Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituusero miehen kanssa 5 cm, hääpäivä ja hääkuvat?

Vierailija
19.04.2021 |

Miten olette ratkaisseet asian?

En haluaisi näyttää jättiläiseltä mieheni rinnalla alttarilla/hääkuvissa. Kuvaajalle ajattelin ainakin mainita asiasta (en tietenkään mieheni kuullen vaan ennakkoon hienovaraisesti) että pyytäisi sellaisia poseerauksia ettei "samanmittaisuus" korostu ainakaan.

Hääpuvun kanssa laitan ballerinat. Laittaisin vaikka mieheni olisi reilusti pidempikin, sillä en halua korkkareiden tuomaa epävarmuutta hääpäivänäni.

Ja korostan ettei kumpikaan meistä häpeile miehen pituutta rinnallani vaan nimenomaan minulle on ongelmana se, että itse näyttäisin amatsoonilta. Mies 186cm ja minä 181cm eli pitkä naiseksi..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko turhempaa ongelmaa ollakaan...

Vierailija
42/47 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. - Tekisi mieleni sanoa, että jos vaikka kasvaisitte ensin aikuisiksi ja menisitte vasta sitten naimisiin. Mutta koska tällä pastalla vingutaan ja kitisitään niin paljon pituudesta, että olen saanu sen käsityksen, että ei pelkkä aikuiseksi kasvaminen saa tajuamaan sitä, että harva meistä on omaa pituuttaan voinut päättää ja vapaasti valia. Luulisi tämän asian selvinneen kumppansta ennen  kuin menee kumppaninsa kanssa avioon.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alle  150-senttinen ja mun mies on 163-senttinen. Pieniä ollaan monien vastaan tulijoiden silmissä, mutta ei se hääkuvissa näy. :) Mulla myös oli hääpäivänä 8 cm:n korot. Hyvältä näytettiin silloin niin kuin nytkin. :)

Ap, jos tämä todella on tilanne, miksi ette ota kuvia portaissa tai kallioilla tms. paikassa, joissa on korkeuseroja, joilla voisitte lisätä pituuseroa? Ja niin kuin aiemminkin sanottiin, ottakaa jotain, missä seisotte ihan tasamaalla rinnakkain. Se voisi avata omia silmiäsi. Onnea matkaan yhteiselle tielle! Tämä tuskin on avioliittonne haasteista suurin. Yksi kokenut vihkipappi sanoi kerran: "Olemassa on kolmenlaisia avioliittoja: on vaikeita, erittäin vaikeita ja aivan mahdottomia".  

Vierailija
44/47 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miehen kanssa saman mittaisia ja hääkuvista tuli oikein kivoja. Toiset poseeraukset jopa toimivat meillä paremmin kuin jos pituuseroa olisi ollut todella paljon. Kannattaakin hyödyntää niitä omia vahvuuksia kuvissa. Parhaiten onnistui kuvat, jotka oli otettu vähän salaa, kun oltiin täysin rentoja ja pystyttiin sulkemaan muut tilanteesta pois.

Meillä kuvaaja toivoi vinkiksi Pinterest-kansiota tai vastaavaa, jotta tietää minkälaisia kuvia ja poseerauksia toivotaan. Sen kautta voi ainakin huomaamattomasti vihjata poseerauksia, joissa tulee luonnostaan pituuseroa (esim toinen istuu, tanssitaivutus jne). Ehkä sellaisen vinkin voisi vielä antaa, että miettikää etukäteen millaisen kiitoskorttikuvan haluatte antaa. Meillä esimerkiksi oli vain muutama kelvollinen kuva niitä varten, koska haluttiin sen kuitenkin olevan hieman perinteisempi, missä näkyy molempien kasvot ja puvut. Tajuttiin vasta myöhemmin, että sellaisia tuli otettua vain muutama.

Vierailija
45/47 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häävalokuvaajalla tuntui olevan sama ongelma kuin ap:lla. Olen suunnilleen mieheni pituinen ja hääpäivänä minulla oli korkeat korot ja kampaus. Näytin siis 10 cm miestä pidemmältä. Kuvaaja jatkuvasti ehdotti kuviin asentoja, joissa pituutemme eivät näkyneet, eli esim. toinen istuu ja toinen seisoo. Ei millään tahtonut ottaa mitään vierekkäin olevia kuvia. Jos mies olisi ollut 10 cm pidempi, niin ei varmasti olisi vältellyt tuollaisia kuvia.

Vierailija
46/47 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties yhtä leveä kuin pitkä, vai mistä tässä on kyse?

Vierailija
47/47 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehesi pitäisi laittaa korkokengät?

Kiefer Sutherland vaatii, että kohtauksissa hänen vastanäyttelijä on sukkasillaan ja hänellä on korkokengät. Traumansa kullakin.

Mahtaa Kieferiä ketuttaa kun on 175cm pitkä kun taas isänsä Donald on 192cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän