Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Vakava liikenne­onnettomuus Järvenpäässä – moottori­pyöräilijä ja polku­pyöräilijä törmäsivät

Vierailija
19.04.2021 |

Olen jo tätä enenn ollut sitä mieltä, että moottoripyöräily tulisi kieltää laissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei myös polkupyöräily? Mistä tiedät, että motoristi on syyllinen. Pyöräilijät sinkoilevat melko holtittomasti liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta nyt tiedä että kumpi mokasi.

Vierailija
4/7 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen taas sitä mieltä, että kaikesta vinkuvien kaikenkieltävien tahvojen ulina kaiken kieltämisestä pitäisi kieltää laissa. Inhoan pohjattoman syvästi tuollaisia ihmisiä, kuin tämän ketjun aloittaja. 

Vierailija
5/7 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapauksen tutkinta on edelleen kesken, mutta tämän hetken käsityksen mukaan onnettomuus ei tapahtunut suojatiellä vaan ajoradalla."

Eli spandex ohjus on taas singahdellut miten sattuu.

Vierailija
6/7 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos pyöräilijä, motoristi, autoilija ja jalankulkija laittaa kameran päälle – josta näkyy eteen sekä sivuille. Jälkikäteen siitä näkee jotain.

Vierailija
7/7 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tapauksen tutkinta on edelleen kesken, mutta tämän hetken käsityksen mukaan onnettomuus ei tapahtunut suojatiellä vaan ajoradalla."

Eli spandex ohjus on taas singahdellut miten sattuu.

Se oli Horsmatie, luki lehdessä. Horsmatiellä ei ole suojateitä. Se on kuin maalaistie, pitkä suora. Ei jalkakäytäviä.