Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pullukan kesätyyli

Vierailija
18.04.2021 |

Olen vähän pullukka ja taas tämä ikuisuuskysymys että miten pukeutuisin kun ilmat lämpenee? Mä en viihdy omassa kropassani mutta oon kai sitten liian heikko laihduttamaankaan. Vaikka haluaisin. Niin millainen vaatetus olisi hyvä?

Haluan pukeutua mukaviin trendikkäisiin ja sporttisiin vaatteisiin. Mulla on rumat jalat ja kädet ja shortsit tai hihattomat ei käy. Olen 33v.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset leveät palazzo-housut, jotka paljastavat vain vähän nilkkoja. Sitten joku söpö crop-toppi/urheiluliivit ja päälle ohut neule takki, jota ei tarvitse napittaa. Tähän kengät tilanteen mukaan. Sitten joku kaunis hippityylinen mekko, jossa on valuvat linjat ja puolipitkät hihat. Maksipituisena. Tässä pari asua.

Ehdotatko aivan vakavissasi läskille napapaitaa??? XDDDDDDD

Vierailija
42/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu mekkoon. Muhkeet mimmit mekoissa on hot 🥰

Ps. Ex-superlihavana miehenä tiedän tuon tunteen, kun joku sanoo "mitä välität muiden mielipiteistä?", mutta eipä sillä paljon vaikutusta ole. Itse peittosin itseni aina kesällä flanellipaitoihin ja farkkuihin, vaikka olisi ollut +30 astetta lämmintä, koska häpesin niin paljon kroppaani. Olisipa ollut soveliasta miehenä pukeutua myös mekkoon 🙂

Pullukan mekon alta tulvahtelee vaan niitä epämiellyttäviä odöörejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta: jos ihminen koittaa "peittää" itseään helteellä niin vaan kerää huomion itseensä.

Lihavaan jolla esim. caprit ja t-paita EI KUKAAN kiinnitä huomoita, mutta kun muilla on on shorteseja/t-paitaa/hellemekkoa päällä niin "verhottuun" ihmiseen KAIKKI kiinnittävät huomion.

Jos laittaa esim. shortsit ja hihattoman topin, niiden kanssa voi laittaa ns. kevyen "kaftaani-takin" (pitsistä tmv. materiaalista) jolloin saa peittävyyttä ilman että joutuu hikoilemaan peittävissä vaatteissa.

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0850893001.html

En usko. Itse kärtsään niin helposti, joten olen aina verhottu kesällä, vaikka hoikka olenkin. Niin ovat monet muutkin. Peittävät vaatteet sitä paitsi auttavat kuumuuteen. Aurinko ei paahda suoraan iholle. Itse käytän juuri sen vuoksi lähes vallan ilmavia maksimekkoja läpi kesän. Löysähköt, ei liian kireät vaatteet luovat ilmakerroksen, joka myös viilentää. Jos nyt miettii, miten kaikkein kuumimmissa maissa pukeudutaan, niin kyllä se peittävyys nimenomaan on tärkeää. Materiaali pitää vain olla oikea, esim. pellava, puuvilla, silkki, viskoosi ja vaatteiden väri vaalea.

Pointti onkin se lihavuus --> hoikalla ei ensimmäinen ajatus ole "koittaa peitellä läskejään".

Esimerkiksi oma kaverini ui kesällä t-paita päällä kun ei kehtaa näyttää mahaansa --> kaikki kiinnittävät huomion rannalla, osa varmaan siksi että onko tippunut/hukkumassa kun paita päällä, mutta mahaa ei kukaan huomaisi jos olisi uimassa pelkissä uimahousuissa, mies kyseessä.

Vierailija
44/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät ulkoilusta niin mene pyöräilemään tai muuten liikkumaan luontoon. Tee kehonpainotreeniä, älä syö sokeripitoista ruokaa liikaa. Huomaat että jo seuraavana kesänä mahdut kivoihin vaatteisiin. Unohda säkit ainakin ensi alkuun, ne saavat näyttämään entistä isommalta.

Vierailija
45/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta: jos ihminen koittaa "peittää" itseään helteellä niin vaan kerää huomion itseensä.

Lihavaan jolla esim. caprit ja t-paita EI KUKAAN kiinnitä huomoita, mutta kun muilla on on shorteseja/t-paitaa/hellemekkoa päällä niin "verhottuun" ihmiseen KAIKKI kiinnittävät huomion.

Jos laittaa esim. shortsit ja hihattoman topin, niiden kanssa voi laittaa ns. kevyen "kaftaani-takin" (pitsistä tmv. materiaalista) jolloin saa peittävyyttä ilman että joutuu hikoilemaan peittävissä vaatteissa.

