Yliannostuskuolemalta suojaava nenäsuihke ilmaiseksi narkkareille. Missä muussa harrastuksessa valtio maksaa turvavälinee? Maksaako valtio minun moottoripyöräkypärän?
Minulla on moottoripyörä, maksaako valtio minulle sitten kypärän ja muut varusteet?
Entä saako laskuvarjohyppääjä valtion laskuun laskuvarjon?
Saako jääkökiekkoilijat suojat valtiolta?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi se yliannostuskuolema pitäisi estää? Sehän on kuin saattohoito päihderiippuvaiselle. Heillä on useimmiten niin paljon ongelmia, ettei elämä ole enää elämisen arvoista - vaikka aineista pääsisikin eroon .
Sinäkö päätät sen, kenen elämä on elämisen arvoista?
Se on oma valinta. Sinäkö estät hänen oman valintansa?
Minä kunnioitan nar kkia ja annan hänen tehdä elämänsä tripin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun aivan pahaa tekee tämä teidän kylmyys : (
Nuo narkomaanitkin ovat jonkun lapsia. Vanhempansa itkevät ja kärsivät lapsensa puolesta. Sinäkin voit joskus olla narkomaanin äiti tai isä, toivottavasti muistat silloin kirjoituksesi.
Kun se aikuinen ihminen on viety henkihieverissä satoja kertaa päivystykseen, se äiti kärsii joka ikinen kerta ja pelkää pahinta. Milloin on liikaa omaisille kun kaikkia vaan ei voi auttaa?
Kulmahousumiehille ilmaiset luotiliivit.
Hamerahahan jo onkin.
Ensin rokotushuoneet ja
hoitajat auttamassa että löytyy oikea suoni.
ja nyt nenäruiskeet.
Kuka WTF on tästä vastuussa?
Vihreät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo narkomaanitkin ovat jonkun lapsia. Vanhempansa itkevät ja kärsivät lapsensa puolesta. Sinäkin voit joskus olla narkomaanin äiti tai isä, toivottavasti muistat silloin kirjoituksesi.
Kun se aikuinen ihminen on viety henkihieverissä satoja kertaa päivystykseen, se äiti kärsii joka ikinen kerta ja pelkää pahinta. Milloin on liikaa omaisille kun kaikkia vaan ei voi auttaa?
Jep. Se on aika karua, mutta vaikeasti päihdeongelmaisten läheisille se k uolema on usein jollain tapaa helpotus.
Omasta elämästä poistuu se jatkuva stressi ja huoli, ja läheisen puolesta tietää ettei tämän tarvitse enää kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavan lapsi kuoli yliannostukseen. Oli lapsen vanhemmille helpotus, kun enää ei tarvinnut pelätä lapsen puolesta. Tietysti surivat, kun lapsellaan oli kaikkiaan melkoisen surkea ja surullinen elämä. Kaikki alkoi "viattomasta" kannabiskokeilusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin tekee pahaa ajatella että myös he ovat jonkun lapsia, on varmasti pahin tunne maailmassa joutua seuraamaan sivusta kun oma lapsi elää tuollaista elämää.
Mutta jos ajattelee järjellä, niin eikö tällä vain pitkitetä väistämätöntä? Se kuolema tulee elämäntapanarkkarille joka tapauksessa ennenaikaisesti, koska sydän ja muut sisäelimet eivät kestä. Kummallista sanoa näin, mutta kyllä se yliannostuskuolema saattaa olla armollisempi kuin hidas kituminen pois.
joissain kunnissa jaetaan nuorille ilmaisia ehkäisyvälineitä. tosin tuo on aika edusllista, kun nuorisoa ei sängyjutut kiinnosta, kun pitää olla somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi se yliannostuskuolema pitäisi estää? Sehän on kuin saattohoito päihderiippuvaiselle. Heillä on useimmiten niin paljon ongelmia, ettei elämä ole enää elämisen arvoista - vaikka aineista pääsisikin eroon .
Sinäkö päätät sen, kenen elämä on elämisen arvoista?
Da.
С наилучшими пожеланиями
Vladimir Putin
Olisikohan muitakin rikollisuuden lajeja joita valtio haluaisi taloudellisesti tukea? Esimerkiksi murtovarkaille ja autovarkaille kaikkiin lukkoihin sopiva yleisavain? Väärentäjille viralliset eurosetelien hologrammit ja turvatunnisteet? Huijareille aidot poliisien ja armeijan henkilöstön henkilökorttipohjat?
