Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvee fiilis kun tajuaa että on elänyt elämänsä ihan väärin

Vierailija
19.04.2021 |

Ikäkriisi päällä ja koko ajan pahenee. Kun katson taaksepäin, näen vaan virheitä virheiden perään. Olen tehnyt muutoksia että saisin enemmän oman näköisen elämän mutta on asioita jotka on hitaita/vaikeita ehkä mahdottomiakin muuttaa. Raskasta päivästä toiseen elää ympäristössä jossa joka päivä lyö naamalle ne tehdyt virheet. Keskusteluapua kaipaisin mutta tällä hetkellä voimat niin vähänä etten jaksa etsiä sopivaa terapeuttia laajasta valikoimasta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristönvaihdos voisi auttaa?

Hyvä, että huomaat oman elämäsi asioita nyt kun jalka nousee eikä vasta kuolinvuoteella - sinulla on kaikki pelimerkit reagoida. Älä anna ympäristön jarrutella sinua, elät omaa elämää!

Vierailija
2/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele meidän kanssa, jos se helpottaisi. Haluatko kertoa mitä virheitä olet mielestäsi tehnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä keskustele vauvapalstalaisten kanssa. Lyövät lyötyä!

Vierailija
4/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristönvaihdos on listalla mutta se on tuossa kohdassa hidas muuttaa.

Ap

Vierailija
5/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä vaan ikäkriisiin liittyviä ajatuksia?

Vierailija
6/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat ei tee niin. Ne on trollaajia jotka täällä kiusaa. Niistä ei vain kannata välittää mitään.

Vierailija
7/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armahda itsesi. Kukaan meistä ei ole täydellinen, eikä ole osannut elää täydellisesti. Itsensä moittiminen ei auta mitään, mutta "virheiden" ymmärtäminen auttaa parantamaan elämäsi laatua, koska nyt voit jatkossa tehdä parempia valintoja.

Vierailija
8/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneille ei mitään voi eikä niitä pidä märehtiä. Voimavarat kohti uutta ja asiat voi tehdä nopeastikin, jos on halu.

Mieti onko oikeasti mitään estettä muutokselle vai onko vain omaa epävarmuutta.

9/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän olisi apuna se että kun peukuttaa ylös tai alas , täytyisi se olla nimellä. Siis että voitaisiin siivota täällä nämä ilkeilyt. 

Vierailija
10/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eletään väärin? Jälkikäyeen ajatellen olisi ehkä joitain asioita pitänyt valita toisin, mutta sillä hetkellä en kyllä olisi voinut tehdä toisin. Joten so not, näillä mennään.

Vierailija
11/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, että mitä ovat nämä virheet. Osaisi itse välttää :)

Vierailija
12/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudu sillä että aiemmin tekemäsi päätökset tuntuivat tekohetkellä hyviltä.

Vierailija
13/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit toisin, jos saisit uuden mahdollisuuden elää entisen uudelleen? Voiko se aina olla edes mahdollista?

Teit sen mitä silloin voit ja kykenit. Mitä asioita voit nyt muuttaa?

Vierailija
14/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat ei tee niin. Ne on trollaajia jotka täällä kiusaa. Niistä ei vain kannata välittää mitään.

Juuri näin. Kiusaajia ei noteerata mitenkään, ei edes peukuteta.

Vierailija
15/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykleissä tunteminen on hauskaa kun siihen tunteiden vuoristoradan kärryyn uskaltaa hypätä. Herättelee tunneskaaloja. Pelosta huumoriin.

Vierailija
16/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua !! Mun elämäni virhe oli että tein lapsen itsekkään idiootin kanssa. Aika oli silloin 16 vuotta sitten toinen..henkilö muuttui. Tuli mukaan alkoholi ym. Erosin tietysti ja hain huoltajuuden itselleni.

Nyt vuosien jälkeen olen katkera ja nuori kipuilee kun "isä on paska" ja tämä tietysti minun vikani. Saan kestää kaikki vihan purkaukset..ja niitä riittää.

Olen ollut vuosia sinkku, elämä vaan meni näin. Ei ollut aikaa, ei energiaa eikä mielenkiintoa deittailla.

Nyt..tuntuu että elämäni on liuta virheitä. Toki onnistumisiakin onneksi:

-lapsi

-taloudellinen tilanne

-työ

Mutta mutta.. paljon kelaan nyt sitä mikä meni pieleen ja jota ei voi koskaan korjata.

Vierailija
17/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armahda itsesi. Kukaan meistä ei ole täydellinen, eikä ole osannut elää täydellisesti. Itsensä moittiminen ei auta mitään, mutta "virheiden" ymmärtäminen auttaa parantamaan elämäsi laatua, koska nyt voit jatkossa tehdä parempia valintoja.

Aloittaja sanoi että muut lyövät häntä virheillä jatkuvasti, jotka ovat heidän mittapuulla virheitä, mutta ei muiden mittapuulla. Oli se sitten läheinen, kaveri, pomo tai virkailija tms. Jos vika on systeemissä, ei se ole aloittajassa aina, miten hän voi saada itsensä turvaan.

Vierailija
18/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tässä ja nyt. Ne "virheetkin" on osa elämää ja kasvatusta. Joka päivä mahdollisuus uuteen. Uuteen asenteeseen.

Vierailija
19/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua muut lyö virheillä vaan tämä ympäristö on sellainen missä ne tulee uudelleen ja uudelleen esiin. Pahin virheeni läpi elämän näin taaksepäin katsottuna on asettaa toisen tarpeet omien edelle ja vetää toisia perässä ja tukea ja kannustaa muita omien voimavarojen kustannuksella. Valinnat mitkä tein koska ne oli kokonaisuuden kannalta (perheen/työn tms) hyviä mutta yksilön eli minun tässä tapauksessa kannalta huonoja tai keskivertoa.

Olisi pitänyt elää itsekkäämmin.

Ap

Vierailija
20/31 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän sua !! Mun elämäni virhe oli että tein lapsen itsekkään idiootin kanssa. Aika oli silloin 16 vuotta sitten toinen..henkilö muuttui. Tuli mukaan alkoholi ym. Erosin tietysti ja hain huoltajuuden itselleni.

Nyt vuosien jälkeen olen katkera ja nuori kipuilee kun "isä on paska" ja tämä tietysti minun vikani. Saan kestää kaikki vihan purkaukset..ja niitä riittää.

Olen ollut vuosia sinkku, elämä vaan meni näin. Ei ollut aikaa, ei energiaa eikä mielenkiintoa deittailla.

Nyt..tuntuu että elämäni on liuta virheitä. Toki onnistumisiakin onneksi:

-lapsi

-taloudellinen tilanne

-työ

Mutta mutta.. paljon kelaan nyt sitä mikä meni pieleen ja jota ei voi koskaan korjata.

Kai se nuori tajuaa että ilman "paskaa isää" se ei olisi edes olemassa? Saisi olla kiitollinen mikäli elämässä on mitään hyvää ja ainahan pääsee pois ellei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan