Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan tajua joidenkin miesten logiikkaa parin etsinnässä tai parisuhteissa

Vierailija
19.04.2021 |

Nimittäin, että naiselta voi vaatia kaikenlaista. Karvat pitäisi olla aina ajeltu, hygienia tiptop, ihosta täytyy pitää hyvää huolta, hiukset nätisti laitettu, seksikkäät ja kauniit vaatteet, timmi kroppa yms.

Sitten tämä mies itse kuitenkin pukeutuu mihin sattuu nuhjuisiin ja huonosti istuviin rytkyihin, ei huolehdi yhtään ulkonäöstään, ei jaksa ehkä pestä hampaitaan edes kunnolla saati langata niitä ikinä, ei harrasta minkäänlaista liikuntaa, syö surkeasti ja epäterveellisesti, ryyppää itselleen kaljamahan, iho on huono, jne. Miten tällaiset voi oikeasti kuvitella, että kukaan edellä mainitun kaltainen nainen jaksaa tuollaista?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepetoksen ja -varmuuden välinen raja osaa joskus olla häilyvä.

-M47

Vierailija
2/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei näitä kiinnosta mitä se nainen haluaa. Ainoa asia joka heitä kiinnostaa on se mitä he haluavat. Unohdit listaltasi muutaman asian.

Naisen tulee huolehtia ehkäisystä niin että siitä ei tule kuluja tai vaivaa miehelle eikä se saa heikentää miehen nautintoa. Jos tulee vahinkoraskaus naisen tulee tehdä abortti jos mies niin haluaa. Naisen tulee olla hyvin halukas täyttämään kaikki tämän miehen seksuaaliset toiveet. Omat seksuaaliset tarpeensa naisen tulee hoitaa omana kivana ja niin että miehen ei tarvitse nähdä sitä. Naisen tulee olla myös neitsyt tai hyvin vähän kokemusta seksistä muiden miesten kanssa.

Naisen tulee olla aina valmis maksamaan yhteisistä kuluista puolet. Jos tulee lapsia niin lasten kulut ovat naisen vastuulla mieluiten kokonaan. Kotityöt kuuluvat naisille. Jne jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möykkää jäbä yksinäsi

Vierailija
4/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei näitä kiinnosta mitä se nainen haluaa. Ainoa asia joka heitä kiinnostaa on se mitä he haluavat. Unohdit listaltasi muutaman asian.

Naisen tulee huolehtia ehkäisystä niin että siitä ei tule kuluja tai vaivaa miehelle eikä se saa heikentää miehen nautintoa. Jos tulee vahinkoraskaus naisen tulee tehdä abortti jos mies niin haluaa. Naisen tulee olla hyvin halukas täyttämään kaikki tämän miehen seksuaaliset toiveet. Omat seksuaaliset tarpeensa naisen tulee hoitaa omana kivana ja niin että miehen ei tarvitse nähdä sitä. Naisen tulee olla myös neitsyt tai hyvin vähän kokemusta seksistä muiden miesten kanssa.

Naisen tulee olla aina valmis maksamaan yhteisistä kuluista puolet. Jos tulee lapsia niin lasten kulut ovat naisen vastuulla mieluiten kokonaan. Kotityöt kuuluvat naisille. Jne jne

Kuvailit juuri S.pessun :)

Onneksi nuo miehet saavat sitten jäädä runggailemaan siellä omilla teillään, vai miten se nyt meni. :D

Vierailija
5/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään kuvauksesi kaltaista miestä. Ehkä heitä on samanlaisten naisten kanssa? Minun tuntemani miehet ovat hyviä tyyppejä, joilla jalat ovat maassa ja mieli selkeä. He ovat löytäneet ihanan naisensa ja naiset ovat ihanasta miehestään onnellisia.

Vierailija
6/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua logiikkaa sinun avauksessasi. Vaatia? Kuinka usein joku mies tulee vaatimaan sinulta, että "Sinulla pitää olla karvat pitäisi olla aina ajeltu, hygienia tiptop, ihosta täytyy pitää hyvää huolta, hiukset nätisti laitettu, seksikkäät ja kauniit vaatteet, timmi kroppa yms."? Minulle ei ole koskaan tullut kukaan sanomaan tuollaista. Ja jos tulisi, niin toteaisin hänet avohoitotapaukseksi.

Sen sijaan jokaisella on oikeus etsiä ja haluta juuri sellaista elämänkumppania, mitä itse kokee kaipaavansa. Eikä se riipu mitenkään siitä, millainen itse on.

Vierailija
7/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa saa vaatia mitä tahansa. Jos nämä miehet eivät ole kiinnostavia niin eivät saa sellaista naista mitä vaativat. Moni nainenkin on ilman parisuhdetta, koska eivät saa vaatimustensa mukaista miestä. Turha näistä on valittaa.

