on miehen halut.

Jos seksikumpanillani on joku erikoisempi mieltymys, toivon että hän kertoo sen minulle. Miesten kesken se yleensä toteutuukin. Ihan kaikkeen en suostu, mutta aika moneen juttuun kyllä. Heterosuhteissa tuollainen suoruus on kai harvinaisempaa. Miehillä on ehkä myös isompi kynnys kertoa rivoista haluistaan naiselle, kun on pienestä pitäen opetettu siihen, että tyttöjä pitää kohdella kauniisti.

Vierailija
45/48 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä paska haisee ja balalaikka soi.

Olet siis venäjällä?

Vierailija
46/48 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstahomo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tämän, että miesten kesken halujaan ei tarvitse piilotella ja erikoisemmatkin mieliteot voi kertoa. Johtuu varmaan siitä, että toinen mies kyllä ymmärtää, millaisia on miehen halut.

Jos seksikumpanillani on joku erikoisempi mieltymys, toivon että hän kertoo sen minulle. Miesten kesken se yleensä toteutuukin. Ihan kaikkeen en suostu, mutta aika moneen juttuun kyllä. Heterosuhteissa tuollainen suoruus on kai harvinaisempaa. Miehillä on ehkä myös isompi kynnys kertoa rivoista haluistaan naiselle, kun on pienestä pitäen opetettu siihen, että tyttöjä pitää kohdella kauniisti.

Tää on kyllä järkeenkäypää! Selittää varmaan sitä homojen seksielämän aktiivisuutta. Aika harmi toisaalta jos/kun heterosuhteissa ei uskalleta puhua eroottisen osaston asioista niin suoraan. Mutta kiitti siis näistä kommenteista!

Ap

Vierailija
47/48 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kurjaa ettei ole. Oletko nuori? Heterosuhteessa estot häviää ajan kanssa. Jos mies on naista kokeneempi, se luo automaattisesti valtasuhteen jossa ujon naisen on vaikea rentoutua.

Omassani olen vanhempi ja alkuaan kokeneempi. Seksi on ollut alusta asti estotonta. Miestä oli ihana opettaa... ❤.

Vierailija
48/48 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kurjaa ettei ole. Oletko nuori? Heterosuhteessa estot häviää ajan kanssa. Jos mies on naista kokeneempi, se luo automaattisesti valtasuhteen jossa ujon naisen on vaikea rentoutua.

Omassani olen vanhempi ja alkuaan kokeneempi. Seksi on ollut alusta asti estotonta. Miestä oli ihana opettaa... ❤.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän