Pituusero miehen kanssa 5 cm, hääpäivä ja hääkuvat?
Miten olette ratkaisseet asian?
En haluaisi näyttää jättiläiseltä mieheni rinnalla alttarilla/hääkuvissa. Kuvaajalle ajattelin ainakin mainita asiasta (en tietenkään mieheni kuullen vaan ennakkoon hienovaraisesti) että pyytäisi sellaisia poseerauksia ettei "samanmittaisuus" korostu ainakaan.
Hääpuvun kanssa laitan ballerinat. Laittaisin vaikka mieheni olisi reilusti pidempikin, sillä en halua korkkareiden tuomaa epävarmuutta hääpäivänäni.
Ja korostan ettei kumpikaan meistä häpeile miehen pituutta rinnallani vaan nimenomaan minulle on ongelmana se, että itse näyttäisin amatsoonilta. Mies 186cm ja minä 181cm eli pitkä naiseksi..
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ai jaha.
Minä olen 177 cm ja mies 171 cm. Eipä ole tullut tuollaista ongelmaa mieleenkään.
Kyllä sit kun eroatte, ni vannot ettet ota enää ikinä lyhyttä miestä.
No problem. Meillä pituuseroa melkein 40 cm , mies pitempi. Kuvaaja haki sahapukin ja mies istutettiin siihen , tulos oli että kuvaaja innostui "morsian hymyilee niin kauniisti , herrakin voisi yrittää". Herra mutisi että yritä itse hymyillä kun munat on tuusan nuuskana ja lopputuloksena herra huusi kuvaajalle "aiotko s.tanan jätkä iskeä mun vastavihityn vaimon kun noin lirkuttelet". Ja mulla se vaan hymy syveni.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Miten joku nainen voi olla noin pitkä ja ällöttävä. Sääli tuotakin miestä joka ei parempaa saanut.
Hmm.
Pitkät naiset on näyttäviä ja tyylikkäitä! Niitä on harvemmin tarjolla. Ja harvempi näyttävä pitkä nainen kiinnostuu lyhyistä miehistä.
Itse kyllä ihailen pitkiä naisia.
Olen itse 172 ja mies 178.
Joo. Ap. Ottakaa istuen se kuva. Hauskoja saa silleenkin.
Kysymyksesi on aika turhamainen 😉
Luulin otsikosta, että mies on 5 cm lyhyempi. Mutta hän onkin pitempi.
Tässä on vain yksi ongelma ja se on ap:n huono itsetunto. Nolaat itsesi täydellisesti, jos menet tuollaista sanomaan kuvaajalle. Se olisi myös moukkamaista toimimista miehesi selän takana, eli valheellisuutta. Ja vielä hääpäivänä.
Mitäköhän näiden suhteesta edes tulee?
Käyttäjä5290 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök. Miten joku nainen voi olla noin pitkä ja ällöttävä. Sääli tuotakin miestä joka ei parempaa saanut.
Hmm.
Pitkät naiset on näyttäviä ja tyylikkäitä! Niitä on harvemmin tarjolla. Ja harvempi näyttävä pitkä nainen kiinnostuu lyhyistä miehistä.
Itse kyllä ihailen pitkiä naisia.Olen itse 172 ja mies 178.
Juu, eivät kyllä ole.
Onko sinulle jokin salaisuus, että olette kumpikin pitkiä? Kyllä voit sen miehellesi puhua. En usko, että häntä tippaakaan haittaa, jos puhut tuon asian. Sinä olet se rakas.
Joillakin ihmisillä on sitten isot ongelmat. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5290 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
Itse kyllä ihailen pitkiä naisia.Olen itse 172 ja mies 178.
Juu, eivät kyllä ole.
Kaikki huippumallit ovat pitkiä. Lyhyillä ei ole sinne mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaianen ongelma niin ei kannata mennä naimisiin.[/quote
Naurettava ja lapsellinen olematon ongelma, eikö sulla elämässä ole mitään muuta ajattelemista.
Vierailija kirjoitti:
Se on merkillistä, että jos mies ja nainen ovat täsmälleen samanpituisia nainen näyttää pitemmältä ballerinakengissä. Tuttu pariskunta on ja on mitattu monet kerrat ja ovat täsmälleen samanmittaisia.
Mies on normaaliryhtinen. Jos olisi lysyryhtinen se veisi taas muutaman sentin pituusvaikutelmaa alas.
Olin pariskunnan häissä ja morsiolla oli ballerinat jaloissaan. Näytti että morsian oli muutaman sentin pitempi miestään. Mutta loppupelissä pituuserolla ei pidä olla merkitystä. Se näyttää rassaavan eniten sivullisia.
Se tulee niistä hiuksista, yleensä. Häissä naisilla on tapana pitää hiukset yhdessä päälaella tai lähellä sitä nutturalla tai vastaavalla kampauksella ja siitä se pituusvaikutelma tulee.
