Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panemistyyli

Vierailija
19.04.2021 |

Luetellaan tähän omituisia tyylejä, joihin on tullut törmättyä. Tuliko pidempi suhde vai jäikö yhteen kertaan? Oppivatko paremman tyylin?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pidän hitaista liikkeistä yhdynnässä, tuntuvat paljon paremmalta kuin nopea tikkaaminen. Plussana mies kestää yleensä pitempään, voi paremmin hallita laukeamistaan.

Vierailija
2/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää hitaista pitkistä työnnöistä..varsinkin kun orgasmi lähestyy..itse tykkään sellaisesta normaali tahdista..ei mitään älytöntä tikkaamista, mutta sitten kun se raja ylittyy mistä ei ole enää paluuta niin siinä kun lähes pysäyttää ja liikkuu vaan ihan vähän ja nauttii siitä tunteesta palleissa kun kuti on lähdössä niin ahhh!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin kerran sellaiseen, että ei ollut ollenkaan edestakaisin-työntöjä. Heilui vain siellä syvällä. Vähän muutakin kyllä olisin kaivannut.

Vierailija
4/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hyvin varustettu, treenattu komea mies pani minua vain tuolilla eli laittoi minut istumaan keittiön tuolille ja polvillaan pani, kesti ehkä minuutin. Ilman mitään esileikkejä. Tyyli ei muuttunut vaikka asiasta mainitsi, muutaman kuukauden odotin muutosta ja se oli bye bye. Mies oli vajaa nelikymppinen ja juuri päättynyt pitkä parisuhde.. eli oppia olisi pitänyt jo tuohon ikään mennessä, mutta ei. Saunassa ollessamme annoin hänelle suuseksiä ja pyysin sitä itsellekin, vastaus oli "hän ei ole perseen nuolija". Eikä siis perseen nuolemisesta ollut puhe.. ei jatkoon!

Vierailija
5/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tykkää hitaista pitkistä työnnöistä..varsinkin kun orgasmi lähestyy..itse tykkään sellaisesta normaali tahdista..ei mitään älytöntä tikkaamista, mutta sitten kun se raja ylittyy mistä ei ole enää paluuta niin siinä kun lähes pysäyttää ja liikkuu vaan ihan vähän ja nauttii siitä tunteesta palleissa kun kuti on lähdössä niin ahhh!!

Oi, tämä on ihanaa! Myös ihanaa kun hieron kädelläni miestä, ja juuri kun hän on laukeamassa niin hidastan liikkeen äärimmäisen hitaaksi. Kalu jää nykimään hetkeksi, kunnes lopulta vastustelematon orgasmi lähtee liikkeelle.

Vierailija
6/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs hyvin varustettu, treenattu komea mies pani minua vain tuolilla eli laittoi minut istumaan keittiön tuolille ja polvillaan pani, kesti ehkä minuutin. Ilman mitään esileikkejä. Tyyli ei muuttunut vaikka asiasta mainitsi, muutaman kuukauden odotin muutosta ja se oli bye bye. Mies oli vajaa nelikymppinen ja juuri päättynyt pitkä parisuhde.. eli oppia olisi pitänyt jo tuohon ikään mennessä, mutta ei. Saunassa ollessamme annoin hänelle suuseksiä ja pyysin sitä itsellekin, vastaus oli "hän ei ole perseen nuolija". Eikä siis perseen nuolemisesta ollut puhe.. ei jatkoon!

Ihan oikein teit ettei jatkoon..mä en tekis naiselleni ikänä noin..

Vierailija
7/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, tämä on ihanaa! Myös ihanaa kun hieron kädelläni miestä, ja juuri kun hän on laukeamassa niin hidastan liikkeen äärimmäisen hitaaksi. Kalu jää nykimään hetkeksi, kunnes lopulta vastustelematon orgasmi lähtee liikkeelle.

Toi on just niin ahh!!

Vierailija
8/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten mitä parhain mies. Mutta seksi täysin ala-arvoista, silti ei edes kirpaissut lopettaa suhdetta. Löysin paljon paljon paremman tilalle! Mies vielä myöhemmin ihmetteli viestillä  kun mainitsin huonosta seksistä "ettei naisille riitä mikään" !!!