Vierailija
8/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rahalla vielä pitäisi joidenkin miesten mielestä voida ostaa nainen, eli miesten käsityksen mukaan seksiä. Huoliteltu tai vähemmän huoliteltu.

Vierailija
9/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajua logiikkaa sinun avauksessasi. Vaatia? Kuinka usein joku mies tulee vaatimaan sinulta, että "Sinulla pitää olla karvat pitäisi olla aina ajeltu, hygienia tiptop, ihosta täytyy pitää hyvää huolta, hiukset nätisti laitettu, seksikkäät ja kauniit vaatteet, timmi kroppa yms."? Minulle ei ole koskaan tullut kukaan sanomaan tuollaista. Ja jos tulisi, niin toteaisin hänet avohoitotapaukseksi.

Sen sijaan jokaisella on oikeus etsiä ja haluta juuri sellaista elämänkumppania, mitä itse kokee kaipaavansa. Eikä se riipu mitenkään siitä, millainen itse on.

Nämä tapaukset vain tuntuvat haluavan että kaikkien maailman naisten pitäisi muuttua tuollaisiksi ja suuttuvat kun sitä ei tapahdu. Haluavat myös että sellainen nainen tulee kotiovelta hakemaan.

Nainen ei myös saa koskaan vanhentua. Yksi ryppy = ansaitset väkivaltaisen kuoleman...

Vierailija
10/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen törmännyt sellaiseen ja ne vaatimukset alkavat vasta siinä suhteessa, ei etsintävaiheessa eli heidän logiikkansa on se, että etsitään sopiva uhri, aloitetaan suhde mukavasti, yritetään sitouttaa toinen tavalla tai toisella ja sitten yritetään alkaa muokata hänestä sellaista, mitä olisi alun perin haluttu (miksi sä olet tuollainen etkä niin kuin muut naiset - pukeutuminen, vartalonmuoto, käytös, karvat, meikit, mielenkiinnonkohteet jne. ). 

Vierailija
11/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Olipa mies tai nainen tai jotain siltä väliltä, saa haluta sellaista puolisoa mitä ikinä haluaakaan, mutta siinähän ei ole mitään järkeä, että aletaan tutustumisvaiheessa vaatimaan tietynlaisia ominaisuuksia toiselta. Jos toinen ei kelpaa sellaisena kuin on, niin sehän on sit soronoo.

Vierailija
12/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis lähtökohtaisestihan ei ole mitään sääntöä, että samanlaisten pitäisi seurustella samanlaisten kanssa. Eivät minunkaan kumppanini näytä samalta kuin minä tai harrasta pelkästään samoja asioita kuin minä.

Mutta se on toki totta, että jos on kellariolmi, niin tuskin on kovin suuria saumoja saada positiivista huomiota keneltäkään, saati sellaisilta ihmisiltä, joilta sitä huomiota haluaisi.

Vierailija
13/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sillä lailla vaatii, että yllättyy ja valittaa kavereilleen, kun nainen ei olekaan parisuhteessa kotona aina tip top vaikka treffeille oli aikanaan laittanut hajuvettä ja kiharat. Kommentoi, että nainenkin voisi laittaa joskus jotain seksikästä päällensä ja ajaa jalkakarvat, mutta itse saattaa olla epäsiisti ja tyhjätasku, niin että nainen joutuisi ihan omasta pussista maksamaan ne miestä kiihottavat hepenet.

Vierailija
14/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tapaukset vain tuntuvat haluavan että kaikkien maailman naisten pitäisi muuttua tuollaisiksi ja suuttuvat kun sitä ei tapahdu. Haluavat myös että sellainen nainen tulee kotiovelta hakemaan.

Nainen ei myös saa koskaan vanhentua. Yksi ryppy = ansaitset väkivaltaisen kuoleman...

Älä nyt liioittele, jos haluat edes yrittää keskustella aiheesta. Anna heidän haluta kotiovelta hakemista, ei sinun siitä tarvitse välittää. Ja antaa "vaatia", ei sellaisiin kommentteihin kannata vastata eikä varsinkaan validoida niitä vaatimuksia alkamalla nöyrästi selittää, kuinka itse on sellainen tai tällainen. Hymähdä itseksesi niille vaatimuksille ja siirry seuraavaan keskustelunaiheeseen.