Meidän hääkuvissa pituusero näkyy jos katsoo. . Mies, 168cm on ylpeä iskettyään 174-senttisen naisen. Koin hänet alun alkujaan miehekkääksi, ehkä juuri siksi että hänellä on hyvä itsetunto, tuli rennosti juttelemaan eikä missään vaiheessa kyseenalaistanut itseään ja kelvollisuuttaan.
Mies taitaa kuitenkin vielä olla painavampi.ö
Mites sitten ne aidot elämän vuosien saatossa tulevat ongelmat, kun olette oikeasti naimisissa, jos nyt on jo noin elämää suuremmat järisyttävät kysymykset ovat ongelmana ?
Mies seisomaan korokkeelle ja rajaatte jalat kuvista :D
Voi että, onpas ongelmat.
Meillä mies 167 cm, minä 172 cm.Ja minulla oli 8 cm korolliset korkkarit häissäni. MIes tykkää vaan kun rinnallaan on pidempi nainen, vitsillä sanoo että ihmiset varmaan uskoo hänen olevan rikas kun on saanut niin näyttävän naisen vaikka on lyhyt :D
Hääkuvat kyllä otettiin niin että oli muita asentoja kuin vierekkäin seisominen. Seinällä meillä on kuva, jossa mies seisoo ja minä istun tuolilla, katsoen miestä hymyillen. Ja miehen käsi lempeästi olkapäälläni. Ihana kuva.
Huhhuh, mikä ketju.
Tätä asiaa ei selvästi ymmärrä, jos ei ole omaa kokemusta. Minullekin on koko elämäni hoettu, että pitkä nainen on upea, mutta ei se tee siitä minun oman kauneusihanteeni mukaista asiaa. Näytän valtavan suurelta verrattuna esimerkiksi pieniin ja kumariin isovanhempiini ylioppilaskuvissa. En halua katsoa niitä kuvia ollenkaan.
Ei kukaan halua hääpäivänään tällaista murehtia, mutta minkäs teet?! Haluaisitteko itse näyttää amatsoneilta miehenne rinnalla tärkeimmän päivänne kuvissa? Haluaisitteko maksaa maltaita kuvista, joita et halua myöhemmin katsoa?
Minun mieheni on 5cm lyhyempi kuin minä eikä meistä ole juurikaan seisoviltaan otettuja yhteiskuvia. En vaan halua, koska häpeän itseäni. Ei se millään muiden vakuutteluilla poistu.
Ja btw, kaikki miehet eivät ole edes harteikkaita.
Vierailija kirjoitti:
On täällä ilkeää porukkaa. En minäkään haluaisi hääkuvassani tieten tahtoen näyttää saman pituiselta kuin mieheni eikä silti kyse ole mistään varsinaisesta ongelmasta tai kumppanin kelpaamattomuudesta.
Seisontakuvissa niiaa hieman, ei erotu puvun alta :)
Ilkeää minusta on höpöttää ettei asia hävetä vaikka selvästi hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, mikä ketju.
Tätä asiaa ei selvästi ymmärrä, jos ei ole omaa kokemusta. Minullekin on koko elämäni hoettu, että pitkä nainen on upea, mutta ei se tee siitä minun oman kauneusihanteeni mukaista asiaa. Näytän valtavan suurelta verrattuna esimerkiksi pieniin ja kumariin isovanhempiini ylioppilaskuvissa. En halua katsoa niitä kuvia ollenkaan.
Ei kukaan halua hääpäivänään tällaista murehtia, mutta minkäs teet?! Haluaisitteko itse näyttää amatsoneilta miehenne rinnalla tärkeimmän päivänne kuvissa? Haluaisitteko maksaa maltaita kuvista, joita et halua myöhemmin katsoa?
Minun mieheni on 5cm lyhyempi kuin minä eikä meistä ole juurikaan seisoviltaan otettuja yhteiskuvia. En vaan halua, koska häpeän itseäni. Ei se millään muiden vakuutteluilla poistu.
Ja btw, kaikki miehet eivät ole edes harteikkaita.
Kaikkihan näkevät pituuseronne 100% ajasta kun kävelette rinnakkain. Ja kaikki tietävät pituuseronne.
Onko sinulla muita psyykkisiä ongelmia?
Vedä kunnon kyykkykännit ennen kuvausta, niin maailmanluokan ongelmasi poistuu.
Sylettää huomata tässä ketjussa, miten joillakin naisilla on niin paljon ongelmia itsensä kanssa ja kaatavat sen muiden päälle.
Kumpikaan ei häpeile miehen pituutta, mutta sinä ajattelit kuitenkin salaa soittaa kuvaajalle? Eikö tekosi olisi noloa ja nöyryyttävää miestäsi kohtaan?
Minä olen 164cm ja mieheni 185cm. Hääpäivänä minulla oli 10cm korot ja kuvista tuli juuri kivoja, koska mieheni ei joutunut olemaan lysyssä lähekkäin otetuissa kuvissa. Miehet nyt on muutenkin yleensä harteikkaampia, niin naiset näyttävät sirommilta siinä rinnalla.