Vierailija
9/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten mitä parhain mies. Mutta seksi täysin ala-arvoista, silti ei edes kirpaissut lopettaa suhdetta. Löysin paljon paljon paremman tilalle! Mies vielä myöhemmin ihmetteli viestillä  kun mainitsin huonosta seksistä "ettei naisille riitä mikään" !!!

Kyllä seksin toimivuus on iso osa parisuhdetta..Silloin siinä molemmat viihtyy

Vierailija
10/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran naista joka halusi poikkeuksetta takaapäin. Hänellä oli tapana kurottaa kätensä haarojensa alta nyyteilleni ja hivellä niitä aktin aikana. Ei siinä mitään, mutta kun hänntunsi minun olevan tulossa hän alkoi suorastaan murjoa kiviäni, ja se teki niin perkeleen kipeää. Touhuun ei puheella tullut muutosta, joten puhalsin pelin poikki muutaman kerran jälkeen.

Vierailija
11/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänautinnollisin taisi olla yksi, jonka työnnöt löi hirveällä voimalla, ja niiden välissä aina tauko. Tyyppi myös liikutteli lantiotaan osuakseen eri kohtiin, ei tuntunut hyvältä seinillä. Itse tykkään nopeasta panemistahdista, hidaskin menettelee jos liike on tasaista.

Vierailija
12/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö naiset kun teitä naidaan takaapäin kuinka järjettömän kiihottavaa se on..ensinnäkin kun te pyllistätte meille niin se pyöreä pylly mikä siinä silmien edessä näkyy nostaa kiihkon ihan huippuun..ja sitten rakastellessa kun alavatsan lihakset kevyesti takoo teidän pepunposkia niin että ne vähän tärähtelee..niin siinä meinaa järki lähteä

Vierailija
13/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö naiset kun teitä naidaan takaapäin kuinka järjettömän kiihottavaa se on..ensinnäkin kun te pyllistätte meille niin se pyöreä pylly mikä siinä silmien edessä näkyy nostaa kiihkon ihan huippuun..ja sitten rakastellessa kun alavatsan lihakset kevyesti takoo teidän pepunposkia niin että ne vähän tärähtelee..niin siinä meinaa järki lähteä

Tiedetään.. mies muistaa aina mainita asiasta tasaisin väliajoin ja pitää juurikin siitä näkymästä, mikä on silmien edessä takaapäin pannessa :). Melkoisia kokemuksia saa lukea täältä, itsellä ei mitään käsitystä huonoista seksikokemuksista. Terkut oulusta ;)

Vierailija
14/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään.. mies muistaa aina mainita asiasta tasaisin väliajoin ja pitää juurikin siitä näkymästä, mikä on silmien edessä takaapäin pannessa :). Melkoisia kokemuksia saa lukea täältä, itsellä ei mitään käsitystä huonoista seksikokemuksista. Terkut oulusta ;)

💪😄

Vierailija
15/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyödäänkö vetoa, että kohta poistuu ketju..vaikka täällä olis asiallista keskustelua mutta jos siihen osallistuu tietyt niin poistoon vaan..

Vierailija
16/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyödäänkö vetoa, että kohta poistuu ketju..vaikka täällä olis asiallista keskustelua mutta jos siihen osallistuu tietyt niin poistoon vaan..

Tuo Oulu on se kielletty sana

Vierailija
17/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten löin nuorena vaimoni kanssa vetoa yhdestä asiasta ja hävinnyt 'antaa' toiselle..me vasta seukattiin silloin..no hän hävisi vedon..sen jälkeen hän ei ole lyönyt vetoa kanssani..mutta antanut kyllä on 😄

Vierailija
18/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muuten löin nuorena vaimoni kanssa vetoa yhdestä asiasta ja hävinnyt 'antaa' toiselle..me vasta seukattiin silloin..no hän hävisi vedon..sen jälkeen hän ei ole lyönyt vetoa kanssani..mutta antanut kyllä on 😄

:))

Vierailija
19/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon koko ikäni ollut tämmönen hunsvotti..

Vierailija
20/78 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon koko ikäni ollut tämmönen hunsvotti..

Ei ollenkaan pahalta kuulosta..:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän