Pyykkipesukone hajos ei varaa uuteen.
Mitä teen? Olen työtön ja ei jää kuukaudessa yhtään ylimääräistä. Asuun yksin. Käytettyjä en uskalla ostaa koska kerran ostin ja oli rikki.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt tietysti taloyhtiön pesutuvassa.
Suloinen oletus, että ap olisi niin tyhmä, että kysyisi tällaista jos olisi taloyhtiön pesutupa käytössä🤣
Valitettavasti näitäkin tapauksia on olemassa! Miehen kaverilla hajosi pesukone eikä hän voinut odottaa uuden koneen saapumista, joten matkusti sitten meille 30-40 min käyttääkseen pesukonettamme (jota emme itse juurikaan käytä, koska pesutuvalla peseminen on mielestämme kätevämpää). Kysyin häneltä, eikö hänen taloyhtiössään tosiaan ole pesutupaa - kyse on kuitenkin tällä vuosituhannella rakennetusta talosta. Hän kertoi, että heillä on rapussa kyllä kuivashuone, muttei pesutupaa. Olin et kyllähän silloin varmaan on pesutupakin, mutta eri rapussa. Tarkistettiin netistä talon tiedot ja kyllähän sieltä löytyi pesutupa 🤦🏻♀️
Ei kaikissa tällä vuostuhannellakaan rakennetuissa taloyhtiöissä ole silti pesutupaa. Meillä ei ole. Toki tää on rivitalo, niin se varmasti vaikuttaa - kerrostaloissa tuntuisi olevan liki poikkeuksetta.
Kyse oli tosiaan kerrostaloyhtiöstä ja hänellä oli rapussaan kuivaushuone. En ole koskaan kuullut, että 2000-luvun talossa olisi kuivaushuone muttei pesutupaa. Sen sijaan olen asunut 50-luvun talossa, jossa oli ullakolla pyykkinarut muttei pesutupaa. Kyse oli kuitenkin vain pyykkinaruista kylmässä tilassa eikä erillisestä huoneesta, jossa olisi kuivauskone.
Kyllä monista 2000-luvun kerrostaloista puuttuu pesutupa. Yleensä ovat ns. kovan rahan vuokrataloja. Ei haluta käyttää talon neliöitä yhteistiloihin vaan mahdollisimman paljon asuntoja taloon.
Pointtini oli, että olisi outoa jos talossa on erillinen kuivaushuone kuivauskoneella varustettuna muttei lainkaan pesutupaa. Hänellä siis oli tälllainen rapussaan, joten hän oletti ettei pesutupaa ole lainkaan vaan ainoastaan kuivaushuone.
Kyllä monista 2000-luvun kerrostaloista puuttuu pesutupa. Yleensä ovat ns. kovan rahan vuokrataloja. Ei haluta käyttää talon neliöitä yhteistiloihin vaan mahdollisimman paljon asuntoja taloon.