Ilman muuta narkit pois katukuvasta.
Niitä ei voi enää pelastaa veroja maksavaksi kansalaiseksi.
Korkeintaan puistossa istuvaksi jereksi joak oli kova jätkä aikoinaan ,
nyt vaan sosiaalipummi.
Ei v i ttu miten sairaita kommentteja!
Toivottavasti karma puree teitä jotka täällä toivotte ihmisille kuolemaa, muka armollisesti!
Itsemurha on eri asia kuin vahingossa otettu yliannostus. Jokaisella on vapaus päättää päivänsä, mutta toivon, että se tapahtuu tietoisesti päättäen, eikä vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavan lapsi kuoli yliannostukseen. Oli lapsen vanhemmille helpotus, kun enää ei tarvinnut pelätä lapsen puolesta. Tietysti surivat, kun lapsellaan oli kaikkiaan melkoisen surkea ja surullinen elämä. Kaikki alkoi "viattomasta" kannabiskokeilusta.
Uskon, että olet tehnyt väärän tulkinnan, kun sanot että vanhemmalle voisi olla lapsen kuolema helpotus. Eiköhän hekin olisi toivoneet lapselleen apua ja selviytymistä huumehelvetistä?
Minä en sitä päätä, kuten en sitäkään, milloin lääkäri lopettaa syöpähoidot tuloksettomina tai päättää että vanhus laitetaan saattohoitoon. Myös onnettomuuden uhri otetaan pois hengityskoneesta, kun ei ole enää toivoa ihmisarvoisesta elämästä. Mielestäni sama pätee myös päihderiippuvuuksiin. Ovat ihmisraunioita lopussa. Kaikkia ei voida hoitaa eikä pelastaa, kuolema on lempeä noutaja näille.
Ja kyllä, kannatan verorahojen käyttämistä päihdehoitoihin, motivoituneille ne mahdollistavat ihmisarvoisen elämän.
T. Se jonka mielestä yliannostuskuolemia ei tarvitse estää.
Voisiko niille tasapuolisuuden vuoksi jakaa myös överisuihkeita? Ei varmaan koira perään haukkuisi.
Laittomien ruiskuhuumeiden käyttö on laitonta mutta kuitenkin yleisissä vessoissakin on narkkien laittomassa huumeidenkäytössä käyttämille ruiskuille oma roskis.
Miksei laittomille käsiaseille ole luukkua? Käytön jälkeen voisi pudottaa siihen holeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitä päätä, kuten en sitäkään, milloin lääkäri lopettaa syöpähoidot tuloksettomina tai päättää että vanhus laitetaan saattohoitoon. Myös onnettomuuden uhri otetaan pois hengityskoneesta, kun ei ole enää toivoa ihmisarvoisesta elämästä. Mielestäni sama pätee myös päihderiippuvuuksiin. Ovat ihmisraunioita lopussa. Kaikkia ei voida hoitaa eikä pelastaa, kuolema on lempeä noutaja näille.
Ja kyllä, kannatan verorahojen käyttämistä päihdehoitoihin, motivoituneille ne mahdollistavat ihmisarvoisen elämän.
T. Se jonka mielestä yliannostuskuolemia ei tarvitse estää.
Kuolema on lempeä noutaja ihan sulle. Muista sanasi kun joskus olet itse ongelmissa.
Jep. Minä tunnen syvää empatiaa narkomaaneja kohtaan ja inhottaa, miten rumasti jotkut heistä puhuvat ja ajattelevat.
Tuosta itse kuolemisesta olen tosin sitä mieltä, että ei pitäisi estää.
Yliannostuskuolema on ehkä ”paras” vaihtoehto niistä vaihtoehdoista, mihin yleensä menehtyvät.
Päihdeongelmaisen läheisenä pelkään esim. sitä, että läheiseni k uolisi väkivallan seurauksena tai kokisi niin syvää ahdistusta, ettei enää kestäisi ja t appaisi itsensä.
Kamalin on tuo väkivaltaan k uoleminen, armollisimmalta tuntuu yliannostus.