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0850893001.html

En usko. Itse kärtsään niin helposti, joten olen aina verhottu kesällä, vaikka hoikka olenkin. Niin ovat monet muutkin. Peittävät vaatteet sitä paitsi auttavat kuumuuteen. Aurinko ei paahda suoraan iholle. Itse käytän juuri sen vuoksi lähes vallan ilmavia maksimekkoja läpi kesän. Löysähköt, ei liian kireät vaatteet luovat ilmakerroksen, joka myös viilentää. Jos nyt miettii, miten kaikkein kuumimmissa maissa pukeudutaan, niin kyllä se peittävyys nimenomaan on tärkeää. Materiaali pitää vain olla oikea, esim. pellava, puuvilla, silkki, viskoosi ja vaatteiden väri vaalea.

Pointti onkin se lihavuus --> hoikalla ei ensimmäinen ajatus ole "koittaa peitellä läskejään".

Esimerkiksi oma kaverini ui kesällä t-paita päällä kun ei kehtaa näyttää mahaansa --> kaikki kiinnittävät huomion rannalla, osa varmaan siksi että onko tippunut/hukkumassa kun paita päällä, mutta mahaa ei kukaan huomaisi jos olisi uimassa pelkissä uimahousuissa, mies kyseessä.

No tuossahan se tilanne vaikutti. Se vaikutti oudolta, koska hän ui vaatteet päällä. Mutta uimarannan ulkopuolella siinä ei ole mitään outoa, jos ihminen peittää ihonsa auringolta kesällä. Oli koko mikä oli. Eli ei katsota omituisesti kunhan tosiaan on selvästi kesävaatteet eli materiaali ilmavaa ja asun väri vaalea. Eikä siis missään paksuissa farkuissa ja mustassa collegepaidassa mene.

Vierailija
46/46 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon riippuu siitä, millainen pullukka olet. Omena, päärynä, tasapaksu vai tiimalasi.

Jos et ole ihan omena, harkitse sellaisia väljiä kangashousuja, joissa on tilaa reisissä mitta jotka kapevnevat nilkkoihin. Jos olet päärynä tai tiimalasi, näiden kanssa käy mikä tahansa sellainen yläosa, joka laitetaan vyötäröltä hiusujen sisään tai ainakin on niin lyhyt, että päättyy hyvissä ajoin ennen lantion leveintä kohtaa. Jos olet tasapaksu, ota sellainen kangaspaita, edim pellavaa, tms, joka levenee takapuolen kohdalle (käy tämä toki päärynällekin, mutta housujen sisään menevä vaihtoehto olisi trendikkäämpi).

Jos olet omena, ota jotkut kapeahkot housut ja sellainen laatikkomallinen paita

Mä oon varmaan tasapaksun ja tiimalasin väliltä. Ja tiimalasilla en tarkoita sellaista upeaa tiimalasia. 😑 Olen huomannut että kaikista parhaalta näyttää just sellaiset paidat mitkä saa edestä laitettua housuihin. Mulla on myös pitkä selkä niin on VAIKEA löytää oikeanlaisia paitoaja tähän tarkoitukseen!! Jos olisin laiha niin no problem. Mutta mun pitää siis tätä varten ostaa melko leveä ja pitkä paita joka näyttää edestä katsottuna hyvältä kun laittaa housuihin edestä. Mutta sitten takaa ja sivulta näyttää siltä että olen ihan hirveän paksu. Mulla on myös paksut reidet ja pohkeet mielestäni niin olisi hyvä kai saada vyötäröä esiin. Mun mitat on 165cm ja 80kg. Huh. Ap

No haloo, sähän oot hoikka!! Mulla sama pituus, mutta 15 kg enemmän painoa. Itselläni myös rumat jalat, etenkin paksut nilkat 🤮 Käytän silti capreja tai shortseja, jotka peittää polvet, koska polviläskit 🤮 Käytän myös maximekkoja, alla pyöräilyshortsit, muuten reidet hikoaa ja hiertyy. Onneksi vielä tämäkin kesä menee etätöissä, eikä muutenkaan tarvi paljoa ihmisten ilmoilla liikkua = isot lapset jo. Ennen kävin paljon uimassa, mutta kun kiloja on tullut muutamassa vuodessa paljon, en juurikaan enää rannalle mene. Tai no, menisin lasten kanssa, mutta he eivät enää minua mukaansa pyydä 🤭 Viime kesänä tyttären rippijuhlissa oli mustavalkoinen mekko, hiukan yli polven. Kuvissa näytin kohtuullisen ihmismäiseltä, joten sillä varmaan mennään tästedes kaikki seuraavat kesäjuhlat.