Vierailija
15/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen törmännyt sellaiseen ja ne vaatimukset alkavat vasta siinä suhteessa, ei etsintävaiheessa eli heidän logiikkansa on se, että etsitään sopiva uhri, aloitetaan suhde mukavasti, yritetään sitouttaa toinen tavalla tai toisella ja sitten yritetään alkaa muokata hänestä sellaista, mitä olisi alun perin haluttu (miksi sä olet tuollainen etkä niin kuin muut naiset - pukeutuminen, vartalonmuoto, käytös, karvat, meikit, mielenkiinnonkohteet jne. ). 

Tällaset ihmiset varmaan etsivät heikon itsetunnon omaavaa, jota voi sitten käskyttää muuttumaan mieleiseksensä. Niinkun hän sanoi, niin minäkin luokittelisin avohoitotapauksiksi.

Vierailija
16/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa saa vaatia mitä tahansa. Jos nämä miehet eivät ole kiinnostavia niin eivät saa sellaista naista mitä vaativat. Moni nainenkin on ilman parisuhdetta, koska eivät saa vaatimustensa mukaista miestä. Turha näistä on valittaa.

Näinpä. Nykypäivänä molempien sukupuolten vaatimustasot kumppanille on monessa tapauksessa täysin ulkoavaruudesta, kun mietitään mitä tällä kyseisellä ihmisellä olisi itse tuoda pöytään. Semmosta se on.

Ja ihmettelen kyllä miksi AP valittaa kuvailemiensa kaltaisten miesten vaatimustasosta. Olisiko AP tosiaan halukas ottamaan tuollaisen miehen, joka ei huolehdi hygieniastaan, tai fysiikastaan, tai terveydestään?

Vierailija
17/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on olemassa tuollaisia kamalia juntteja miehiä.

MUTTA on myös naisia jotka esim. mielestään ovat oikeutettuja määräämään miehen elämässä kaiken; ketä kavereita saa nähdä,milloin, montako kaljaa saa ottaa perjantaisin (tosielämästä tämä!!), miten pukeutua jne.. Nalkutetaan ja valitetaan kaikesta. Miehen tulee olla prikulleen sellainen kuin nainen haluaa ja aina sekään ei riitä.

Kaikki eivät kuitenkaan tuollaisia ole, noin karrikoidut tapaukset vain jää mieleen. Ei voi siis yleistää. Oma mieheni on kaikkea muuta kuin tuota. Hän kertoo päivittäin kuinka kaunis olen ja kuinka paljon minua rakastaa eikä häntä voisi vähempää kiinnostaa joku karvoitus tai muutama lisäkilo tai suttuinen tukka. Hän tekee päivittäin kaikkensa jotta minulla olisi hyvä olla. Ja sama toimii myös toisinpäin.

Vierailija
18/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sillä lailla vaatii, että yllättyy ja valittaa kavereilleen, kun nainen ei olekaan parisuhteessa kotona aina tip top vaikka treffeille oli aikanaan laittanut hajuvettä ja kiharat. Kommentoi, että nainenkin voisi laittaa joskus jotain seksikästä päällensä ja ajaa jalkakarvat, mutta itse saattaa olla epäsiisti ja tyhjätasku, niin että nainen joutuisi ihan omasta pussista maksamaan ne miestä kiihottavat hepenet.

Tollanen tyyppi joutas kyllä vaihtoon, jos parisuhdeasioista pitää laulaa kavereillensa. Ja taitaa muutakin tyhjää olla kuin taskut :-)

Vierailija
19/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla huono itsetunto tai oletko kovin miellyttämishaluinen tai jotenkin muuten herkkä tms? Eihän kenenkään tarvitse antaa kohdella itseään tuolla tavalla. Tapailun/seurustelun tehtävä on osoittaa, sovitaanko yhteen, ja jos mies alkaa esittää vaatimuksia niin siinä kohtaa todetaan, että juttu ei toimi ja lopetetaan siihen.

Miksi ylipäänsä ihastut miehiin, jotka pukeutuvat nuhjuisiin ja huonosti istuviin rytkyihin, eivät huolehdi yhtään ulkonäöstään, eivät jaksa ehkä pestä hampaitaan edes kunnolla saati langata niitä ikinä, eivät harrasta minkäänlaista liikuntaa, syö surkeasti ja epäterveellisesti, ryyppää itselleen kaljamahan, iho on huono jne?

Vierailija
20/50 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei niinkään haittaisi tuo vaatimuslista, sillä itsensä puunaaminen on oikein mukava harrastus jos siitä tykkää. Mutta siinä kohtaa kun kaikkeen tähän ei kuitenkaan saa kulua yhtään aikaa tulee ongelmia. Meikkaaminen kestää liian kauan, hiusten laittaminen kestää, aamu- ja iltarutiinit kestää... ja jatkuvaa valittamista näistä. Eli upealta ja säihkyvältä pitäisi näyttää ihan itsestään. Hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän